tiistai 29. toukokuuta 2012

Tuplasti Pink!

Toiset ovat tosin ystäväni kynnet :)
Tänään myös posti on tuonut paljon ihanaa ja kivaa!
Mutta jos nyt aloitetaan eilisestä, jolloin tosiaan huolsin ystäväni kynnet. Sain myös "koe kaniinin" mun uudella xl-stampperille :D IhQ ystis kun suostuu siihen että testailen kynsille! Joo-o, huomasin sitten, että kohdistaminen olikin yllättävän vaikeeta tuolla isolla leimasimella. Uskon toki, että sen opin pian. Leima tarttui ensimmäisen puhdistamisen jälkeen ihan hyvin, eli ei mitään valittamista laatan tai leimasimen suhteen. Leiman koko oli tosin hieman iso ystäväni pienille kynsille, mutta ihan kivat niistä kuitenkin tuli :)
Tässä ystäväni kynsistä kuvia :)




Sitten siis postin pariin... Mä sain postin mukana jo sen mun maanantaina voittamani Wetnwildin lakan! Jo oli nopeaa! Kaunis kesäinen pinkki nimeltään How I Met Your Magneta. Päätin tätä sitten heti laittaa kynsilleni, mullahan ei juurikaan ole kokemusta WetnWildin lakoista.


Lakka oli todella paljon ohuempaa mtä minä olen tottunut käyttämään ja ihan täydellisesti peittävää en saanut kahdella kerroksella aikaiseksi, mutta toisaalta mua ei kyllä häiritse jos kynnen kärki kuultaa ihan vähän läpikin joten kahteen kerrokseen sai jäädä. Kuivui todella nopeaan ja lakan oma pinta jäi mattamaiseksi... Mun piti ensin leimata valkoisella, mutta sepä onkin paksuuntunut niin paljon että sillä saapi heittää vesilintua. Kokeilen kyllä vielä sitä ohentaa ennen kuin päätän sen hävittämisestä lopullisesti. No lakaksi sitten tuli hopeinen Konadin leimaus lakka joka ilokseni näkyikin tämän pinkin päältä ihan kivasti (jotenkin muistan ettei olis kunnolla viimeks leimaus kerralla erottunut...). Kynsissä näkyy kuinka tuo xl.stampperin käyttäminen tosiaan vaatii mulla ainakin harjoittelua, leimauksista ei tullut lähellekkään täydelliset, mutta ovat siedettävät...






Sitten toisiin posteihin... MiMax:ilta tuli mun uusi 36W UV-uuni!!! Jee, vähänkö oon täpsyissäni! Tässäpä siitä kuvia... ihan niinko ette olisi ennen sellaista nähneet, mutta laitampa siltikin! :D MiMax:ilta tuli myös arvonnan palkintoon ja nyt olisikin sitten palkinto kasassa :) Ensi kuun neljäs päivä startataan sitten se arvonta käyntiin :)



Jaah, posti toi myös lisää tavaraa. Nimittäin OrganicYou lähetti minulle testattavaa... niistä tulee kokemuksia kun olen niitä ehtinyt testaamaan ja perehtymään niihin :)

Testereissä on mm. jalkakuorinta, suihkugeeliä, kosteuspuikko ja móa te green balm :) 
Toivottovasti bloggeri suostuu nyt yhteistyöhön ja näyttää tänne laittamani kuvat... kuulun että joissan blogeissa ei ole tänään kuvat näkynyt ja tätä postausta tehdessäni tuo kuvien lataaminen heitti monta kertaa erroria ja sitten kun suostui latamaan niin oli tajuttoman hidas.
Muutenkin ainakin olen huomannut että bloggeri lataa sivuja huomattavasti pidempään kuin normaalisti ja on tosi hidas :( Mulla ei kyllä meinaa oikein kärsivällisyys riittää... onhan tuota oikeesti muutakin tekemistä kuin odotella vaan tässä koneen ääressä...Mutta ainahan mää tämmönen "hätähousu" oon ollut. Kärsivällisyys on hyve jota mulla on rajallisesti ;D





10 kommenttia:

  1. tosi sievät kynnet ja ihana pinkki lakka + muutakin kivaa oot saanu ja tilaillu
    laitoin sun kirjeen tänään postiin joten pitäs olla sulla huomenna ,toivottavasti tykkäät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jänskättää aika vietävästi mitä oot laittanut :) Mutta pianhan mä sen nään :)

      Poista
  2. Mulla on ihan samanlainen UV-uuni ja myös MiMaxilta tilattu. Aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän päästä mahdollisimman nopeesti sitä kokeilemaan on meinaan niin huoltoa vailla noi mun kynnet että! Nyt onkin sitten kaksi laitetta samalla kertaa sisään ajettavana kun kynsipora/viilakin pääsee tulikokeeseen :)

      Poista
  3. Kauniita kynsiä! Minulla on myös sama UV-uuni Mimaxilta :) Oikein veikeä laite, paitsi siitä ei löydy ajastinta minuutille ;/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä huomasin kans saman, mutta munakellolla saa onneks ajastuksen laitettua joten ei se niin hirveenä mua ainakaan haittaa :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos, kiva huomata että jaksat käydä mun postauksia näin aktiivisesti lukemassa :)

      Poista
  5. mistä suomalaisesta verkkokaupasta olet Nfu oh- lakat ostanut? yritin etsiä postausta johon sen kommentoit, mutta en löytänyt :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin tässä joku aika takaperin tuon Tamperalaisen verkkokaupan tossa linkki: http://www.entitybeauty.fi/kauppa/index.php?tuoteryhmat=1
      Moni on tästä sanonut ettei sieltä voi tilata ilman y-tunnusta, mutta se ei pidä paikkaansa. Samoin kuin palvelua on moitittu. Mulla ei oo pahaa sanottavaa kun tuottee tulivat nopeaan ja tiedusteluunkin vastattiin nopeasti ja ystävälliseen sävyyn, joten kyllä mä tätä voin suositella oman kokemuksen pohjalta. Tosin postarit eivät olleet huokeimmasta päästä... mutta oli kyllä paketoitu hyvin ja tuli postipakettina.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)