maanantai 11. kesäkuuta 2012

KiWiä ja MarZipania sekaisin

Edellisistä Seppälän ostoista johtuen äkkäsin etten ole edes vielä kokeillut mun sitä edellisellä kerralla ostamaani MIYO:n Kiwi lakkaani. Ihastui hirveästi tähän todella vaalean vihreää, mutta kolme kerrosta ja vielä jäi "värittömiä" kohtia. Ei lupaa hyvää tulevaisuutta tämän merkin kohdalla minulle. Se jos mikä on ärsyttävää ettei lakka levity tasaisesti. Vaikka joutuisikin kerrostamaan ja lakka on tasaisesti levittynyt ei ole minun mielestäni lainkaan niin paha asia kuin ällö raidalliset kynnet joita ei ole ollut tarkoitus tehdä. Merkillä on mahdollisuus muuttaa mielipidettäni vielä ostamani ShowGirl lakan kanssa (en siis ole vielä tätäkään ehtinyt kokeilemaan) ja jos se peittää hyvin niin ehkä joskus vielä ostan lakan kyseiseltä merkiltä.
No kuitenkin näitä raitoja sitten jäi ja jotainhan niille piti tehdä. Luotto lakkani Isadoran Marzipan pelasti osan kynsistä, maalaisin sillä kapeahkot raidat kynsien toiseen syrjään... Loput kohdat peitin ebaysta ostamillani water decalseilla ja vaalean punaisella koristelulakalla. Vaikka alku tökki oikein urakalla niin lopputulos on kuitenkin suht siedettävä. Olisipa kynsistä kyllä tullut ihan erilaiset ilman raidottumista...








Täytyy muuten sanoa että sainpa tänään hyvää palvelua Cesarsilta. Aamulla sain puhelun heiltä. Olin siis tehnyt tilauksen sinne viikonloppuna. No nyt tilanne oli kuulemma sellainen että tilaamaani XL-leimauslaatta I:tä oli tilattu niin paljon ettei varastoa ollutkaan riittänyt. Minulle kuitenkin tarjottiin kuvauksissa käytettyä laattaa josta oli poistettu kalvo :) No mullehan se kyllä kävi, sain sen mitä halusinkin. Oli myös mahdollista vaihtaa laattaa. Olen oikeinkin tyytyväinen että minun mielipidettäni kysyttiin tässä tilanteessa. Joten kiitos vain sinne suuntaan :) Nyt sitten vain odotellaan jotta mun kaks laattaani kotiutuvat ja pääsen niitä testailemaan.

Huomenna pukkaa jälleen tutoa. Joo-o, mulla on vauhti päällä! Ja luvassa on eläinkuosia ja muuten suht erilaisemmat kynnet, mitä mulla normaalisti nähdään. Mutta tykkään!

15 kommenttia:

  1. No mutta nuohan ovat hienot vaikka alku ei ollutkaan niin lupaava. (:
    Odotellen sitä erilaista... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Justiinsa sain tehtyä luonnoksen tutosta huomiselle, joten enkähän saa sen julkaistua vähän aikaisemmin kun tänään tämän postauksen. Toivottavasti tykkäät siitä :)

      Poista
  2. Tosi ihanat, vehreät ja vihreät värit vetoaa muhun aina:) Ja nää on niin hempeätkin, ah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihreä kuuluu omiinkin lemppari väreihin siksipä tämäkin MIYO:n lakka pääsi mun kotiin. Joo kynsistä tuli ihan erilaiset mitä olin ajatellut ja lievästi sanottuna hempeämmät, mutta ei nääkään ny mönkään menny sitte kuiteskaan ;D

      Poista
  3. KIVAN HEMPEÄT KYNNET OLET JÄLLEEN TAIKONUT :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tulihan näistä tosiaan hempeät ehkä vähän turhankin hempeät...

      Poista
  4. Hienothan sä sait kynsistä vaikka hankala lakka olikin! Hyvää palvelua Cesarilla, siellä kyllä aina kaikki sujuu niin hienosti =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis Cesarsillahan on ollu aina hyvä palvelu, mutta että oikeen soittavat ja kysyvät mitä tahdon tehdä tässä tilanteessa! No parempi näin, sillä ois mua kyllä ihmetyttänyt jos sieltä ois ilman eri ilmoitusta tullut laatta jossa ei olisi ollut tuota kalvoa päällä.
      Ohan se intav liike mutta sieltä löytyy kyllä sellaisia tuotteita joita muualla täällä suomessa ei oo ja siksi aina silloin tällöin sieltä tilaan :)

      Poista
  5. Tosi kivat kynnet, ihanan hempeät värit! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Huomenna ollaan vähän vähemmän hempeitä :)

      Poista
  6. tosi hienot kynnet ,ootko testannu jo kynsilakanpoistoliinoja joita laitoin sulle =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nuuskutellu niitä...Yllättävän hyviltä tuoksuu! Siis verrattuna noihin mitä mulla on persikan ja mansikan tuoksuisia toiselta merkiltä. Mut onko noi asetonittomia? Kun en oo löytänyt siitä purkista moista tietoa. Mulla kun on noi geelit, niin ne ei tykkää jos on asetonia.

      Poista
    2. mä en oo siitä varma mut luultavasti ei ole joo niissä ei taida lukea ku kiinaksi =)

      itellä vaan normaali nysäkynnet nii voi käytellä mitä vaan =) ite tykänny noista liinoista mut sit jos enempi lakkaa tai glitteriä nii ei lähe välttämättä nii helposti .4 tuoksua oli myynnis täl hetkellä ei yhtään jos saavat nii haen taas =)

      Poista
  7. Ihanat kynnet, tosi kivat värit! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)