lauantai 23. kesäkuuta 2012

Hiuksille taas lisää väriä

Eli normaalista poiketen tänään on luvassa hiusten värjäilyä ja siitä kuvia :)
Mähän oon värjännyt omat hiukseni ties kuinka kauan, joskus todella harvoin raaskin kampaajan antaa sen tehdä. Mutta tänään käsittelyyn pääsi L'Oréal Paris. Sävy 6.66 Pure Scarlet intensive red.

Tälläisestä pakkauksesta on kyse

Tarvikkeita, hanskat ovat omat joita olen jo useamman kerran käyttänyt, samoin kuin "pensseli" kampa ja kuppi.
Pullo jossa on aineet sekoitettu ja hoitoaine näkyvät myös tässä :)

Väri päässä ja näköjään otsallakin, mutta mä en poista näitä ennen pesua, mulla pn vaselinia levietty otsalle ja korviin + niskaan niin väri ei jämähdä ihoon. Väri on tässä siis juuri saatu hiuksiin...

Vaikutus aika 35min täynnä ja aloitan just huuhtelun, väri on tummunut lähemmäs sitä mitä minä haluan...

Hiukset märkinä

Ja tässäpä ne on sitten kuivattuina :) Aika lähelle sitä mitä uskalsin toivoa, ehkä ihan hieman liikaa oranssia sävyä, mutta aina ei voi voittaa. Nyt sitten katotaan kuin tää väri pysyy päässä. Siitä riippuu tuleeko tätä kyseistä väriä enään ostettua uudelleen.
Taas hyvin kuva rikas postaus. Mutta kerrankin mulla oli aikaa napsia kuvia kesken värjäilyn kun ei ollut jäppiset hyrräämässä jaloissa.
Juhannus on mennyt mässäillessä ja leffoja katsellessa, mutta joo huomenna takaisin ruotuun tuon syöpöttelyn kanssa, saapa nähä kuin kauan menee kun taas pääsen takaisin ketoosiin. Mutta joskus on pakko vain antaa periksi ja höllätä.
Huomenna olisi tarkoitus mennä ostamaan tästä meidän läheltä mulle monitoimilaite (siis printteri/skanneri) joten tämähän näyttäisi siltä että jopa ehdin osallistumaan siihen cesarsin laattakilpailuun :)

Kynsiä en oo sitten ehtinyt tehdä, katsotaan kuin käy huomenna, mutta jos en ehdi huomennakaan niin saatte sitten nähdä ne juhannusta ennen tehdyt :)

Palaillaan!

6 kommenttia:

  1. Ihanan näkönen toi sun otsatukka :) Itellä on sellanen ihme pyörre etuhiuksissa nii ei voi pitää tollasta otsista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D, mulla kyllä on ihan luonnostaan jakaus keskellä päätä ja se ulottuu myös otsahiuksiin, mutta föönaamalla saa kyllä ihan asiallisesti ne aloilleen. Harvoin vain tulee pidettyä niitä näin alhaalla :)

      Poista
  2. Oi, tulipas kivan väriset hiukset! ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihan kivat tuli munkin mielestä :) Tai ovat ainakin vielä, mutta saapa nähä kestääkö kahta viikkoa pidempään tämä päässä kunnolla. Noilla punaisilla väreillä kun on vähän sellainen taipumus että haalistuvat tosi nopeeta. Mutta kokeilemallahan sen saa tietää ;D

      Poista
  3. Kiva väri! Itse tuskastuin saman sarjan toiseen punaiseen kun ensimmäiset kaksi viikkoa värjäsi käsistä lähtien kaiken ja sen jälkeen oli ihan haalistunut. :/ Huvittavaa sinänsä, laitoin ihan perusruskeaa päälle ja edelleen lähtee punaista, hih! Eli kyllä se ainakin hiuksissa pysyy, mutta miten kirkkaana ja miten kauan, on taastoinen kysymys. Upea värikuitenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aikaisemmin tuolla Preferance värillä värjänny ja se ei ainakaan parin päivän jälkeen enään kastuessaan värjänny, mutta täähän on siitä paranneltu uusi joten en vielä tiedä. Eilen kävin vesisateessa viemässä roskat ja hiukset pääsivät siinä kastumaan, talouspaperilla kuivasin pahimmat ja olipahan sen jälkeen ihan punainen ;S, mutta toivottavasti tätä ei jatku pitkään... Mutta toisaalta oon kyllä tottunut tohon kun noita suoravärejä oon nyt käyttänyt.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)