sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Móa the green balm

No niin nyt on Móa the green balm:ia kokeiltu ja pistetty kovaan testiin :) Tämänhän sain testattavaksi OrganicYou:lta monen muun tuotteen ohella. Täytyypä kyllä myöntää että positiivisesti yllätti!



Hieman vaatimattoman näköinen purkki pitää sisällään mielestä lähes taika voiteen. Meillä on ollut tälle käyttökohteita vaikka ja kuinka. Juuri tälläkin hetkellä kun kirjoitan tätä postausta, minä käytän tätä. Minulla on siis yhäkin flunssa... ja mun nenäni tuppaa rohtumaan huulten lisäksi flunssan aikana todella pahasti, vaan eipä ole nyt rohtunut. Ennakoin tilanteen ja aloin laittamaan tätä niin huuliin kuin nenän pieliin jo heti flunssan alettua. Tuoksu on mieto, mulle tulee hieman mentholi mieleen, mutta en nyt menis luottamaan tällä hetkellä hajuaistiini 100% :)
Poikani ovat saaneet myös tätä huulirasvaksi käyttöön, kummatkin ovat tykänneet ja huom! yleensä meille pojille vaan kelpaa sellaiset jotka tuoksuu esim. cokikselle :)
Pikku haavojen parantamiseen tämä on tosi hyvää, naarmut ovat parantuneet tosi nopeesti ja ilman arpia. Itse olen käyttänyt tätä myös kuiviin kynsinauhoihin ja niissä oleviin haavaumiin, myönnä häpeillen niitä toisinaan stressatessani repiväni :(
Ja vielä yksi mikä on mun kesä ajan pelastus! Mulle tulee hyttysten puremista ihan hirveen isot paukamat ja ne kutiaa ihan sietämättömän paljon. No yhdistelmä kutina ja pitkät kynnet voisi kuulostaa ihan hyvältä, mutta kun tulee sitten raavittua liikaa. Vaan ette usko kuin tää helpottaa kutinaa! Ei oo tarvinnu sen jälkeen paukamia raapia kun tajusin tätä siihen levittää. Toki sitä pitää lisätä aikaajoin ja pesun jälkeen mutta ihan oikeesti! Mä en voi ymmärtää kuin tää on näin tehokasta ja ihan älyttömän riittoisaa. Ei tarvii mitään hirveitä määriä laittaa kun tää levittyy tosi hyvin.
Tulipas suorastaa Móa the green balm:ia ylistävä postaus, mutta en tosiaan uskaltaisi näin paljon kehua ellen olisi tätä itse todennut näin hyväksi.
Oma purkkinihan on 15ml ja tästä löytyy myös 50ml. Tuotetta ei ole testattu eläimillä ja se ei sisällä alkoholia, hajusteita, parabeeneja, keinotekoisia säilöntäaineita, kemikaaleja tai lanoniinia.


Huomaisn ilokseni facebookin puolella että OrganicYou:lla on nyt alkanut KESÄALE. Kannattaa käydä vilkaisemassa valikoima, siellä on mm. juuri tätä Móa the green balm:ia alennettuun hintaa. Laitan kuvan alle linkin vielä josta pääsee suoraan tiirailemaan alennettuja tuotteita.





KESÄALEEN TÄSTÄ!

2 kommenttia:

  1. vaude, tätä pitää hankkia heti syksyllä kun mun ehdoton ostolakko loppuu! kuulostaa kyllä oikealta ihmevoiteelta, odotan innolla...:) plussaa vielä eläintestaamattomuudesta (huh mikä sanahirviö:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyl nyt mun nro.1 ehdottomasti voiteista, just sipaisin taas nenuun kun toi lentsu ei ota parantuakseen. Täytyy ky varmaan toinen samanmoinen purnukka hommata, niin on sitte käsilaukkuun omansa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)