perjantai 27. heinäkuuta 2012

Ehkä jollain tavoin dramaattiset...

Kysäisin tuossa eilen facebookin puolella ehdotuksia väristä jolla voisin lakata kynteni. Punainen, sellainen jouluisen punainen tuli vastaukseksi. Valitettavasti mun kaikki sen väriset olen jo pakannut muuttolaatikoihin, mutta punaista kuitenkin halusin käyttää joten tämmöiset niistä sitten tuli...






Tulee jostain syystä näsitä mieleen Tango? Johtuneeko noista kukkasista, heh! Itse kukkatarrat olen ostanut Ihanat Kynnet kaupasta ihan sen takia kun muistuttavat kuivakukkia :) Olivat todella mielytttäviä käyttää ja tarttuivat kynnelle hyvin. Ihan himppasen vaaleita olivat tähän lakkaukseen joten pikkasen tuota KleanColorin lakkaa jossa on siis punainen pohjakin päälle niin sain väriä lisää.

Kaiken kaikkiaan ihan mun näköinen lakkaus :)

Niin tosiaan käytetyt lakat ovat siis China Glaze Liquid Leather, KleanColor Chuncy Holo Scarlet, Konad Punainen leimauslakka jolla siis tein nuo kukkien varet ja lehdet ja päälle jälleen Seche Vite.

Käyttäisin varmaan mustaa lakkaa useamminkin, mutta mua niin ärsyttää noi kynsinauhojen putsaamiset kun niistä ei millään meinaa saada siistejä. Mutta kun on aikaa ja kärsivällisyyttä niin niistäkin sitten vihdoin saa siistit. Ja sitä mulla ei nyt tällä kertaa ollut, joten elkää kiinnittäkö niihin kamalasti huomiota tällä kertaa pyydän :)

Ja nyt pitäs mennä laittamaan takapihaa näyttöä varten hieman parempaan kuosiin, myöhemmin iltapäivällä sinne paistaa aurinko suoraan ja on ihan liian kuuma joten nyt pitää pistää töpinäksi. Palaillaan!

4 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)