tiistai 31. heinäkuuta 2012

Kaverille varpaille väriä ja myös omien kynsien lakkaukset

Ensin pyydän anteeksi venähtänyttä blogi hiljaisuutta. On ollut melkoinen puunaaminen asunnon ensi näyttöä varten joka siis oli eilen.
Mutta nyt ensin esittelyyn kaverin varpaat. Lakkana käytettiin Color Clubin Yum Gum lakkaa ja pottuvarpaisiin laitettiin pienet ihanat perhoset... empä tajunnut näistä kahdesta kuvia siinä hässäkässä ottaa :(
No joka tapauksessa olen tarrat saanut MiMax:ilta jonkin ostoksien kaupan päälle, enää näitä samoja en löytänyt sieltä.

Kuva mun työskentely paikastani... ulkona siis lakkailtiin. Kuva on ystäväni. Tässä muuten näkyy
myös ne mun unohtamani kynnet jotka tein ... jos niistä nyt mitään selvää saa.
Taitaa muuten olla ihan eka kuva mun "työskentelystä" :D Yleensä siis nää tapahtuu sisätiloissa,
mut nyt oli niii-in ihana ilma ulkona!




Pahoittelen sinertäviä kuvia... ei vaan ollut mun kamera mitenkään suotuisalla tuulella kun kuvia näpsin. Tuo ihanainen purkka pinkki näyttää todella hyvältä ruskettunutta ihoa vasten... :)

No niin sitten omat. Ehdin kyllä jo tässä välissä yhdet toisestkin kynnet lakkaamaan, mutta en näköjään ollut niistä yhtään kuvaa ottanut... kertoo jo aika paljon siitä että ajatukset harhailevat aika paljon.
Mutta siis, omat kynnet ehdin pitkästä aikaa huoltamaan tänään ja ranskalaiset geelaukset saivat vihdoin lähtöpassit mun näpeiltäni. Vuorossa jälleen ihan perinteinen oman kynnen geelaus ilman mitään glumeruuleja. Tämän takia voinkin sitten vihdoin lakata jollain vähemmän peittävällä lakalla.






Lakkoina käytin Wild and Grazyn w95 Pink Sherbet (joka ei siis ole kyllä mitenkään pinkki...) Delia art nro.15 (jonka olen saanut tuliaisiksi poikani kummitädiltä) ja koristelin lakkaukset vielä kultaisilla niiteillä jotka olen saanut Ihanat Kynnet kaupasta testattavaksi. Päälle jälleen Seche Viteä.
Kivaa vaihtelua tummien kynsien jälkeen näin vaaleat kynnet :)

10 kommenttia:

  1. onko toi alimmainen lakka siis tota Wild and Grazyn ja noi "viivat" tota deliaa? Hienot on!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeba juurikin noin :) Väri ero ei ole päätä huimaava, mutta tosiaan delialla viivat jotka juuri ja juuri erottuvat :)

      Poista
    2. pakko tehdä joskus saman tyyppiset, ei vaan oo samoja lakkoja eikä noita helmiäkääää:s mutta seppälästä varmaan löytyy tuo Wild..

      Poista
    3. Eihän se lakkaus välttämättä tosiaan samoja lakkoja vaadi. Mutta noita niittejä kyllä suosittelen hommaamaan. Ovat meinaan paljon paljon parempia kuin helmen puolikkaat ja myös matalampia...käytössä siis meillyttävämmät.
      Vielä ainakin alta kuukausi sitten löysin tämän kyseisen wild:in seppälän ale laarista. Toivottavasti löytyy vielä muiltakin paikkakunnilta.

      Poista
  2. Ihanat kesävarpaat :))
    Kesällä pitääkin olla varpaissa väriä!
    Mieheni tädin mies kauhisteli juhannuksena mun pinkkejä varpaankynsiä ja ite olin silleen "ööö, daah" :D Jotenkin sitä sokaistuu väreille kun niitä enemmän käyttää. Enää ei mikään väri tunnu vieraalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon ihan samaa mieltä että väriä saa ja pitääkin olla kun kerran näkyvät :) Talvella sitten on ihan sama vaikka ois pelkkää väritöntä. Itellä tällä hetkellä yhäkin oranssit lakat ja Hello Kityt varpaan kynsillä, en oo raaskinu poistaa kun tykkään niistä niin paljon. Kohta on pakko vaihtaa...

      Poista
    2. Mä ähkin itelleni geeliranskikset varpaisiin, eli luulis pysyvän!
      Hittohemmetti, kun joutu aina vartin puuskuttaan joka kynnen välillä... :D Eiii minulla ole ylipaino-ongelmaa!? ;D

      Poista
    3. Vaikka mä jo taivunkin hieman helpommin kuin puolisen vuotta sitten, niin en vielä alkais tuohon varpaiden geelaus hommaan. Puuskututtaa jo pelkkä ajatuskin, joten pointsit sulle kun edes viitsit moiseen urakkaan alkaan. Et viittis tulla tekemään mullekkin? ;D

      Poista
    4. Joo, ja pointsit vielä siitäkin, että väänsin niitä pikkuisen lampun valossa kolmelta yöllä.. :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)