lauantai 2. kesäkuuta 2012

Hetki itselleni hemmotellen

En oikein ymmärrä miksi en tee tätä useammin koska mun kädet ja jalat voivat nyt taivaallisen hyvin :)
Pojat katselivat uusinta Pikku orava leffaa ja minulla oli siis hyvä hetki panostaa itseeni kokeillen uusia saamiani tuotteita.

Ensimmäisenä pääsivät jalkani käsittelyyn. Myönnän että jalka parkani ovat olleet aivan liian vähällä huomiolla. Lakkakin on vaihtunut vain ja ainoastaan silloin kun ovat olleet jo kamalassa kunnossa. Toisaalta tämäkin johtui siitä että mun on ollut todella hankala lakata niitä ton mun kipeän selän/lonkan takia. Joka muuten on nyt ihan inhimillisessä kunnossa :)
Ihminen joka on käytännössä ympäri vuoden sukkia tietää kuin jalka pohjat kovettuvat ja paksuuntuvat... näin minullakin siis. Raspaan jalkoja silloin tällöin, mutta en suosi sitä. Tänään siis en tehnyt sitä, sillä nyt minulla oli OrganicYou:lta saatu Deep Steep Jalkakuorinta ja Jalkavoide joissa molemmissa tuoksuina on Candy & Mint.
Molemmissa on raikkaan pirteät paketit ja tuovatkin mieleen minulle ulkonäöllisesti ja tuoksun perusteella ihanat Marianne karkit. NAM!
Jalkakuorinta mulla on ollut joskus kauan aikaa sitten viimeksi joten tokihan siihen tulee tehtyä vertailua jota ennen on kokeillut. Mutta mainitakseni muutamia hyviä puolia näistä tuotteista.
Jalkakuorinta: Todelle helppo käyttää, voide on oli yllättävän riittoisaa (ensimmäiseen kinttuun tuli laitettua himpan liikaa), tuoksi tosiaan nam-nam! Mutta se mikä mut yllätti ihan täysin oli tuo kuinka hyvin tämä kuori. Sillä mun jalat tosiaan olivat hyvin korppumaisessa oli tilassa niin päältä kuin jalka pohjista. En tiedä kuinka kauan tuota kuorinta ainetta tulisi hieroa jalkoihin, joten hieroin niin pitkään että tuntui hyvältä. Kuoriva aines tässä on murskattu saksanpähkinän kuori. Ja toimii tosiaan. Jos voisi verrata mun jalkoja ja lapsen pehmoista poskea niin hyvin lähellä toisiaan ovat tällä hetkellä :) Mullahan on tuollaiset kovettumat parissa varpaassa jotka ohentuivat huomattavasti myös tässä käsittelyssä, jospa pääsisin niistä näin eroon!?! Huultelun jälkeen laitoin vielä jalkavoidetta. Tuoksu on siis sama. Voide imeytyi nopeasti joten mun ei tarvinnut pelätä lentäväni pehvalleni parketti lattialla. Ihon pinta jäi hyvän tuntuiseksi ja jalkoja kihelmöi hieman miellyttän tuntuisesti. Minulla on nyt laihduttamisen yhteydessä ollut öisin sellaiset levottomat jalat ja välillä suonen vetoa, mutta viime yön nukuin ilman näitä häiriö tekijöitä. Voisiko johtua että verenkierto parani, mene ja tiedä? Mutta hyvältä tuntuu vieläkin.

Paketista kuva :)

Tämä teksi on minulle todella tärkeä tieto!
Jaloistani hoidon jälkeen kuvia. Näissä näkyy myös ne kovettumat joista mainitsin. Uusi lakkaus on myös kynsillä jo. Graffiti lakkaus välillä ihan vaihtelun vuoksi :) Alla China Glazen Hey Doll ja päällä Golgen Rosen valkoinen graffiti lakka. Ihan hyvä yhdistelmä mielestäni.



