keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Valinnan vaikeus

Mulla on pahasti rästissä nuo ostoksien esittelyt ja nyt sain sitten lakattua kynnetkin. Nyt pitäisi sitten päättää kummasta teen postauksen :)
No jos mä vaikka esittelen.... öööö... vaikka Ihanat kynnet tilauksen koska se on majaillut mun luona jo kauan.

Aloitetaan niin kuin lähes aina koko tilauksen kuvalla :)


Tämän kirkkaita eri mallisia strasseja sisältävän hyrrän sain kaupan päälle :) Tuli huutavaan tarpeeseen!

Nämä metalliset helmenpuolikkaat hyrrässä tulivat myös kaupan päälle. Näitä mulla onkin jo entuudestaan ja ovat todella hyviä, vähän semmoisia "niittimäisiä" jos asian voi ilmaista tälleen. Todella riittoisa tapaus tämä koriste hyrrä!

Mä oon NIIN menettänyt sydämeni näille folioille joten tilasin pari uutta, ensimmäisenä tässä kaunis Peacock Dazzle.
En valitettevasti saanut kuvaan tallentumaan kuinka kaunis tämä oikesti on,
mutta kuvitelkaa tähän auringon säteet ja siitä tuleva kimallus!

Ja tässä ihan yli vaikea kuvattava! Kimallusta ja värien loistoa enemmän kuin laki sallii :D
Tätä Tiedye Suprise:a pitää saada kynsille ja pian!

Lakoissa hillitsin itseäni. Mutta multa on puuttunut jo pidemmän aikaa valikoimistani  kunnon violetti lakka,
joten tässäpä se sitten olisi China Glaze Grape Pop :)

Hyvän kokemuksen myötä jonka sain siis Art Club:in  Holograpich koristelu lakasta,
uskalsin tilata kultaisen saman sarjan koristelu lakan. Kynnelle en ole vielä ehtinyt kokeilemaan,
mutta pullossa aivan jumalattoman kaunis! Lakan nimi on siis Art Club Fine Gold Glitter.
Jaahans, mitäs muuta sitten? Olo alkaa olemaan jo parempi kun olen tähän muutos ajatukseen pikkihiljaa tottumaan. Olen jopa nukkunut viime yönä enemmän kuin 5 tuntia.
Paino on tippunut ehkä hieman turhan nopeeta, nyt 11kg lähtenyt. Mutta kaippa tämäkin tasaantuu kun saan ruokahalun taas paranemaan.

Ulkona on todella kaunis ilma ja ollaankin poikien kanssa siellä viihdytty tänäänkin jo aamusta useamman tunnin. Poikien ruokailun ja päikkäreiden jälkeen pitäsi taas mennä sinne hengailemaan :)

Pari työpaikka hakemusta oon laittanut myös tässä viikon sisällä ja täytyy toivoa että jotain työtä löytyisi. Marsuille etsitään kovasti uutta kotia :C Niin en haluaisi niistä luopua, mutta näin on parempi. Toivottavsti löytäisivät pian hyvän kodin.

Siis ihan oikeesti mitään sellaista kuin jonkun kuolema tai siihen rinnastettavaa ei ole tapahtunut, mutta tarpeeksi kurjaa kuitenkin että mun elämä meni täysin sekaisin. Mutta päivä kerrallaan tässä nyt tallustellaan etiä päin ja varmaan joskus kuukauden tai parin päästä voin teille kaikille sen jakaa mikä on tämän mullistuksen aiheittanut. Elkää huolehtiko minusta, mä kyllä pärjään :) Oon pärjännyt aina ennenkin. Mutta tosiaan postaus tahtiin tää nyt valitettavasti vaikuttaa jonkin verran ja seurailen kyllä muiden postauksia aikalailla entiseen malliin joskin en välttämättä hirveästi jaksa kommentoida.

Huomenna kuitenkin pyrin ehtimään tekemään postauksen näistä mun tämän hetkisistä kynsistäni, kerron että ovat aika harakalle sopivat taas :) Onneksi kynsillä saan iloa aina mun elämääni :)

6 kommenttia:

  1. kivoja ostoksia ja varmasti pärjäät =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, mä tykkään kans noista :) Kiitos, varmasti pärjäilen.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mä kerron sit joskus kun aika on oikea...

      Poista
  3. Miten noita folioita käytetään? :O

    Paljon jaksamisia sulle (ja tottakai myös pojille). Oon huomannu, että asioilla on tapana järjestyä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No lyhyesti kerrottuna noi laitetaan kynnelle sellaisella liimalla joka on tarkoitettu tähän hommaan. Kärsivällisyyttä vaativaa hommaa jossa ei saa hoppuilla, mutta tuolla Ihanat kynnet sivuilla on ohjeet näiden laittoon. Tässä sinne linkki http://www.ihanatkynnet.fi/siirtofolio-arctic-tides-p-1597.html eli löytyy jokaisen "folion" alta tämä sama katkelma. Mun on ollu tarkoitus tehdä noihin tutokin, mutta nyt ei ihan oikeesti riitä aika eikä muutkaan resurssit siihen.
      Kiitos, näinhän se on että niillä on tapana järjestyä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)