tiistai 24. heinäkuuta 2012

Hain tänään palkintoni postista

Ja melkoisen kokoinen pakettihan siellä odotti :) Eli sain itse valita mitä haluan annetulta listalta. Geelikynsi ihmisenä ajattelin sitten että eniten mua hyödyttää uusi geelikynsistudio.
Tältäpä se sitten näyttää...

Paketin lista hinta oli 159€, mutta oon kyllä tätä samaa myytävänä halvemmallakin.

Uuni on 36W ja näyttää ihan näppärältä, mutta kokeilun jälkeen olen paljon viisaampi.

Tässä lähempää kuvaa tuosta painike taulusta, oon aikaisemmissa tottunut sellaisiin vanhan aikaisiin nappeihin, saapa nähdä kuin tämä pelittää. Toki sijainti on tekijälle paremmalla paikalla kuin useissa uuneissa uunin takana. Mut hei kaikkeen tottuu :)

No tässä kuvassa on siis Asetonia ilmesesti kynsien poistoon, tahman poistaja, pikkupulloissa primer ja kynsinauha öljy.
Rasiallinen valkoisia tippejä ja pinkki+kirkas geeli.

Sekailainen setti tuollaisessa kirkkaassa pussukassa (on uudelleen käytettävä)

Samat tavarat kuin ylempänä, eli kynsinauhan työnnin, sivellin malli ei ole lainkaan mun makuun.
Kynsi palkki todella pehmeä sellainen, karkea kynsiviila ja kolme viimeistely viilaa.
Pari pulloa liimaa ja tippileikkurit.
Tippileikkureita tuossa katselin ja vaikuttavat todella hempuloilta joten vanhat jäävät käyttöön.

No tässä on sitte opetus dvd (mielenkiintoista nähdä mitä pitää sisällään)
ja paperiset versiot ohjeista.
Siinäpä se sitten oli kaikkinensa. Kokeilemaan en varmaan ihan heti ehdi, mutta kerron kyllä mielipiteeni heti kun olen ehtinyt. Sillä vaikuttaahan tää setti aloittelijoille ihan ok:lta mutta jos geelit ovat sellaiset (jota olen valitettavasti kuullut) etteivät ne pysy ja kuumottavat paljon uunissa. Niin kenellekkään en sellaista aio suositella. Mutta kuten sanoin kokeiltuani olen paljon viisaampi :)
Joka tapauksessa olen oikeinkin tyytyväinen pääasiassa palkinntooni juuri nyt, ja uusi kakkos uuni tulee ihan tarpeen. Huomattavasti nopeuttaa kavereille kynsien tekoa :)

10 kommenttia:

  1. Onnea palkinnosta :) Mulla on just sama paketti, minkä tilasin talvella :) Uuni on tosi hyvä, mut ne litkut ei... Tai ainakaan se primeri ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) No onneks mulla on tosiaan hyvät geelit omasta takaa :) Mutta kaippa noitaki pitää kokeilla mitä ne ovat ;D

      Poista
  2. Mistä voitit ton palkinnon? :) Onnea paljon! :D Jännittää nähdä että mitä tuotoksia tolla saat tehtyä (kunhan kerkiät)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tulin toiseksi Staran ja Rion järjestämässä kynsikilpailussa :) Kiitos! No varmaan aika lailla samalla linjalla jatketaan, ihan vain omien kynsien geelausta ja kavereille sitten noita muita mm.tippejä ja sellaisia heidän pyynnöstään.

      Poista
  3. justiisa,miä ostin ihtelleni sen paketin mis oli 15w uuni ja yks 1-vaihe geeli :) mut silläkin pääsee kyl alkuun :) ny on ostanu 36w uunin :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)