torstai 14. kesäkuuta 2012

Lyhyesti tänään...

joo mä eilen mietin, että josko olisin postannut Glitter unelman, mutta aika ei riitä siihen tänään. Mulla on menossa suuren suuri nurkkien putsaus eli kaikki tarpeeton saa lähteä. Oon aamu kymmenestä saakka tehny sitä ja kynsiä en ole siis ehtinyt tehdä. Tässä on nyt muutenkin kaikkea mullistavaa tapahtumassa mun elämän saralla joten postaustahti saattaa tipahtaa hetkellisesti joka toiseen päivään. Mun on meinaan hommattava ASAP töitä! Ja vähän kaikkee muutakin.
Mutta jos vain suinkin ehdin niin takuulla teen postauksen :)
Laitan tähän nyt muutaman kuvan toisesta ihanasta lakasta joka oli mun kynsillä alku keväänä. Ja oli muuten ihan ilman mitään koristeluita, mutta oikeesti ei tää mitään ees kaipaa!





Kyseessähän on siis China Glazen Optical Illusion :) Tosi mageen näköinen lakka auringossa :)
Palaillaan huomenna tai ylihuomenna... (huomenna pitää mennä käymään työkkärissä, plääh!)

4 kommenttia:

  1. Glitteri kelpaa aina ja totta, noihin ei muuta koristusta tarvitse, kun on jo niin näyttävät yksinään :)

    VastaaPoista
  2. Sulle olisi haaste :)

    http://itseetsimss.blogspot.fi/2012/06/hyvan-mielen-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Sama urakka pitäisi minunkin suorittaa vielä loman aikana :/... huoh!

    Ihana lakka ;).

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)