lauantai 30. kesäkuuta 2012

Herkullisen oranssit kynnet

Huomenna on kynsien huoltopäivä. Tai no laitan ne kokonaan uusiksi ja varmaan taas lyhennän vähän joten ajattelin tehdä helpohkot kynnet tänään. Ja sitähän helpot ei välttämättä tarkoita, etteivätkö voisi olla nätit, sillä näistä tuli kyllä musta ainakin tosi nätit. Väri on vielä himpan kirkkaampi mitä kuvissa ja sopii mun mielestä tosi hyvin ihoni värin kanssa yhteen. Voisin kuvitella että kun olisin hieman ruskettuneempi vielä, olisi väri kymmen kertaa parempi :)
Kaikki mitä olen näihin kynsiin käyttänyt olen saanut Pretty.fi:stä testattavaksi. Eli lakka jota käytin on NYX Girls Orange Glitter, kynsitarrat ovat 3D tarroja H13 ja päällyslakkana käytin Sally Hansen:in  Mega Shine:ä.
Ensimmäistä kerrosta laittaessani olin vähän pettynyt... lakka ei peittänyt sillä kerroksella oikeestaan ollenkaan, mutta toisella kerroksella sain jo tarpeeksi peittävää jälkeä aikaiseksi. Siis kynsillä on tosiaan vain kaksi kerrosta tuota NYX:in lakkaa!!! Joten mitä me tästä opimme, ei aina kannata luovuttaa heti :) Mä oon tosi tyytyväinen nyt kynsiini ja normaalisti olisin tosiaan saanut lakata vähintään sen kolme kerrosta, mutta tässä lakassa on hilettä niin paljon että se jo pelkästään peittää. Kuivuminen oli suht nopeeta. En laittanut päällyslakkaa ennen tarroja vaan annoin kynsien kuivua luonnollisesti... Tarrojen päälle sitten laiton Mega Shineä joka kuivuukin sitten nopeasti alle minuutissa niin kuivaksi että kynsien kanssa voipi jo touhuilla melko normaalisti. Tässä lopputulos teille nähtäväksi:










Seuravaalla kerralla pitää varmaan kokeilla appelsiini fimo siivuja tän lakan kanssa, tulisi oikein mehukas yhdistelmä niistä. Nyt fimoni olivat niin hyvässä jemmassa kaapin perällä etten jaksanut ottaa sitä riskiä että kynnet menisivät ruttuun niitä kaivaessa (joo... mulle melko tavallista että en oo vielä aloittaessa päättänyt miten koristelen ;D ) ehkä hieman kirkkaan keltaista hilettä vielä mehuksi... Hmmm. Tää pitääkin toteuttaa pian!

Niin Pretty.fi:lle on tullut lisää noita ihania Nfu'Oh lakkoja valikoimiin mm. Fluorescent Series lakkoja löytyy nyt monessa eri värissä :) Onhan siellä nuita niin mahtavia hololakkojakin! Ei muuta kuin katsastamaan valikoima :)

Mutta niin kertokaas taas vähän mielipiteitä kynsistä. On ollut vähän hiljaista kommetti puolella, vai onko porukka jo niin mökkireissuilla tai muilla riennoilla menossa?

4 kommenttia:

  1. Itse eilen tilailin prettystä kaksi nufun lakkaa :D Tosin, molemmat olivat glitteri sarjasta.

    Minä en ole mökkeilemässä (eipä ole sitä mökkiäkään), vaan ihan kaupungissa viettelen aikaani :) Ja nuo Nyxin lakat on aika laadukkaita hintaansa nähden, joten niitä kyllä voi suositella ihan huoletta. Itselläni on kaksi lakkaa; Disco Ball ja Blue Hearts :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä ollut tosi iloisesti yllättynyt näiden NyX:in lakkojen kanssa ja nyt tosiaan vaan tuijotten näppejäni :D
      Musta tuntuu että pari nfua mäkin kotiutan ihan vain itselleni Laihdutusprojekti lahjaksi tai syndelahjaksi, lahjaksi kuitenkin :D

      Poista
  2. Herkullinen lakka kyllä, tosiaan kesäksi varmasti nappivalinta (: Kauniit nuo koristelut, yksinkertainenkin voi olla varsin nättiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihana ja vielä paremman siitä tekee että mun toinen lempivärini tuo oranssi :) Juu ei näihin viitty ihan hirveesti tunkee koristeita kun lakka on yksinäänkin niin sievä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)