sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Tyttö kalloja

Nailsuppliesin tilauksen mukana tuli mun ensimmäiset Orlyn lakat ja tässä toinen niistä kynsillä. Buried Alive on lakan nimi. Täytyy kyllä myöntää että lakka miellyttää minun silmiäni :)
Oikeestaan lakka ei tarvitse mitään koristeluita, mutta empä malttanut olla leimaamatta kun kerran mielessä oli Drikk:in laatasta ne söpöt tyttö kallot. Leimaamiseen käytn H&M Duo Nail Plosh:in kultaista lakkaa. Silmiin laitoin vielä kultaisia niittejä ja loppuun Seche Viteä.










Huh-huh! Mulla on ollut tänään siivous päivä. Tai no aika useinhan mulla on mutta tänään olen siivonnut oikein perusteellisesti. Jynssännyt pari tuntia hellaa/uuniakin puhtaaksi :) Heh! Ja sitten tulipaan kokeiltua kuinka mäntysuopa sopii lattioiden pesuun :D Ihan hyvin passasi parketille ja tulipa hyvä tuoksu kämpään...
Varmaan kaks isoa jätesäkillistä yhteensä vein roskiin vanhaa ja ylimääräistä tavaraa. Miten niitä kertyykin nurkkiin??? Naapuri talon papparaiset vain pyöritteli mulle päätään kun raijasin niitä molokkeihin (ja huom! mä lajittelin ne!)
Lattian pesu olikin Sofille jotain aivan älyttömän hauskaa, mulle ei niinkään kun neiti päätti roikkua mopissa kynsin ja hampain ;D
Jaa-a, nyt mä taidan alkaa virittelemään mun uutta monitoimilaitettani tietokoneeseen. Saapa nähä meneekö hermo? ;) 

8 kommenttia:

  1. Oi miten makeet! Mä vähän kadehdin tota laattaa. Olin päättänyt, että tilaan sen, kun palaan matkoilta. Ei sitä sitten enää ollutkaan. Mullakin on Buried alive. Tosi kaunis lakka. Ei kyllä mitenkään erityisen kesäinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu että noi laatat meni sitten tosi nopeesti kun ne tiputtivat hintaa niistä, omani ainakin ostin alesta. On kyllä ollu hyvä laatta ja enkä sano siksi että kääntäisin veistä haavassa. Harmittaa kun monelta on jäänyt tämä saamatta. Jospa cesarsille tulis muitakin Dirkk:in laattoja vielä tulevaisuudessa, niin minä ainakin toivon :)
      Lakka ei oo tosiaaankaan kesäinen :D Mutta ei haittaa, lakan kultainen sävy pääsee nyt ainakin kunnolla oikeuksiinsa!

      Poista
  2. :D hauskat. Mulla on Orlyn lakkoja,mutta en osaa päättää tykkäänkö niistä vai en. Väreistä kyllä,mutta tuo muuten osio on ?????
    Mitäs sinä pidit?
    http://lakkaaddikti.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt mulla on tasan kaks lakkaa ja molemmat ovat tuollaisia duo chromeja. Creme lakoista mulla ei oo vielä kokemusta. Tykkään kyllä noista kahdesta, peittävät kahdella kerralla ja levittyy ihan hyvin. Sivellin/suti oli alkuun outo, mutta siihenkin jo totuin. Musta iso plussa on se että tummatkaan värin joita siin molemmat omani ovat eivät leviä poistaessa kovinkaan inhottavasti sormille vaan lähtevät helposti pois jopa asetonittomalla poistoaineella. Kuivuu aika normaali ajassa ilman pikakuivattajaa, joten kaiken kaikkiaan voisin sanoa että tykkään. Mutta niin kuin sanoin niin mulle noi cremet ovat täysi mysteeri vielä... mutta josko seuraavaan tilaukseen laitan sitten niitäkin mukaan :)

      Poista
  3. Haemittaa kun en ehtinyt tilaamaan laatta. Mulla ois ollu yks kiva idea liittyen tohon pääkälloon. Täytyy toivoa että toi laaatta tulis jonnekkki myyntiiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos huomaan että jonnekki tulee myyntiin niin lupaan kyllä kertoa blogissani :)

      Poista
  4. Luin otsikon ensin tyttö kaloja rupesin ihmettelee kun postausessa ei puhutta mitään tyttö kaloista. sit katoin otsikkoo uudestaa ja tajusin et se olikin tyttö kalloja. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle käy kans usein että luen väärin :) Välillä kyllä saa itekseen tästä syystä hyvät naurut!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)