torstai 19. heinäkuuta 2012

Kynnet helpoimmasta päästä

Ja nekin onnistuin hieman sotkemaan kaikessa kiireessä. Sehän on tietenkin totta että kiireessä ei edes kannattaisi alkaa tekemään kynsiä, mutta teimpä kuitenkin.
Pääsin käyttämään lakkaa jota olenkin jo varpaille käyttänyt. Todella lähellä oranssia tämä lakka, oikeesti varmaan ns.korallin värinen.
Lakkauksen tein eilen ja mun oli tarkoitus tehdä uusi lakkaus tänään vaan empäs ole ehtinyt... Ollaan kyllä oltu kiitettävän paljon ulkona ja tänään mennään illasta takaisin. Pääsevät pojat pulikoimaan altaaseen etupihalle.
Mulla on muutenkin ollut vähän suru puserossa tänään. Meidän Sofi neiti lähti tänään uuten kotiin :´( Todellakin tiukka paikka minulle ja tietenkin pojilleni myös. Mutta elämä on ja onneksi uusi koti on todella hyvä ja nyt Sofi pääsi omakotitaloon... ja paljon ulos.
Mutta ennen kuin rupian itkeä tihrustamaan uudestaan täällä niin laitetaampa kuvia kynsistä. En edes viitsinyt kovin montaa niitä ottaa, nää kun ei oo todellakaan miten ihmeelliset.




Mun osaltani nyt taitaa mennä vähäksi aikaa lakkojen ostelu jäihin. Tai siis niin jäihin ja jäihin. En viitti tänne vanhaan kämppään enää ostella yhtään lisää muutettavaa. On meinaan ihan tarpeeksi tässäkin tavara määrässä muutettavaa. Täytyy nyt toivoa että saisin nopeasti uuden asunnon meille, jotta vihdoin päästäisiin aloilleen. Tätä asuntoa kyllä tulee ikävä, tämähän on ollut ihan hyvä. Harmi vaan kun mulla ei ole varaa tätä pitää...

Jaahans. Kamun pitäisi varmaankin kohta puoleen tulla laitattamaan kyntensä :) ompahan ainakin jotain uutta postattavaa sitten. Kieltämättä en oo viittinyt lakata kynsiäni nyt tän hässäkän takia joka päivä ja joo oon nauttinut jokaisesta hetkestä ulkona kun ei oo satanut (välillä oon hipsutellut sateessakin)... loppuun vielä ihanan näköinen ilmiö jonka ehdin tallentamaan.


12 kommenttia:

  1. ihanan sävyinen lakka ja muutenki kaunis vaik yksinkertainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, välillä minäkin menen sieltä mistä aita on matalin :)

      Poista
  2. kauniit kynnet vaikka onkin pelkistetyt ;)

    VastaaPoista
  3. Blogeja kun lukee niin on tullut huomattua että yhdellä sun toisella on jotain elämää mullistavaa tapahtunut tai tapahtumassa. Osalla on hyviä ja toisilla taas huonoja juttuja vaikka Jaksamista sinne täällä vasta aloitellaan samaa hommaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää blogithan on monelle ns. terapiaa tai no mulle ainakin. Ja kirjoitten tätä suurimmaksi osaksi myös siksi. Tokikaan en täällä ihan kaikkea kerro, mutta usein "puran" päivän tapahtumat tänne. Ja tosiaan olen huomannut muutamassa blogissa muutoksen tuulia, mutta et kai sinäkin ole eroamassa??? Vai oliko tuo sun kommenttis noihin kynsiin liittyvä? Olikos se uusi setti niin helppo käyttää kuin olen kuullut? Eihän tullut siitä mitään oireita?
      Hmmm... oikea kysymys putki päällä mulla ;D Ei siis tarvii vastata jos et halua :)

      Poista
    2. Kyllä täällä eron tuulia ja ukkosta on ilmassa :(
      Joo oli helppo käyttää.Nopeasti kestävät kynnet :) tosi jees mut kyllä ne geelit haluaisin. Ehkä sitten joskus ebaystä ne brisa geelit minkä pitäisi sopia. Ei tullut mitään oireita. Vähän oli kutinaa mut luulen sen johtuneen kynsilakasta minkä ostin kirpparilta. Heti kun poistin lakan loppu kutina.

      Poista
    3. Ääääh, eikä. Ei oo lainkaan kiva, voimia ihan hirmusesti! Mä niin toivoin että oisin käsittänyt tuon sun kommettis väärin. Nyt voin ihan kokemuksesta etten tosiaankaan kenellekkään toivo tätä kokemusta.
      Kerroppa sitten kokemuksia niistä geeleistä jos ne hommaat. Mua kiinnostais itteäni hommata noi kuitu jutut, ihan vain sen takia että tekee mieli opetella jotain uutta.
      Mitäs sä niille Rosen geeleille oot ajatellu tehä? Mäkin ku just ehdin hommaamaan uudet... Toisaalta eihän ne miksikään mee... ehkä voisin harkita ostavani ne sulta jos vaan tahdot ja päästään sopuun hinnasta :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet mirja :) voimia sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon :) Ja kyllähän sitä on tosiaan pakko poikien takia jaksaa <3

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)