torstai 21. kesäkuuta 2012

Jussille vesimarmorointia ja jussi vesiselvänä

Tulinpas siihen tulokseen etten vielä näytä teille niitä eilisiä kynsiä vaan näytän nämä ihan tuoreimman joita ajattelin pitää Juhannuksen yli. Ny on kultaa kera metallin hohdon :) Mä näytän noi vanhemmat sitten kun oon saanu nailsuplliesin tilauksen esiteltyä kun lakkauset ovat tehty niillä lakoilla.
Mun juhannus menee hyvin rauhallisissa merkeissä, toinen poikani on kuumeessa joten tuskin edes kokkoa olen menossa katsomaan. Jos vaikka saunassa kävis :)

Eli päätin siis ekaa kertaa kokeilla kuinka nuo Classic Metallic lakat sopivat vesimarmoroitiin. Nämä lakathan ovat niitä joita myydän aika edullisesti Seppälöissä. Ihan peruslakkaukseen tykkään näitä käyttää :)
Minulle olikin yllätys kuinka huonosti nämä peittivät vesimarmorinnissa! Mutta muuten kyllä toimivat ihan hyvin, pisarat levisivät hienosti ja olivat helppoja käsitellä niin vedenpinnalla kuin tiputtaessa. Joten ehkä paremmin sopivat muiden "tavallisten" lakkojen sekaan korostus väreiksi. Lopuksi vielä koristelin lakkauksen itselleni hyvinkin tyypillisellä tavalla eli glitter lakalla joka oli minulle uusi eli eilisessä postauksessa esitelty Art Club:in Fine Gold Glitter. 
Katsokaa ite mitä mieltä olette? Sopiiko jussiin vai onko ihan Yök!?!


Pari kuvaa ilman mitään kulta glittereitä :)









Noillahan Classics Metalic lakoilla ei oo mitään nimeä mutta toi vaalean punainen on sävy nro.02 ja sininen sävy nro.13.
Toi vaalean punainen on todella lähellä sitä lakkaa jolle oon etsinyt korvaajaa. Mun kaunis antiikkisen Rosan värinen Yves Rocherin lakka alkaa loppumaan ja tämä saa luvan kelvata siihen asti kun löydän vielä paremman. Täytyy varmaan etsiä tästä samasta sarjasta myös hopeinen metallilakka, mutta se on kyllä helpompi korvata jollain muullakin vastaavalla.

Oltiin eilen poikien kanssa meidän takapihalla ja ihmettelin toinen jäppisistä jäi meidän ikkunaan päin tuijoittamaan. Meillähän on siis tämä asunto kahdessa kerroksessa ja takapihalle pääsee alakerrasta siksi tämä vähän erikoinen kuva kulma. Mutta siis meitä tarkkailtiin!

Harmi kun tuo ikkuna peilasi noin paljon :( Muuten olis tullut oikeinkin hyvä kuva meidän Sofi neidistä. Tälläistä tänään seuraavaksi varmaan taas tilauksien esittelyä...

2 kommenttia:

  1. Tosi mahtavat kynnet ja sopii juhannukseen minun mielestä :)

    VastaaPoista
  2. Noi kultaglitterit tekee noista kynsistä vielä hienommat :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)