sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

100 faktaa minusta

Tämä ei tullut haasteen muodossa minulle vaan arvonnan yhteydessä pyydetyissä postaus toiveissa. Mutta jos joku tahtoo tän toteuttaa niin siitä vain :)

1. Olen tätä kirjoittaessa 35-vuotias.
2. Olen kahden pojan äiti.



3. Minulla on ollut lemmikkeinä Saksanpaimen koira Sunny, Pieni karkea karvainen portugalin podengo Nestori, kaksi marsua Mauri & Väinö ja maatiaiskissa Sofi.
4. Asun kaksi kerroksisessa rivitalossa vielä jonkin aikaa (asunto on myynnissä).
5. Meidän asuin kerrokset ovat ns.väärin päin... eli ylhäällä on sisäänkäynti ja oleskelutilat, alhaalla makkarit ja pesuhuone+sauna. Tää on aika hassua mun mielestä ;D
6. Minulla on vain muutama todella läheinen ystävä.
7. Blogini pitäminen on minulle nykyään elämäntapa vaikka kaikkien kiireiden takia en ehdi sitä juuri nyt päivittämään niin usein kuin haluaisin.
8. Olen todella tempperamenttinen.
9. Oranssi ja vihreä ovat lempivärejäni.
10. Inhoan autolla ajamista!

11. Minulla on paniikkihäiriö.
12. Olen nähnyt viimeaikoina tupakoinnista unia paljon.
13. Salaisissa haaveissani haluaisin vielä kolmannen lapsen, mutta niin tuskin tulee käymään.
14. En osaa kirjoittaa kunnolla saati sitten oikein ;D
15. Minulla on siniset silmät.
16. Minulla on myös huononäkö ja jos joskus rikastuisin niin menisin salamana näönkorjausleikkaukseen.
17. Minun pitäisi etsiä töitä, hoitovapaani loppui äsken... ahdistaa!
18. Unelmoin omakotitalossa asumisesta.
19. Olen allerginen oreganolle.
20. Lempiruokani on Hovihallinmakaronilaatikko.

21.Olen omasta mielestä elko taiteellinen ihminen.
22. Lempikukkani on Auringonkukka.


23. Lempi vuodenaikani on ehdottamasti kesä.
24. Lempi kynsilakkamerkki on China Glaze.
25. Hyvänä kakkosena tulee Color Club.
26. O.P.I. on mielestäni täysin yli arvostettu merkki.
27. Katselen paljon elokuvia, sitä voi kai sanoa yhdeksi harrastuksekseni.
28. Pyrin kuuntelemaan paljon musiikkia vaikka en olekkaan ihan tuoreinpien hittien tuntija ;)
29. Käyn joka aamu suihkussa.
30. Minulla on outo huumorintaju (onko se sitten huono vai hyvä asia, niin en tiedä!)

31. Näitä on muuten aika Simpuran vaikee keksiä
32. Kynsien koristelussa yritän olla mahdollisimman ennakko luuloton.
33. Rakastan kaikkea kimaltelevaa ja kaunista


34. Raha ei tee minua erikoisen onnelliseksi, johtuu varmaan siitä että se menee samaa tahtia kuin tulee...
35. Kävelen unissani kuin myös puhun :D
36. En muista milloin viimeksi olisin nukkunut koko yötä heräämättä väh.2 kertaa.
37. En juurikaan käytä alkoholia.
38. Kiroilen mahdottoman paljon.
39. En oikeestaan koskaan käytä farkkuja.
40. Tykkään meikkaamisesta ja olenkin oppinut paljon uutta sillä saralla. Mutta meikkaan kuitenkin aika harvoin johtuen ongelmallisesta ihosta.

41. Tykkään ruuanlaittamisesta
42. Inhoan siivoamista, mutta en voi sietää sotkuisuutta.
43. Olen ns. luetteloitsija... teen paljon listoja.
44. Aamurutiinit ovat minulle todella tärkeitä, mutta nyt lasten myötä olen voinut niistäkin vähän höllätä.
45. Pidän suunnitelmista ja olenkin aika huono sponttaaneissa tempauksissa.
46. Kirppikset ovat kivoja, kävisin varmaan paljon enemmänkin jos olis vain aikaa.
47. Mulla on usein ikävä mun vanhempiani (asuvat kaukana toisella paikkakunnalla).
48. Minulla on pikkuveli.
49. Olen asunut viitisen vuotta Oulussa.
50. Olen allerginen nikkelille.

