torstai 28. kesäkuuta 2012

Taas tämmöiset erilaisemmat kynnet

Mun tämän hetkiset kynnet ovat ihan nakut... eil lakkaa, ei mitään. Mun piti lakata, mutta sitten tuli suunnitelmiin muutoksia ja mun marsut saivat uuden kodin ja sellaisella aika taululla että oksat pois! Joten olen siis tänään pessyt ja puunannut urakalla marsujen häkkiä ja laittanut ne lähtökuntoon. Pääsevät tyttö marsujen luo. Ja uusi omistaja vaikutti erittäin mukavalta ja asiantuntevalta ihmiseltä. Saapa nähdä tuleeko jommasta kummasta isukki jossain vaiheessa :D
No mulla on vähän suru puserossa tällä hetkellä, mutta parempi näin... Ihana että saivat hyvän kodin :)

Niin siis nää seuraavaksi näytettävät kynnet oon tehny joskus talvella ja oikeestaan en tiedä miksi en oo postannu näitä aikaisemmin... Tai toivottavasti en oo jo postannu, en ainakaan muista... :O No tässä nää kuitenkin on.







Vasemmalta: Seche Vite, Kiss koristelulakka Pearl Blue, Flormar graffiti G03 ja G02, Kiss koristelulakat Beach Green ja
Bikini Pink ja Color Club Soft As Cashmere 

Ompas mulla lyhyet kynnet näissä kuvissa! Ihan hauskaa välillä katella itekkin näitä vanhempia kuvia :) Ei muuten mitään muisti kuvaa että mikä näissä kynsissä oli ideana, mutta ei nää ihan hirveetkään oo, kait?!?

En oo muuten varmaan näyttänyt teille kuvaa mun sivellin purkistanikaan? On voinut kyllä tää joskus vilahtaa kynsikuvissa taustalla, mut kattokaa ny kuin suloinen! Tän oon saanut mun Oulun aikaiselta koulukaveriltani vissiin nimpparilahjaksi jos en väärin muista. Silloin keräsin kaiken sortin norsuja ja tää on yks niistä harvoista norsuista joita oon säilyttänyt. Varmaan kymmenisen vuotta sitten hommauduin lähes kaikista kokoelmani norsuista eroon...


Huomiseksi lupaan tehä uudet kynnet... erittäin todennäköistä että luvassa on glitteriä.... jälleen ;D Muttaku ne on vaan niiiii-iiiin ihania. En voi ihan oikeesti mitään itselleni!

8 kommenttia:

  1. just kivat kynnet! ja söpö purkki ;) sulla näyttää olevan kivoja lakkauksia, käy liittymässä meijän lukijaksi jos haluat osallistua pian tulevaan lakkaus/geeli kilpailuun!
    kynsiinhurahtaneet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, pitääpä käydä tutustumassa :)

      Poista
  2. http://lepikossakuhisee.blogspot.fi/2012/04/vahan-erin-tyylista.html#comment-form

    Tuolla olikin nämä kynnet aikasemmin. mutta tulipa 2 kertaan esiteltyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ha-hah!!! Hyvä, tän siitä saa kun ei siirrä kuvia heti toiseen kansioon :D No tuskin tästä nyt isoa vahinkoa tapahtui :D

      Poista
  3. Miksi marsut myytiin? tuliko joku allergiseksi? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei allergiaa... tää liittyy siihen mun isoon tulevaan muutokseen...

      Poista
  4. Mäkin oon kerännyt norsuja! Mulla on ne kaikki edelleen tallella ja välillä ostelen edelleen jotain koriste-esineitä ja pehmoleluja, mutta en enää niin aktiivisesti. Iso lasivitriini mulla on koristenorsuja täynnä. Tosin tällä hetkellä se majailee äidin nurkissa, kun en viitsinyt sitä muutamaksi vuodeksi toiselle puolelle Suomea raahata. Mutta aika hauska sattuma siis. Ja ihana tuo purkki, vaikka tuskin sitä täytyy erikseen sanoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että meillä on niin hirveesti kaikkea koriste-esinettä nurrkat täynnä... voisin niistäkin suurimmasta osasta hommautua eroon ;) En tykkää yhtään pölyne pyyhkimisestä. Ja muutenkin noi pojat saavat niin hirveesti leluja lahjaksi ettei onneks oo tullu itelle mitään tarvetta enään hommata niitä lisää... Mutta kokoelmanhan keräsin paaaljon ennen poikien syntymää, silloin keräsin vaikka ja mitä :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)