maanantai 25. kesäkuuta 2012

Jospa vaikka vaiheeksi MiMaxin tilauksen esittely

Eli siis MiMax:ilta tilattuja, sivupalkin kauttahan pääsee sinne kätevästi ja tuotteet on taas linkitetty myös sikäli kiinnostaa siitä käydä katsomassa enemmän tietoja :)
Nämäkin ovat olleet mulla kotona jo jonkin aikaa. Itseasiassa näistä yhdellä laatalla tein ne mun tilkkutäkki kynnet :)

Kuten voitte huomata niin tilaus onkin pääpainotteisesti taas leimaus puolen tarvikkeita :) Jaaaaaa sitten mun tietenkin piti saada pari arkkia noita xl-water decalseja!

Konadin leimauslakkoja, musta ja valkoinen, alkavat vanhat vetelemään viimeisiään ja lisää värivalikoimaan tuovat punainen ja vaalean punainen :)

No niin tässä onkin sitten se leimaus laatta josta käytin tota tilkku kuviota, kyseessä on siis laatta A48

Tässä laatta A50 jonka hommasin noiden drinksujen ja kirsikoiden takia, molemmille on jo ideat valmiina :)

Ja tässä, aivan mahtava toi safari kuviointi, varmasti löytyy muillekkin kuvioille käyttöä, eli laattahan on A53 :)

No nyt on kyllä huono laatuinen kuva, olen pahoillani. Tässä on vaan jotain, noi erikoiset isommat koko kynnen kuviot säväyttivät pahemman kerran. Näillekkin jo idea valmiina. Laatassa on myös yli söpöt räpsysilmät ;D Laatta on A22.

Ja nyt löyty sitten muutakin kuviota Hello Kitystä kuin pelkkää naama kuviota, tätä mä oon odottanut :) Lapsi minussa ottaa jälleen vallan <3 Hello Kitty laatta kavereineen on KD1

No tän ei periaatteessa pitäisi olla kenellekkään minut tuntevalle ylläri että valitsin pandoja :) Ihania! Nyt löytyy sitten xl-arkillinen pandoja eri tyyleillä joista valita :D

VOI PAAVO! MIKSIIIIII???? Niin joo :) Tuleepahan poikien kanssa katsottua suht usein Paavo Pesusienen toilailuja. Tykkään! Joten pitihän se sitten xl-arkillinen Paavojakin saada, onhan siellä muutama Karkin ja Patrik joukossa :)

Kaupan päälle sain punaista ja limen vihreää flock jauhetta/puuteria, miten nyt kukakin tahtoo ilmaista. Mulla on ollut näitä muutamaa eri väriä jo pidemmän aikaa ja olen tehnyt ne semmoiset samettimaiset kynnet näillä :)
Huomasimpa että kynsilakkoja on tullut huimasti lisää mm. China Glazen Safari ja Summer Neons kokoelmat löytyvät nyt :)

No nyt ihan toisiin asioihin.

Mun blogin arvontaanhan saa sitten vielä käydä osallistumassa! Aikaa on kyllä vielä ihan kivasti 2.7. klo.23.59 saakka, mutta jottette unohda niin muistuttelen nyt :) Sivupalkissa kuvaa klikkaamalla pääsee suoraan arvonta postaukseen tai TÄSTÄ.

Lakkaukset ovat vaihtuneet. Tekipä tuo eilinen lakka tempun terävän! Värjäs mun kynnet ihan keltaisiksi... noo ei se oikeestaan niin hirveenä harmita kun geelit vain värjäytyi eikä oma kynsi, omapahan hyvä syy tehdä jälleen huolto kynsiin...
Jälleen yksi pettymys Ebayn myyjästä. Tällä kertaa on semmoinen juttu etten saanut tavaraa joka on siis kynsiporan paperisia hioma nauhoja/rullia. Ompa koko myyjä poistunut ebaysta :C Dääm! No, yritin myyjään ottaa yhteyttää, ei vielä vastausta. Huomenna varmaan otan sitten yhetyttä tuonne Ebayn asiakaspalveluun ja varmasti alkaa tapahtumaan. Sais edes rahat takaisin, niin olisin tyytyväinen... Harmittaa vaan aina tämmöiset säheltämiset, onneks ei oo isoista rahoista kuitenkaan kyse.

Ehdin kuin ehdinkin lähettämään on ehdotelmani Cesarsin leimauslaatta kilpailuun. Vähänkö olisi mahtavaa jos olis siinä kymmenen joukossa jotka saavat oman laattansa itselleen! Mutta tuskin niin kuitenkaan käy, mutta jo ihan siitä hyvästä tahdoin osallistua että edes viitsivät moisen kilpailun järjestää :)

Mutta nyt mä meen potemaan kurkkukipua takaisin sohvalle peiton alle. Sainpa sitten tosiaan nuoremmalta pojaltani tämän... tätähän tää on, yksi sairastuu niin sitten perässä muut :/

10 kommenttia:

  1. Nuo pandat kyllä veivät ainakin mun sydämen ihan täysin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta nää olivat kyllä ehdoton hankinta ja valinta. Tuolla MiMaxillahan on ihan tolkuton valikoima näistä, mutta nää oli mun ykkönen :)

      Poista
  2. Eksoottisen näköisiä laattoja tuli! Paranemisia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää on kivoja, ovat muuten isompia kuin normaalit pikkulaatat (joka oli mulle yllätys). Kyllä tää tästä, kunhan kurkkukipu ja yskä vain hellittäis :)

      Poista
  3. Mä oon kuolannut noita laattoja Mimaxilta jo pidempään! Aion tilata kun vaan saisin aikaiseksi tilauksen Mimaxille. Tulee vaan aina otenkin tilattua jostain muualta jotain muuta kun on tarjouksessa. Mutta enköhän mä tässä kesällä tilaa Mimaxilta noita laattoja, vaikka sit ekan tai tokan kesätyöpalkan tultua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarjouksia on kyllä ollut tosiaan paljon muuallakin, ja uusia kokoelmia tai muuten vaan lakkoja tullut kans hirveesti.
      Tuntui ainakin mulla toimivan hyvin noi leimauslaatat (hello kitty laattaa en oo vielä kokeillu, niin en tiedä se toimii...)Mitäs teet kesähommiksi?

      Poista
  4. Kivoja ostoksia! Mulla ittelläki on toi Hello kitty laatta mut en oo vielä käyttäny sitä :) Ja noi panda decalsit on superihania :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatta on kyllä super söpis :) Aina silloin tällöin annan periksi ja ostan jotain tämmöistä ja tiedä että mun eräs ystävä tykkää tästä hankinnasta kans :D

      Poista
  5. Mulla on kanssa tuo safari ja drinkki laatta :)
    Paranemista sinne. Mulle tuli kanssa armoton räkätauti :/ mutta tää oli tieto. Olis vaan pitänyt pitää vielä ne villahousut jalassa eikä mennä kesämekolla vaikka olikin pari kuumaa päivää.

    VastaaPoista
  6. Voi että! Toi Hello Kitty laatta ja varsinki panda decalsit on niiiiin ihania! :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)