perjantai 8. kesäkuuta 2012

Hottis laavaa

Eilen oli siis ystäväni huolto geelikynsille. Kynnet saatiinkin pikavauhtia kuntoon ja lakkaukseksi. Niin, sain taas päättää mitä laitan. Suorastaan hämmentävää kun saan aina siihen vapaat kädet :D No valitsin tällä kertaa aika luotto pinkin, Color Club:in Hot Like Lava. Mä tykkään kun tää ei oo semmoista perus pinkki höttöä :) Päälle laitettiin Pretty.fi:ltä saamiani 3D sydän kynsitarroja. Sellaisia sydämiä joissa oli lisänä pieniä kirkkaita kiviä. No oikeestaan varmaan paljon paremmin pääsette jyvälle kun näytän teille kuvat kynsistä :D







Eli kynsien koristeluun siis käytettuun Sina Soft 3D kynsitarroja, Color Club Hot Like Lava ja päälyslakkaa... joo ei muuten ollu tota seche Viteä vaan Yves Rocherin Vernis Brillantissime lakkaa... Väärä kuva näköjään tässä :( Ja tostapa ei tietenkään enää oo kameralla.

No niin jospa sitten tästä päivästä...
Juuh, tukka putkella oon taas painanut aamupäivän menemään. Aloitettiin leffavuokraamosta josta lähti mukaan Happy Feet 2 muksuille ja mulle ja miehelleni illaksi Mission Impossible 3. Sieltä Seppälään lakkoja shoppailemaan. Osa itselle ja osa muille ;D Kesäkuun tytölle on kohta pakettia lähdössä :) Ja niitähän en tässä näytä ;)
Tässä ostoista kuvat:

Eli MIYO Showgril, Wet n Wild Gray's Anatomy ja Party of Five Glitter, Golden Rosen Fantastic Color 179, Lintu nappi korvakoruja (jotka muistuttavat harakkaa ja oikeestaan noiden valkoisten takia nää ostin...alla olevassa kuvassa oon jo tuunannu valkoiset harakoiksi :D) ja poikani lemppari huulirasvaa tieteskin coca colaa :)


Jaa, että miksi harakaksi tuunasin??? No siksi että mä oon vähän harakka ja mun ystävät kyllä tajuaa tän vitsin :)

Seppälän jälkeen suuntasin kirjastoon. Ja tämmöinen pälä-pälä kun oon niin saimpa sitten selville, että saan skannattua mun leimauslaatta iirustukseni tuolla kirjastossa!!! Jee, eli pääsen sittenkin osallistumaan siihen Cesarsin leimauslaatta kisaan :D Mä oon niin onsku!!!

No niin kirjastosta mulle laadukasta ilta lukemista (Vampyyri päiväkirjoja kolme osaa) ja miehelleni Karjalan kannaksesta kertovaa kirjallisuutta. Läjä Fröberin Palikoiden cd-levyjä pojille.

Seltä Karisma Kirppipselle. Hui kun se oli taas laajentanut pöytäpaikkoja! Mulla meni tunti kun kiersin paikan silleen hippulat vinkuen. Tarkoitus ei ollut itselle sieltä mitään katella vaan pojille vähän kesä vaatteita joiden kanssa ei tarvii olla silleen hienosti vaan saapi rymytä ihan rauhassa. Ja niitähän löytyi...


Siellähän on myös melkoisen paljon ihan uutta tavaraa myynnissä ja siltä puoleta löysinkin itselleni tälläisen yltiö söpön kissa avaimenperän ja taas on niin bling-bling :D

Ja nyt semmoinen joka kuvaa mun huumorin tajuani... ja koska mun pojat tykkää taästä kuin hullut puurosta. Tää oli ihan pakko ostos! Haittaakse??? No eeeeiii ;D




Mun poikani osaa laulaa tän kappaleen jo niin, että laulaa j-p:n tilalle P-P (hänhän on siis Pyry-Petteri nimeltään) ja kyseessä on 4v. jäpikkä. Suht hauskaa :D

4 kommenttia:

  1. ihania ostoksia ,tosi ihana kissakoru =)
    eix harakka tykkää kaikesta mikä kiiltää =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Ihan oikein hoksasit :) Siksipä sanonkin että oon itekki harakka tai ainakin osittain. Mitä enemmän kiiltää niin on aika varmaa että minäkin tykkään!

      Poista
  2. Ihanat kynnet sait aikaan! Pakko oli kommentoida, kun huomasin että sulle oli jäänyt ostosreissulta käteen samat kuin mulla jokunen aika takaperin eli Party of Five Glitters ja Golden Rosen 179. Oli jotenkin hassu yhteensattuma. :)

    Todella miellyttävä muuten tämä uusi ulkoasu, pirteä olematta kuitenkaan liian läpitunkeva tai räikeä. :)

    VastaaPoista
  3. Todella nätit noi kynnet :) Ja ihania lakkoja oot ostau seppälästä :) Ei vitsi toi haittaakse :D mulla on kohta kaks viikkoo soinu se päässä :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)