torstai 17. toukokuuta 2012

Sain haasteen, joo nyt vastaukset

Elikkäs ensin haasteeseen joka on  tämä "11 kysymystä minulle ja 11 kysymystä sinulle" haaste.

Sain haasteen Suvilta Passion for Nails blogista. Kiitos oikein paljon!

Säännöthän menevät näin:
1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastaa kysymyksiin jotka olet saanut ja lue itse 11 kysymystä niille jotka haastat.
3.Valitse 11 henkilöä haastettavaksi ja linkitä heidät blogiisi.
4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.
5. Ei takaisin haastamista.

Eli siis ensin mun 11 faktaa itsestäni :)
1. Stressaannun todella helposti jos asiat ei mene niin kuin olen suunnitellut.
2. Minulla on siniset silmät.
3. Istun päivittäin ihan liian pitkään tietokoneen ääressä.


4. Voin karppaamisen myötä TODELLA LOISTAVASTI!
5. Haluaisin lisää lemmikkejä... koira ois niin ihana!
6. Inhoan sadepäiviä! (niin tänään sataa taas...)


7. Tykkään käyttää vähän oudompia värejä kynsilläni.
8. Minulla on kolme Marimekon unikko kuosista käsilaukkua ;D
9. Varpaankynteni kaupaavat uutta lakkaa! En oo muistanu niitä lakata varmaan kohta 2kk:teen ;)
10. Vessan siivoaminen on ällöä.
11. Seuraava kakku jonka teen on Barbaba täytekakku :D

Ja nyt sitten Suvin tekemiin kysymyksiin :)
1. Kuinka pitkä olet?
- mulle olisi aiheellisempaa kysyä kuinka lyhyt olet ;D Mä oon n. 161 lyhyt. Tosin en oo mittauttanut itseäni vuosiin joten voi olla että oon kutistunut tuostakin!

2. Mikä on paras piirteesi?
- se mihin en itse ole pystynyt vaikuttamaan on ehdottomasti silmieniväri, tykkään omistani. Ovat tuollaiset hailakan siniset. Toinen on kynteni, mutta ne muttuvatkin sitten ihan fiilisten mukaan...

3. Jos voittaisit lotosta, miten käyttäisit rahat? Voitto olisi jokin jättisumma.
- ensin velat pois. Ostaisin omakotitalon. Menisin opiskelemaan parturi-kampaajaksi yksityiseen kouluun, ja samalla kynsi koulutus haltuun. Pistäisin oman yrityksen pystyyn. Ostaisin koiran tai kaks. Ja niin varmaan autokin ois kiva. Osa rahoista menis mun ja miehen vanhemmille.

4. Seuraatko jääkiekon mm-kisoja?
- en mitenkään intohimoisesti. Jos telkusta ei tuu muutakaan. Yleensä kuuntelen ja olen tietokoneella silloin. Isäntä seuraa niitä :)

5. Millaisella kameralla kuvaat?
- pääsääntöisesti käytän mun kännykän kameraa eli HTC Desiree Hd:n kameraa ja hätävarana mulla on Nikon Coolpix 4100 digipokkari. Videot kuvaan Panasonic SDR-T50 digivideo kameralla.




6. Jos voisit matkustaa minne tahansa, mikä olisi kohde?
- mä oon jo pidempään halunnut Espanjaan.

7. Filosofinen kysymys: Jos metsässä kaatuu puu ja sitä ei ole kukaan kuulemassa. Kuuluuko siitä ääni?
-ihan varmasti kuuluu ;D



8. Mikä on parasta kesässä?
- ennen olisin vastannut loma. Mutta nykyään kait se ettei tarvitse käyttää sukkia ;D

9. Harrastatko säännöllisesti liikuntaa? Jos harrastat, niin mitä?
- kävelen ja kunto pyöräilen.

10. Lempiruoka?
- hovihallin makaronilaatikko (nykyään en karppaamisen myötä syö sitä kuin n. kerran vuodessa, mutta silloin se maituu kyllä 100xparemmalta!)

11. Mikä on parasta bloggaamisessa?
- monikin asia! Saan kirjoittaa ja purkaa tunteitani vapaasti tänne. Olen saanut hirveästi ideoita ja oppia ihanilta kanssa bloggaajilta. Oman blogin seuraajien kanssa "keskustelut" ovat mulle tosi tärkeitä. Mutta lähinnä se että saan omaa "taidettani esille ja siihen rehellisiä mielipiteitä.



No niin ja tässä tulee haastettaville kysymykset:
1.Paras sarjakuva hahmo?
2. Mitä sarjaa/sarjoja seuraat telkkarista?
3. Mikä näistä? Kauhu, draama vai komedia?
4. Silmiesi väri?
5. Horoskooppi merkkisi?
6. Lemppari limppari?
7. Tiedätkä mikä on litsit? Mikä?
8. Maailman paras kynsilakka? (ei mikään alus- tai päälyslakka sitten!)
9. Lempi jäde maku?
10. Mikä sormi?
11. Ede huskadu blaa, bliirum blaarum idaa?

Haastan seuraavat bloggaajat:
Eekku- Eeekun elämää
Charming Nails
Jane-Nail First
Minna- Glitz & Glam
Norppa- Norppa's Notes
Daniela- Nails1820
Marja- Lakka-addiktin päiväkirja
Marli- Nailiaison
Prinsessa itse- It's Nail Time
Tiina S- Homemade nails
Sulokynnet

6 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, täytyykin illalla vaikka pelin jälkeen perehtyä tarkemmin.. :))

    VastaaPoista
  2. Kiitti haasteesta! Sain tämän myös yhdeltä toiselta, koitan tehdä nämä viikonlopun aikana kun on vapaata! :)

    VastaaPoista
  3. Sain kolme näitä haasteita ja julkaisin ne peräkanaa :D

    täältä löydät vastaukset sinun kysymyksiin

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/2012/05/11-kysymysta-ja-vastausta-osa-3.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot suosittu siks monta haastetta :)

      Poista
  4. Voi kiitos paljon haasteesta. Pittää ehdottomasti tehä tämä. Sitten pelin jälkeen ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos haasteesta! Onpas hauska! :) Minna kuittaa haasteensa. Lähipäivinä kirjoitan omani. ;)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)