lauantai 2. kesäkuuta 2012

Ruskeeta ja kultaa vuorostaan

Tänään miehen sai päättää minkä väristä lakkaa laitan. Huulena hän heitti että lakkaa ruskealla ja olikin sitten yllättynyt kun toin neljä pulloa nenän alla ja käskin niistä valita hänen mielestä parhaimman :) Vaaka kallistui China Glazen Ingrid puoleen. Nuorempi poikani noita uusia kynsitarroja on jo eilisestä saakka ihaillut ja ihmetyllyt joten hän sai valita minulle tarrat kultaisia tarroja jotka ainakin tuntuvat olevan 3D tarroja, nämähän kuuluivat siihen Cinan crab bag settiin jonka sain Ihanat kynnet kaupasta (löytyy muuten ihan yksittäinkin tarroista nämä... TÄSTÄ sinne). Tarrat ovat muuten ihan kiva helppo tapa koristella kyntensä, mutta pika kuivattajaa en suosittele päälle laittamaan, se käpristää reunat rumasti.
Mulla alkaakin mun ihan tavallinen päälyslakkani vetelemään viimeisiään. Osaisko/tahtoisko joku suositella jotain hyvää suht edullista ihan perus (ei pikakuivattaja) päälyslakkaa? Nää mitä ite oon käyttänyt silloin tällöin on ihan marketti kamaa ja en oo mitenkään erikoisen tyytyvänen näihin ollut...
No itse kynsiin ja lakkauksiin takaisin... Leimasin kynsille ennen tarrojen laittoa kultaisella konadin lakalla uudesta XL- leimauslaatasta M tuollaiset puolen kynnen kulmikkaat kuviot. No kuvio oli sitten niin iso että sitä ei voi kynnellä puolen kynnen kuvioksi tunnistaa ;D Ei haittaa, kiva siitä tuli kuitenkin. Mä muuten oon ihan LOVENA tuohon mun uuteen XL-stampperiin ja Sonnen blogista äkkäsin sitten että scarapana voi käyttää ja ois hyvä tuo etukortti tahi muu samantapainen läpyskä... Juu ja ihan oikeesti toimii!!! Mä otin mun vanhan pankkikortin käyttöön... ekana vahän vain tuunailin sitä :)
Suunnattaomasti mua harmittaa tää kultainen leimaus lakka joka tuppaa olemaan ihan pirskatin hankala valokuvattava oli alla minkä tahansa värinen lakka. Se vain katoaa salamavalon takia! Joetn luvassa on nyt sitten paljon huonoja kuvia jotka on otettu oudosti valaistuna jotta toi leimaus näkyisi edes vähän... ei saa hermostua! ;D







Elikkäs tässä näkyy kaikki mitä käytin, taisin unohtaa mainita tuon kultaisen koristelulakan... se on kuitenkin Angel Cosmetics merkkinen ja sävy 21, olen saanut tämän yhden MiMax:in tilauksen yhteydessä kaupan päälle. Sävy ei ollut nyt ihan oikea, mutta parempaakaan ei ollut tähän hätään kun en tajunnut tuota leimaus lakkaa käyttää!!! No, myöhäistä enään miettiä sitä.
Tossa alhaalla pari kuvaa siitä kuinka salama kadottaa tuon leimauksen... aika outoa. Luonnossahan leimaukset näkyvät erittäinkin hyvin.


Tänään koeilin tän kanssa ajastusta... ei toiminu :C Noh täytyy miettii mitä tein väärin sen kanssa...

10 kommenttia:

  1. Ruskea on kaikista maailman väreistä inhokkivärini, mutta silti sinä onnistuit tekemään kynsistä kivannäköiset! Kulta sopii tosi hyvin tuohon päälle - ihanan Kleopatra VII -maiset kynnet :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, mä ite tykkään kyllä ruskeasta ja mulla onkin niitä eri sävyisinä melko monta pulloa, mutta kylä se aina kaipaa jotain muutakin väriä kaverikseen...
    No huomenna teenkin sitten paljon värikkäämmät, on jo suunnitelma päässä millaiset niistä tulee :) Ovat ns. blogin synttäri kynnet :)

    VastaaPoista
  3. Kävin tutustumassa ja liityin lukijoihisi. :) Mun täytyy kans sanoa et ruskeasta en pahemmin välitä, itselläni. Mut toisille se kyllä käy ja toi kulta sopii hyvin kaveriksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa :) Huomenna käynnistyykin sitten aamusta (jahka itse pääsen ylös sängystä) blogin 1v. ja 300:n lukijan arvonta. Kannattaa osallistua siinä on ihan hyvä palkinto :)

      Poista
  4. Nätit kynnet taas :) Kyllä sulla on hyvät lakan valitsijat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pojathan mulla on tosiaan aktiisesti alitsemassa lakkoja ja mieskin välillä ottaa ja yllättää ja suostuu valitsemaan värin :)

      Poista
  5. Taas hienot kynnet! Sun blogi painostaa mua ostamaan jonkunmoisen leimauslaatan :D koska sun kynnet näyttää niin hienoilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) En suinkaan tahdo millään tavalla "painostaa", mutta itse olen vaan jälleen ihan hullantunut tuohon leimaamiseen tuon uuden xl-stampperin myötä :)Tokinhan oon kyllä ostanut noita leimauslaattojakin aika paljon joten siellä on kokelemattomia kuviota vielä paaaljon :)

      Poista
  6. Ootko asetuksista muuttanut aikavyöhykkeen oikeaksi? Jos et niin koitappa sinne kurkistaa, se on nimittäin oletuksena tyynenmerenaika. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämötteiset asetukset mulla on siis tuolla teksti puolella: Eastern European Summer Time
      ja tuolle jossa on kaikki blokin asetukset ja aika vyöhyke: (GMT +02.00) Helsinki
      Joten kyllä niitten pitäis olla oikein mun mielestä...
      Nyt ihan varmuuden vuoksi kun kerran tunnut tämän tietävän niin sano sää teinkö jotain väärin.
      Eli kirjoitin tekstin, tallensin sen valmiina... Menin siellä teksipuolella kohtaan Aikataulu, valitsin kohdan Määritä päivämäärä ja aika, kalenterista päivämäärä jolle tahdon julkaisun ja kellon ajan jolle sen tahdon ip=iltäpäivä ap= aamupäivä... klikkaan valmiiksi ja suljen teksin? Oliko oikein vai pitääkö mun klikata kohtaa julkaise?
      Kiitos jos osaat auttaa... olis paljon helpompaa kun ei tarttis olla paikan päällä välttämättä julkaisemassa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)