perjantai 4. toukokuuta 2012

Vähän graaffisempi kuvio Marimekolta ja MiMax:in paketti

Tää on vaan hieno mun mielestä! Tää on oikeestaan toinen jonka päätin tehdä kynsilleni kun ajatus tästä teemaviikosta syntyi. Miellyttää todellakin mun silmää :) Kuvia tästä samasta kuosista läysin kahdella eri värillä, toinen värimaailmaltaan huomattavasti vaalempi, mutta mun mielestä elämässä täytyy olla väriä ja paljon.
En löytänyt tälle kuosille nimeä, mutta kuosin on suunnitellut Rinne Niinikoski. Upeaa työtä!
Muoks. Kiitos Riikan niin kuosille löytyi nimikin :) Kyseessä on siis Domino.

Tässä alku peräinen josta otin mallia:


Ja tässä kynnet tällä kertaa:








Hei jos joku tietää tosiaan tämän kuosin nimen, niin olis kiva jos kertoisitte. Haluaisin sen myös tähän postaukseen pistää...
Oon muuten lisännyt noihin kahteen aikaisempaankin vihdoin nuo suunnittelijoiden nimet, sillä heillehän sen kuvion kunnia kuuluu :)

No niin ja seuraavaan aiheeseen joka on siis MiMax:in paketti. Sain sen tänään postissa :) Nopiaan toimintaa yhä ja aina vain. Eipä voi olla muuta kuin tosi tyytyväinen.

Koko tilaus :)


BYS pimeässä hohtava päälyslakka ja Angel Cosmetics nro.21 koristelulakka (tämän sain kaupanpäälle).


Konad leimauslakat Pastelli oranssi ja Violetti.


W7 Fluorensoivat Purple ja Orange


Siirtukuva-arkit BLE405 perhosia sydänten kera ja BLE104 ruusuja kahdella värillä.


Siirtuva-arkit BLE244 Kukkia kahdella värillä ja BLE018 kauniita perhosia.


Kynsitarra-arkki jossa on hopeisia ketjuja ja nyörejä BLE032Y

Mä oikeen odotan että pääsen kokeilemaan tota pimeässä hohtavaa päälyslakkaa... vielä kun pimeetä vähän riittää. Arvaankin että mun pojat on tästä ihan täpsyissään :D Leimauslakkoja alkaa olemaan melkoisen kattava valikoima vihdoin, nyt vielä kun saan sen XL-stampperin niin johan alkaa lyyti kirjoittamaan :)
Filippiineillä ois todella makeita xl-leimauslaattoja, mut en taida yksin sinne uskaltaa tehä tilausta... jospa joku joskus sitten tekis sinne kimppatilauksen. Ei ne laatat loppujen lopuksi sen halvempia ole kuin täällä koto suomessa mutta ovat ihan täysin erilaisia kuvioiltaan... mutta jos sitten joskus...


9 kommenttia:

  1. Mä taisin kuolata niitä samoja leimauslaattoja:) Oli kyllä hienoja, ja oli siellä kaikkea muutakin ihanaa. Tosin ihania tulee tuolta MN:iltakin sitten aikanaan.

    Kauniita noi water decalit, taitaa olla uutuuksia kun en muista nähneeni. Ja hyvin oot saanut toistettua Marimekon kuosit kynsille, tosin nimeä tai suunnittelijaa en kyllä tunne minäkään.

    VastaaPoista
  2. MN:n? Tarkoitatko Mango Nails? Itelleki tulossa (tilauksen alla siis vielä) sieltä stampperi ja yks xl-leimauslaatta ja muutamia kynsitarroja :)

    Toi muuten on aika outoa etten löytänyt tolle kuosille nimeä, mun mielestä lähes kaikilla Marimekon kuoseilla on meinaan nimet... tai voihan tälläkin olla, mutta rehellisyyden nimissä munkin aika on rajallista. Onneks noi jäppiset sentään ovat taas terveitä :)

    VastaaPoista
  3. Muistelisin, että tuo kuosi on Domino nimeltään. Kannattaa tosin jostain tarkistaa, mun muistiin kun ei ole välttämättä luottamista :)

    Siis onko nuo W7-lakat pimeessä loistavia? jos on niin ehkä pakko itsekin tilata niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin tarkastamassa :) Oikeessa olet Dominohan se oli! Kiitos ja syvä kumarrus.

      W7 lakat eivät loista pimeässä eivätkä ole ns. uv:eessakaan loistavia, ne vain näyttää erilaiselta päivänvalossa kuin muut neon lakat. Mä oon kyllä tykänny paljon näistä. Alkaahan mulla vissiin olemaankin valikoiman kaikki värit näistä :) Emmä oikeen osaa kuvailla miltä ne näyttää...

      Poista
  4. mulla on toi pimeessä hohtava lakka ja..en oo ainaka vielä saanut sitä toimimaan.. :/ kerran oon kyllä vaan käyttänyt, oli niin tahmeeta että meni hermot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just 10min sitte kokeilin sitä. Mulla ainakin kuivui ihan nopsaan ja sit ku sitä vähän aikaa lampun alla pidin ja kävin hämärässä veskissä katsomassa niin loistihan se. Vaaleemmat kohdat paremmin kuin tummat. Vähän tahmaisen oloista se tosiaan oli levittää, mutta muuta moitetta en siitä keksi. En ainakaan näin vähäisen kokemuksen perusteella kuin tuo yhden kynnen kokeilu :)

      Poista
  5. heiii vieläkö sulla se xl-leimasin hakusessa ?? luitko mimaxin face sivuilta että sinne on tulossa xl-leimasin!!! varmaan kyllä jo tiesit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulossa on saksan maasta jo. Joo sain tänään tietää että MiMaxille on tulossa... Mutta mulle on tulossa sieltä Mango Nailsilta muutakin niin en viitti perua sitä ja siks toiseks en tykkää tehä ohareita kun oon luvannu lähteä mukaan. Mutta kiitos kuitenkin kun muistit mua :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)