Käytetyt lakat
No niin ja seuraavaksi käsittelyyn pääsivät sormet. Lakkauksen olin tehnyt jo aiemmin päivällä ja mietinkin kuinka tuo kynsinauhon poisto onnistuisi, mutta sitten äkkäsin että onnistuuhan se. Mähän siistin aina mun kynsinauhat lakkauksen jälkeen ja niiden päällä ei siis ole mitään.
No ei muuta kuin kokeilemaan Ihanat Kynnet kaupasta saamiani tuotteita. Kuten aikaisemmin mainitsin ettei minulla ole koskaan aikaisemmin ollut Kynsinauhojen poistajaa/pehmittäjää kun en ole sitä kokenut tarpeelliseksi. Minulla on ollut omasta mielestäni hyvin liikkuvat kynsinauhat jos näin voi sanoa. Kokeilemaan siis mitä ainetta tämä Star Nail Cutitle Remover on. Mitään ohjeita mulla ei tähän ollut mutta laitoin siis siveltimellä joka pullossa on (samanlainen kuin kynsilakoissa) tuota ainetta suoraan kynsinauhoilleni, annoin hetken aikaa vaikuttaa ja sen jälkeen aloi hellästi hieromaan kynsinauhoja. Jo tässä vaiheessa huomasi että iho oli aineen vaikutuksesta pehmeämpi. Lopuksi työntelin kynsinauhat ja poistin irtovat leikkurilla (jota siis jouduin todella vähän tekemään) todennäköisesti seuraavalla kerralla en joudu noita leikkureita edes käyttämään. Kynsauhoista tai mitä niistä nyt on jäljellä tuli siisti ja kynnen juuri kynsinauhan vierestä on puhdas. Eli se siitä minun kuvitelmista että tämä olisi tarpeetonta ainetta! Voin ihan hyvin myöntää että minusta tuli tämän aineen käyttäjä jatkossa.
Kynsinauhaöljyistä minulla on jonkin verran enemmän kokemusta, itelläni on näitä kynsinauha kyniä ollut käytössä koko ajan. Tämä merkki tosin oli uusi. Sain siis testattavaksi Star Nail kynsinauhaöljy- Freesian. Tuoksu on todella hyvä, ei liian voimakas jotta tuoksuisi häiritsevästi kokoajan. Annostelu tapahtuu pipetillä :) Hauska ja käytännöllinen tapa mielestäni. Pullon koko ja ulkonäkö yllätti, tämähän on ihan älyttömän ihanan näköinen. Kynsinauhoista tuli mielyttävän tuntuiset ja öljy imeytyi hieroessa ihan mukavan nopeasti :) Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen tähän kynsinauhaöljyyni ja nyt voinkin siirtää minun tietokone pöydälläni pitämäni kynsinauhaöljykynän alakertaan josta entinen alkaakin jo loppumaan :)



Tässä näkee kuinka siisti kynsinauhasta tuli :)
Jaahas, se on täällä Lohjalla ainakin sateinen päivä taas. Pojille pitäisi keksiä jotain tekemistä koko päiväksi ja itse ajattelin yrittää tehdä yhdet kilpailu kynnet... niin ja sitten pitäisi tehdä ne jotka tulevat tänne :D Kahdet kynnet siis tälle päivälle. No onneksi ruokapuoli on hoidettu jo joten on mulla vähän extra aikaakin :) Joten jos vain suinkin ehdin ja jaksan niin tänään on vielä tulossa lakkaus postaus :)

4 kommenttia:

  1. Cuticle Removerit on kyllä ihan ehottomia kynsnauhojen siistimisessä, olen ihan koukussa :)

    VastaaPoista
  2. Missäs nyt on meneillään lakkauskilpailu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilta-Sanomilla on Suomen komeimmat kynnet hakusessa ja myös Stara&Voice etsii Kesän Hoteimpia kynsiä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)