tiistai 26. kesäkuuta 2012

Jatketaan Orlyn lakalla

Elikkäs nämä on nyt ne lakkaukset jotka tein ennen juhannusta. Mä taisin rakastua tähän lakkaan ja sitten toisen kerran lakkojen yhdistelmään...
Mulla oli ensin yhden päivän ilman koristeluja pelkästään tuo Orly:n Mysteriuos Curse josta pari kuvaa nyt:



Tää olikin jälleen sellainen lakka joka ei ole parhaimmillaan valokuvissa. Luonnossa valosta riippuen kynnet näyttivät tumman sinisiltä, tumman violetilta, paikka paikoin jopa pinkiltä ja vihreältä!

No seuraavan päivän päätin sitten laittaa kärkiin toista uutta lakkaani joka tuli myös Nailsuppliesin tilauksen mukana. Kyseessä on Color Clubin Magic Attraction joka on lakka jossa on tajuttoman paljon hologlittereitä! Niin upee auringon paisteessa, no on kyllä ilmankin :D





Tässä vielä lakat joita käytin... sen kuvan jossa olivat yhdessä onnistuin jonnekkin bitti avaruuteen kadottamaan, mutta onpahan mulla nämä näinkin näyttää :)


Ja tää Orlyn lakka ei värjännyt kynsiä, mikä onkin mulle iso juttu vaan eniten ongelmia poistossa tuotti tietenkin tuo glitterlakka niin kuin aina... mutta oon kyllä jo niin tottunut että poistamiseen menee oma aikansa kun käyttää paljon hile/glitterlakkoja (turhamaisuudesta voi joutua välillä maksamaan ja minulla se nähtävästi on glitterlakkojen poistaminen ;D ).

Marsut ovat etsineet tässä jo jonkin tovin uutta kotia, tänään kävi yksi perhe niitä katsomassa. Voin vain toivoa että saisivat heiltä kodin. Olivat mukavia ihmisiä ja lapsetkaan eivät enään pieniä ja muutenkin tuntuivat ottavan asian vakavasti. No huomenna selviää kuin käy... nyyh! En niin millään tahtoisi niistä luopua, mutta kun on pakko!

Mulla ois jääkaapissa savulohta... ja nälkä kurnii jo... joten ehkä annan periksi ja meen tekemään salaatin kalan kaveriksi, taidanpa keittää vielä kanamuniakin ja herkutella :) Näin karpin tapaan :)

Niin ja sitten mun muisti taas pätkii urakalla... piti vielä mainita että nyt löytyy noista sivuista (joka löytyy siis sivupalkista aika ylhäältä) myös mun wish list, lista jonne olen siis listannut sellaisia lakkoja jotka ovat hommattivia... siis joskus. Mutta siis jos olet jostakin listalla olevasta lakasta päättänyt luopua niin minulle voi toki tarjota. Sähköpostilla toivoisin näistä yhteyden ottoja. Nimet olen linkittänyt, yleensä jonnekkin muun blogiin (löyty tosi paljon uusia ihania blogeja joita mä aloin seuraamaan :D) jossa sitten on kyseinen kynsilakka kynsillä. Sillä mulle ei tosiaankaan suurimmaksi osaksi pelkkä nimi sano lainkaan minkä värinen lakka on kyseessä .
Mutta siis eiköhän nää asiat nyt ollut tässä tällä kertaa... :D

2 kommenttia:

  1. Oih, rakastan kaikenlaisia sinisiä lakkoja, mullaki niitä löytyy hyllystä ehdottomasti eniten, ja minustaki tuo yhdistelmä oli tosi hieno, vaikkakin voin kuvitella kaiken sen poistamisen ilon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä myöntää että tää taitaa olla yks kauneimmista sinisistä lakoistani, ihanan moni vivahteinen :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)