tiistai 5. kesäkuuta 2012

China Glazen Halloween kokoelmia

No niin nyt saatte taas tälläisen China Glaze pläyksen tähän väliin. Mulla on työn alla juuri kuva tuto jonka saatte huomenna nähdä. Toivottavasti tästä löytyy teillekkin "uusia" lakkoja, niin kuin minullekkin oli :) Ja vaikkakaan tämään ei ole silleen ajankohtainen koska nythän ei ole Halloween, niin elkää antako sen häiritä, ovat muihinkin ajankohtiin oikein sopivia lakkoja :)

Niin joo ja sen verran vielä tuosta arvonnasta. Tosi ihanan paljon on tullut jo osallistujia, mutta parissa osallistumisessa on mutkia matkassa, olen kommentoinut perään kyllä mitä. Käykääs tarkistamassa tilanne ja korjaamassa se jos on mahdollista niin osallistuminen tulee sitten oikein. Korjaaminen onnistuu helpointen kun vastaatte siihen minun kirjoittamaan kommenttiin :) Kiitos.

2012 vuonna eli tuorein näistä Halloween kokoelmista on Wicked.
Itse tykästuin tähän kokelmaan :) Olisimpa tiennyt tästä silloin kun oli oikea ajan kohta. Vihreä, harmaa ja vieoletti ovat suorastaan ihania!!! Tosita Glitter Goblinista ja Make A Spectaclesita en oikeen tiiä mitä mieltä oon kun niistä ei oikein saa selvää... Pitänee käydä googlettamassa ne vielä paremalla ajalla ;D Punainen ei oo lainkaan mun makuun, ei vaan oo tarpeeksi syvän punainen. Mut joo mä oonkin vaikea tapaus noiden punaisten lakkojen kanssa...

                             

2011 kokelman nimi oli Hauting. Siitä löytyikin sitten muutamaa eri settiä :)
Hohtavaa päälyslakkaa ja mustaa crackleä, muutamaa eri lakkaa pohjalle vaihtoehtoina. Ei lainkaan hullumpi keksintö varsinkin näistä saa melkoisen erilaisia lakkauksia aikaiseksi! Itselläni näistä lakoista on tuo Oranssi Cross Iron lakka. Ja tykkään kyllä :D



Cross Iron, It's Alive, Goulish Glow ja Black Mesh
It's Alive, Goulish Glow, Black Mesh ja Fast Forward Top Coat

2010 vuoden kokelma oli Awakening.
Glitterisiä lakkoja ja päälyslakka. Ehkäpä hieman mielikuvitkseton mun mielestä. Mikä näistä tekee niin Halloween lakkoja??? Ei edes värit mun mielestä, sopivat ihan jokaiseen päivään... Kynsillä lakat TÄÄLLÄ.
Mummy May I, Zombie Zest, ICK-A BOD-Y ja Fast Forward Top Coat


2009 vuoden kokoelma oli Spellbound.
Mitä tästä sanoisi... Kokoelmassa on mun mielestä kaikkien aikojen paras musta kynsilakka, samoin kuin valkoinen :) Glitter lakasta en osaa sanoo tän kuvan perusteella juuta enkä jaata... mutta TÄÄLTÄ löytyy ihan hyvät kuvat lakoista (siis kaikista näistä) kynsillä. Ja joo Spellbound Glitter näyttää kuvan mukaan ihan kivalta :)
Liqvid Leather, Spellboun Glitter, White Out ja Goulish Glow

Mitäs mieltä olette? Onko parantuneet kokoelmat vuosi vuodelta vai tuntuuko musta itsestä vain niin? Mä muuten odotan jo hirveesti seuraavaa Halloween kokoelmaa!









11 kommenttia:

  1. Oi, toi Haunting olis ihana! Toki kaikki on kauniita, mut se olis mun näkönen.
    Hauska kun on kaikkia erilaisia kokoelmia, oli sit halloween tai mikä tahansa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollu aivan totaalisen ummikko näiden halloween kokoelmien suhteen. Oikeestaan tohon uusimpaankin vasta törmäsin armottoman myöhään halloweenin suhteen. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;D

      Poista
  2. Oiii, mua himottaa noi china glazen lakat niin paljon! Mut minkäs teet kun oot köyhä opiskelija :D Paitsi noi crackle lakat on jotenkin kamalia mun mielestä. Yhden sellasen itte omistan ja eipä oo tullu, ku kerran käytettyä. Kirjotan muutes blogiani taas :)

    Terkuin, Emppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. China Glazet ovat kyllä hyviä lakkoja, kuinkas mä muuten niistä kirjoittaisin? Itelle ei oo siunaantunut yhtään CG:n crackleä joten niiden käyttökokemuksia mulla ei oo lainkaan.

      Poista
  3. toi vuoden 2010 kokoelma awakening, ni se kuva mikä siin on, on sama ku yhes kirjassa! :D (http://kirjamieli.blogspot.fi/2012/05/charlaine-harris-pahan-veren-valtakunta.html)
    mä jotenki tykkään 2010 kokoelman lakoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kappas niinhän tuo onkin! En osannu yhdistää siihen kirjaan :) Oon kyllä sen varmaan lukenut (ei voi muistaa ihan 100% ku luen niin paljon...). Joo jos mun pitäs näsitä kokoelmista valita yksi vain niin se olis mulla myös Awekening, siinä eniten sellaisia joita tulis varmasti käytettyä :)

      Poista
  4. Minulla on tuo It´s Alive ja Mummy May I, Zombie Zest, ICK-A BOD-Y lakat vaikuttavat kivoilta sekä tuo pimeässä hohtava päällyslakka voisi olla myöskin ihan kokeilemisen arvoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla itelläni on näistä kaikista: Liqvid Leather, White Out ja Cross Iron. Ja ihan autuaan tietämättömänä siitä, että ne kuuluvat halloween kokoelmiin olen ne ostanut ;D
      Kokeilun arvoisia siellä on paljonkin... mutta tuleeko niitä sitten oikeesti ostettua niin en tiedä.

      Poista
  5. Muhun nää Halloween-kokoelmat iskee täysillä, sopii teemaan tai ei, kunhan voi ympäri vuoden käyttää, se tärkeintä :D Awakening-kokoelmasta multa löytyykin kaikki paitsi päällyslakka ja ne on niin ihania!

    Löysin tuon 2012 Halloween-kokoelmaa koskevan lauseen netistä: "
    The launch date of the collection is, as expected, October 2012." Eli ei olla vielä jääty mistään paitsi! Taitaa vihreä, violetti ja harmaa todellakin muutta mun luo, kunhan näkee niistä parempia kuvia. Upeita!

    Kiitos ihanasta blogistasi, tykkään kovasti :) Anteeksi, kun vanhempaan postaukseen kommentoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm... mä sain just tässä hetki sitten ite hommattua tuon Hauting kokoelman It's alive ja Black mesh lakat. Hoksasin just etten oo edes vielä muistanut niitä kokeilla!

      Kiva että tykkäät blogistani, ja tokihan sitä saa kommentoida just siihen postaukseen kun mieli tekee. Mähän pääsen vastaamaan aina niihin :)

      Poista
    2. Okei hyvä, mä tuossa just vasta eilispäivänä löysin blogis ja aloin lukes sitä, pakko lukea koko blogi! Tällä kertaa luen uusimmasta vanhimpaan :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)