51. Minut on leikattu kaksi kertaa tällä tavoin olen saanut kaksi aivan ihanaa lastani.
52. Kaikkien aikojen paras laulaja on mielestäni Michael Jackson


53. Tällä hetkellä tykkää ulkomaisista laulajista Pink:istä ja Lady Gagasta. Kotimaisissa Erin ja Apulanta rules :)
54. Molemmilla pojillani on uhma-aika menossa. Arvatkaas venyyttääkö pipoa :D
55. En tykkää piimästä yhtään
56. Minulla on kotona ollessani tietokone jatkuvasti päällä ja netissä vaikka en itse olisikaan sen ääressä.
57. En nykyään pysty seuraamaan mitään sarjaa telkkarista... varsinkaan kotimaisia kun ei niistä kuule mitään.
58. Olen ylipainoinen ja inhoan sitä.
59. Tykkään lyhyistä hiuksista.
60. Vaikka rakastankin koruja niin ainoat korut joita oikeastaan vaihdan ovat korvakorut.

61.Tykkään tanssia kotona yksin ollessani .
62. Haluaisin tehdä/teettää remontin meidän asuntoon... Sellaista seinien maalaamista lähinnä ja muuta pientä fiksausta. Ei mitään valtavan isoa siis.
63. En muuten muista milloin viimeksi olisin lotannut.
64. Ainoat huonekasvit mitä minulla on on muoviset auringon kukat ja yksi mehi kasvi jonka nimeä en edes tiedä  ;D
65. Olen melkoisen merkki uskollinen ostaja.
66. Minulta on julkaistu kaksi novellia.
67. Jos jotain haluan niin yleensä haluan sen juuri sillä samaisella sekunnilla :D
68. Minulla on ihan liian paljon tavaraa...
69. olen horoskoopiltani rapu.


70. Minulla on kaksi tatuointia.

71. Kaikki lävistykset mitä minulla on ovat itse tekemiäni.
72. Inhoan neuloja varsinkin jos muut niillä mua pistelee/rokottaa.
73. Nykyään tehdään mielestäni huonompia kauhuleffoja kuin esim.80-90-luvulla.
74. En ole ajanut polkupyörällä kolmeen vuoteen.
75. Olen 161cm pitkä lippa pystyssä :D
76. Vaihdan lakkaukset lähes päivittäin.
77. Asun Lohjalla.
78. Pelkään hammaslääkäriä ihan kamalasti.
79. Minulla on ollut kolme autoa, kaksi mopoa ja skootteri.
80. Haluan joskus kultaisennoutajan.

81. Haluaisin ulkomaille espanjaan.
82. Tykkään musikaaleista.


83. Olen karppaamalla laihduttanut vähän reilut 13kg.
84. Munulla on kuntopyörä (nykyää lähinnä vaatetelineenä kun en ole selän takia pystynyt pyöräilemään...)
85. Blogini kommentit tulevat suoraan puhelimeeni :D
86. Valokuvaan paljon, mutta lähinnä kynsiä ja poikiani
87. Piirretyt ovat hyviä, sarjakuvat ei ollenkaan.
88. Graavilohi on namia.
89. Seuraan aktiivisesti lähes 150 eri blogia kun vain vielä ehtisin niitä kommentoimaakin :)
90. En pääse käyntiin/hereille aamulla ilman kahvia.

91. En omista tällä hetkellä yhtiäkään korkokenkiä, en edes osaa niillä kunnolla kävellä (höpsis löysin pakatessani juuri kahdet... toisissa oli tosin vielä hintalappukin paikoillaan).
92. En juurikaan perusta joulusta saati sitten sen ajan häslingistä. Juhannus on paljon kivempi juhla :)
93. Vaikka vanhemmillani oli ennen savusauna niin en käynyt siellä saunomassa kertaakaan.
94. Talvella on ihan päästä sellaiseen paikkaan jossa ei ole lainkaan katuvaloja, istua hangessa pimeällä ja katsoa tähtiä.
95. Olen elämässäni nähnyt muutaman kerran todella hienoja revontulia. Unohtumaton kokemus joka mykisti täysin.


96. Minulla on ollut todella riehakas ja vauhdikas nuoruus :) en kadu päivääkään!
97. Mustavalkoiset kuvat ovat usein paljon kauniimpia kuin värikuvat.
98. Olen ollut ihan viimeisilläni raskaana kun olen mennyt naimisiin.
99. Rakastan lapsiani ihan älyttömän paljon.
100. Nyt tää riitti!





