sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Hyvän mielen haaste

Sain tämän haasteen Ida-Marian Kynnet blogista ja joltakulta muultakin mutta en muista keneltä. Apua, anteeksi ihan kauheasti!!! Tää bloggeri tökkii mulla ihan kamalasti niin en  nyt ala etsimään sitä postausta jossa mut haastettiin siihen menis aika ja ikuisuus :(

MUOKS!!!! Onneksi HANI Tähtipölyä blogista ilmottautui <3 Eli siis hän oli se toinen haastajani. Kiitos ja vielä pahoiteluni etten heti muistanut.

MUOKS, osa 2!!! Missähän mun aivot on ollu piilossa??? No kolmas haastaja kehiin Tuikku Kynsin ja kuvin blogista on myös haastanut minut... Anteeksi myös sinulle hölmöilyni.

Mutta säännöt menevät näin:

Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä.
Ihan sekalaisessa järjestyksessä.
Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mieln asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin 5 lisää)..
Anna eteenpäin 5 bloggaajalle
Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (ja linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).

Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa ja tuotavat erittäinkin paljon hyvää mieltä minulle :)

Se että vaaka näyttää parempia lukemia saa minut hyvälle mielelle :)

Rakastaminen ja se, että on itse rakastettu, saa minut hyvälle mielelle :)

Kunnon, rauhalliset yöunet saavat minut hyvälle mielelle :)

Ne muutamat hyvät ja rakkaat ystävät joita minulla on, saavat minut hyvälle mielelle :)

Kesä saa minut hyvälle mielelle :)

Hyvä musiikki saa minun jalat vipattamaan ja hyvälle mielelle :)

Blogin kirjoittaminen ja sen ylläpito saa minut hyvälle mielelle :)

Hyvä kirja tai lehti saa minut hyvälle mielelle :)

Kunnon kauhuleffa saa minut hyvälle mielelle :)

Yllätykset saavat minut hyvälle mielelle :)

Ja jostain syystä karvisella ei ollut kynsilakkoihin liittyvää kuvaa?!???
Mutta kuten kaikki voivatkin arvata niin lähes kaikki kynsiin liittyvä saa minut todellakin hyvälle mielelle :D

Kuvat olen ottanut kameralla mun tosi-tosi vanhoista Garfield kalentereistani (löysin ne eilen kaapista ;D)

Ja haasteen saa ottaa ihan kuka tahansa halukas vastaan ja tehdä sen... en nyt haasta ketään erikseen :)

12 kommenttia:

  1. Voi että, ihana kuvitus tässä postauksessa! :D

    VastaaPoista
  2. Ihania nuo kuvat, karvinen on ihan paras :D <3

    VastaaPoista
  3. minäää annoin tämän sinulle myös! :)

    http://tahtipolya.blogspot.fi/2012/05/asiat-jotka-saavat-hyvalle-mielelle.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun ilmottauduit :) Muokkasinkin heti sen tuonne postaukseen.
      Mä en ihan oikeesti tiedä mikä tätä bloggeria riivaa kun tää on näin törkeen hidas. On ollu sen jälkeen kun toi osoitteen loppu osa muuttui fi päätteksi :(
      Anteeksi vielä kerran...

      Poista
  4. Haha, joudut etsimään lisää hyvänmielen asioita, sillä minäKIN haastoin sinut http://tuikku-kynsinjakuvin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. HUI!!! Miks mä en muista kaks? No ei se mitään, ihan mun oma moka ;D No saa kyllä vastaukset ja hyvän mielen aiheet olla tässä, eihän sitä ny ihan yltiö positiiviseksi voi heittäytyä ;D Eihän niitä ollu edes alun perinkään viittätoista... Hyi mua!
    Tai no yhden keksin tähän :) Opin kirjoittamaan haastajat paperille ylös, sillä tietokoneeseen ei voi luottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja ei näköjään edes mun kirjoitus taitoihin voi luottaa... Niin piti kirjoittaa että miks en muista kuin kaksi haastajaa??? Plääh, pitäsköhän mennä ottamaan päikkärit? ;D

      Poista
  6. Hahha, tää oli oikeesti hyvä mirja! :)

    VastaaPoista
  7. Oikeen urakalla hölmöilen tänään :) Oon ihan himppasen väsyny... ja juu en menny ottamaan päikkäreitä vaan tekemään tilauksen Nailsuppliesilta ;D

    VastaaPoista
  8. Ihana tää karvis juttu. Karvinen on mun lemppari <3 Pulska niinku mä, vihaa maanantaita niinku mä, hauska niinku mä ;) Hih hih..

    Tosi hauska oli tää tän päivänen =)

    -Hattentatti-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikä on hihitelly noille mun vanhoille karvis kalentereille, ne siis ovat ajalta jolloin oon ollu ylä asteella (1991-1994). Voih ja huoh sitä ihastumisen iloa ja onnea... ja entäs kun kaikki ei ookkaan menny putkeen. Voi sitä syräntä repivää kurjuutta! ;D Ihan samanlainen oon vieläkin, ihan satasella tuuliviiri :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)