lauantai 9. kesäkuuta 2012

Anatomia kekkerit

Hah-hah!!! Vitsi kun on taas hubaa keksiä näitä otsikoita!!! Mutta tämä siis noista mun käytettyjen lakkojen nimistä keksitty. Ei varmaan ole yllätys että päätin käyttää noita uusia Seppälän ostoksia kynsilleni.  Eli alla on Wet n Wild:in Gray's Anatomy ja päällä saman merkin Party of Five Glitters. Yhdistelmään oon tosi tyytyväinen. jo pelkästään tuo Gary's Anatomy on ihana! Duo chrome yhdistelmä joka hurmasi mut aivan täysin. Harmaa joka toisessa valossa näytää pinkiltä  ja välillä olen jopa erottavinani vihreätäkin :) Tämmöisistä mää tykkään. Glitteri lakkoja mulla on ihan hirveesti mutta tätä kyseistä yhdistelmää ei, ja musta oli oikeinki kiva ettei tässä ollut sellaisia ihan tajuttoman isoja seassa. Tulee tosiaa bileet mieleen tästä lakasta! Täytyy kyllä käydä uudemman kerran ihan ajan kanssa tuolla Seppälässä tutkimassa tuo Wet n Wild hylly :)
Mutta nyt kynnet, ensin kuvia pelkäästään tuosta Gray's Anatomy:stä, ja sitten yhdistelmästä.




Tässä vaiheessa en ole vielä siis sitten siistinyt kynsinauhoja... elkää välittäkö niistä kun lakkaus ei oo ees valmis ;)





Kamalan vaikeet kuvata taas, ja nuo hileet/glitterit eivät pääse oikeuksiinsa lainkaan kuvissa. Oikeesti kimaltelevat oikein kauniista ja paljon!
Onkos kynnet teistä liian pliisut vai tekikö jonkin sortin vaikutuksen ;D ?

Jaahas, jos vaikka alkaisin vihdoinin tekemään hyvöntuulen haasteeseen vastauksia, joten sellainen postaus olisi näillä näkymin huomenna luvassa :)

9 kommenttia:

  1. Hienothan nuo on :).

    Multa löytyy myös toi Gray`s anatomy ja on kyllä upea, ainakin kerrostaen .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kerrostustahan tää kyllä vaatii :) Mutta lopputulos on kyllä kiva!

      Poista
  2. Mulla on kanssa noi lakat. En vaan ole kerinnyt käyttämään kuten en montaa muutakaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäs kans käydä mun lakat läpi, tedän että siellä paljon sellaisia joita en oo kokeillu kun kiekolle :)

      Poista
    2. Minä päätin ottaa aina uuden lakan ja jo kokeillun laitan toiseen paikkaan ettei vahingossakaan tule käytettyä päävärinä uudestaan tai jos lakkaukseen tulee montaa lakkaa niin että erottuvat selkeästi pistän ne kaikki kokeiltujen listalle. Tarvii meinaan käyttää päätään että keksii edes jotain kun ottaa lakan summassa tai sitten on kova tonkiminen ja pähkäily kuinka toteuttaa ideansa.

      Poista
  3. Oikein kesäiset värit:D Mäkin oon kattellu tota gray's anatomiaa pariinki otteeseen seppälässä mutta ei oo vielä ainakaan tarttunut käteen kun mulla on toi OPIn vähä samantyylinen it's totally fort worth it. Ja oon lueskellu blogeista vähä ristiriitaisia arvosteluja kyseisestä lakasta... Toiset sanoo että on aivan ihana ja toiset taas kertoo pettyneensä lakkaan. Ja kuulemma kauheen huono peittämäänkin. Mutta kaunis lakkahan se kyllä on:) Ja mullakin on toi PO5G ja tässä teen just parhaillaan sen kans glittersandwitchiä:) Ja joo innostuin taas kirjottelee, anteeks:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin mielenkiinnolla odotan noita CG:n bohemian lakkoja...
      Mutta tosiaan mulla on kolme kerrosta lakkaa tota Gray's Antomya kynsillä ja valoa vasten kuultaa tippiosat vieläkin, mut mua ei haittaa ku harvoin sit niitä pällistelee niin että sormet on oikosellaan ikkunan tai valon edessä levällään ns. väärin päin ;D
      Ja elä pyydä anteeksi että innostuit kirjoittelemaan , kivaahan se on että saa kunnon pitkiä kommentteja <3

      Poista
  4. Mulla on kans toi Gray´s Anatomy ja mä kyllä petyin siihe. Tilasin sen viel pretty.fi:stä aikoja sitten ja katoin,että kylläpähän on ihana lakka toi on pakko saada. Sit ku sain pullon käteen, olin viel enemmän innoissani, mutta ku kokeilin sitä, ni petyin. On niin luirua ja ei-peittävää. Mut noi on kyl kauniit kynnet! :)

    VastaaPoista
  5. Kerrostamalla saa kyllä ihan nätin lopputuloksen, itse laitoin kolme kerrosta :)
    Ite en kyllä voi sanoa että olisin pettynyt, oli sitä mitä odotinkin :) Mun mielestä melkein kaikki duo chromet ovat merkistä riippumatta useamman lakkakerroksen lakkoja (väh.2 kerrosta) jotta niistä saa kauniin.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)