torstai 31. toukokuuta 2012

Sata salamaa iskee tulta

No mun kohdallani vain kymmenen ja ne iskee kipinää :) Vanhemman poikani valitsemat lakat... olipa aika haasteellinen yhdistelmä ja nyt on kynnet ihan jotain muuta mikä on ns. mun makuun. Noh, tänään ei oo tarkoitus lähteä mihinkään... ollaan vain kotona lukuun ottamatta pikkuista piipahtamista poikien kanssa pihalle leikkimään. Ja toisaalta kun katsoo toisen ylpeää naamaa kuinka hyvät lakat hän valinnut niin en raaskis edes näitä poistaa tänään. Kaupassa oli tarkoitus käydä, mutta joo. Mieheni sai ylitöitä ja on siellä sitten koko illan, joka taas on toisaalta kurjaa mutta toisaalta se näkyy kummasti tilipäivänä :)
Mutta jos nyt laitan ne kuvat kynsistä ja lörpötelen sen jälkeen lisää...







Lakkoina siis oli käytössä tänään Models Own:n Peaches & Cream, China Glaze Optical Illision, Yesensy nail art color 10 ja musta 2way lakka yksityis kohtien tekoon. Päälle tietenkin Seche Vite.
Oon jotenkin mieltänyt aina että nuo upeat glitter lakat näyttäis tumman päällä kaikkein parhaimmilta, mutta nyt kun noita salamia tuossa katselen niin erotan lakasta paljon uusia värejä joita en edes ole tajunnut siinä olevan. Ihan kiva yhdistelmä jota tuun varmasti nyt kokeilemaan muidenkin kesäisten värien päälle :)

Jaahas olisikohan tässä nyt sellainen hyvä sauma esitellä ne mun Tiimarin ja Jyskin ostokset? Koska koska, tulette varmasti kyllästymiseen saakka näkemään tuota mun uutta vahakangata jonka hommasin keittiön pöydälle. Se vaan on niin pirteä ja todellakin kesäinen!


Ja siis ei ollu kallis! Toisaalta en kyllä ees muista milloin mä olisin yli 4€/m maksanut vahakankaasta jonka oon kotio ostanu. Noi mun jäppiset osaa melko lahjakkaasti piirrellä noi liinat nopsaan...


Tässä alemmassa onkin sitten Tiimarin ostoksia... pieniä silikonisia konvehti muotteja jotka ei siis mulla siihen käyttöön todellakaan tule, Cernit massaa piti ostaa lisää (ettei vaan pääse kesken loppumaan), hopean värisiä korupiikkejä ja rintakorutaustoja. Sormuksiakin etsin mutta eipä ollut tällä kertaa sellaisia siellä... :C

Huomasitte varmaan että Ihanat Kynnet ale koodi on nyt poistunut sivupalkista. Oli kuulemma ollut ihan hyvin käytössä. Kiitos teille siitä ja kiva kun hyödynsitte sitä. Sillä teillehän se oli :)

Muutoksen tuulia on muutenkin ilmassa... Olen ajatellut vaihtaa tuon taustan taas johonkin muuhun. Tää nykyinen ei ole tarpeaksi kesäinen ja pirteä mun mielestä. Joten jos sivut vaikuttavat sekavilta niin minä vaan touhuan täällä taustalle sen muuttamisen kanssa. Kärsivällisyyttä pyydän, mullahan tunnetusti on välillä vaikeuksia tuon valinnan kanssa :)

3 kommenttia:

  1. kynnet on ihan kivat hyvin kehtaa mennä kauppaan ,itekki oon meinannu ostaa noi pikkumuotit mut en siihen mihin ne on tarkoitettu =)

    VastaaPoista
  2. Noi muotit on ihan himpan liian isot, mutta kelpaa näin ens hätään :)

    VastaaPoista
  3. mun mielestä noi kynnet on just mageet ;D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)