11 kommenttia:

  1. Tulipa paljon uutta tietoa sinusta, vaikka jotain jo tiesinkin entuudesta. Tosi kiva, että jaksoit tehdä tälläisen :))

    Muutama kysymyskin heräsi...
    Missä sulla on lävistyksiä, ja lasketko korvanreiät lävistyksiksi?

    Ja toinen asia, mikä herätti mielenkiinnon oli blogikommentit suoraan puhelimeen? Siis kuinka? :D
    Mulla kyllä tulee sähköpostit puhelimeen, ja sitä kautta kommentitkin, mutta onko sulla joku toiminto, että vaan blogin kommentit tulee?

    Kiva kuulla, että on muitakin, jotka kiroilee paljon ;D Itse joudun töiden takia rajottaan melko paljon, kun ei ole kuulemma soveliasta, että tarhantäti kiroaa kun tukkijätkä?! :D

    VastaaPoista
  2. No minäpä yritän vastata noihin sun kysymyksiin :)
    Elikkäs mulla on ollut nenässä lävistys teini aikoina jonka olen jo poistanut, korvissa on yhteensä 6kpl. Oikeestaan lasken lävistyksiksi kaikki muut paitsi ne ihan ekat jotka on korvissa. Kulmaan haaveilen lävistystä ja ehkä sen vielä toteutan, mutta sitä en meinaa itse tehdä :D

    Niin sähköpostin kautta ne kommentit mulle puhelimeen tulee, mutta ihan omaan kansioon siellä :)

    Joo-o, mäkin oon joutunut noiden muksujen takia rajoittamaan kiroilua, mutta kun oon esim yksin kotona niin tupisen kyllä yhäkin ihan hirveesti ittekseni jos kaikki ei mee niin kuin haluan.

    Kiva kun joku edes jaksoi tän postauksen lukea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä luen näitä kyllä tosi mielelläni, en vaan jaksa ite alkaa ährään, kun en keksi kun korkeintaan kymmenen :D

      Mulla on ollu useampaankin otteeseen kulmalävistys, mutta se aina mulla tulehtuu ja on kipeä. Nyt on muistona rumat arvet kulmassa, kun monella ihmisellä se alkaa ns. kasvamaan ulos :((

      Poista
  3. kivoja tunnustuksia, siis sellaisia että ei välttämättä normipostauksessa tulis esiin noita juttuja ;)

    woow millasia novelleja on julkaistu? tai siis meinaan että missä? jossain lehdessä vai täh? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmoisia muutaman sivun mittaisia mini novelleja, toinen Reginassa ja toinen Mekaks lehdessä. Ja niiden julkaisusta on jo pitkä aika :)

      Poista
  4. Tää oli tosi hauska postaus! Mä ainakin jaksoin lukea kokonaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva tietää että jaksoit lukea, olihan tuossa teossa ihan himppasen hommaa... on toi sata asiaa aika paljon ;P

      Poista
  5. Paljon uutta tietoa tosiaan! :D
    Samoja juttuja olin kysymässä kuin ekatkin kommentoijat! Tälläisiä postauksia on hirmuisen kiva lukea, kun saa tietää niin paljon kaikkea jännää mitä ei normisti tulisi esille ollenkaan. ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no emmä tiiä ketä voi oikeesti kiinnostaa mun allergiat ;D Mutta tluipahan nekin laitettua kun en muutakaan keksinyt... Oli kyllä aika hankala saada sata kasaan :)

      Poista
  6. ilahduin kovasti lukiessani, että pidät Gagasta! oon meinaan mahdottoman suuri fani :D
    jos joskus inspaa ja jaksat ja viitsit niin ois tosi hienoa nähdä, millaiset Gaga-kynnet teet! osaat tehdä niin upeita kynsiä että heikompia hirvittää! :)

    muutenkin oli kiva lukea vastauksiasi, vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. (en lukisikaan blogiasi, jos et olisi! :D) kaikkea hyvää ja tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KHYLLÄ! Gaga on yksi kaikkien aikojen parhaita naislaulajia mun mielestä! Ja gagakynnetkään eivät ole mikään mahdottomuus toteuttaa :) Tosin teen ne kyllä varmaan sitten semmoisille ylipitkille kynsitipeille en omille sormilleni... Ideakin niihin alkaa muotoutua :D
      Toivottavasti muutkin pitää mua mukavana, tänä päivänä itsestä ei vain aina tunnu siltä... :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)