lauantai 14. heinäkuuta 2012

Mun töpö kynnet

Niin mainitsin jo tuossa aikaisemmin lyhentäneeni kynnet ja ne sitten tosiaan lyheni huomattavasti. Alku kangertelun jälkeen olen nyt parissa päivässä jo niihin tottunut, joskin omiin silmiin ne näyttävät yhä oudoilta.
Tässä kuva ennen ja lyhentämisen jälkeen...



Lakkauksia tietenkin olen tehnyt ja tässä seuraavassa onkin yksi minun Flormarin hololakka nro.814, muutama muukin on tullut haalittua. Mutta niistä sitten enemmän kun kynsille saakka pääsevät.




Tänään on paljon ulkoilun lisäksi tiedossa leffailta, paljon herkkuja namin , mansikoiden ja jäätelön merkeissä ja lapsukaiset laulavaiset saivat myös vielä herneitä.

Sitten saanen selittää hieman kiireitäni. Joo, on kesä ja hyvällä ilmalla olen ollut poikieni kanssa tosiaan ulkona paljon, mutta tässä on ollut asunnon remontointia ja siivousta myös kuvioissa, sillä asuntomme menee myyntiin ja muutto on edessä eri osotteisiin. Joten tosiaan pyydän kärsivällisyyttä sen suhteen ettei postaustahtini ole ollut enään sama. En halua yhäkään tämän enempää selitettä asiaa täällä. Sillä minun henkilökohtainen asiahan se on. Mutta ehkä tosiaan on oikeitettua teidän tietää miksi tilanne on tämä. Ja, juu olenkin jo yhden sähköpostin saanut sormusten puuttumisesta yhdessä kuvassa... Mutta, mutta, elämä on ja se jatkuu samoin kuin tämän blogin pitäminen vaikkakin hetkellisesti hieman hiljaisempana.

8 kommenttia:

  1. ihanat kynnet & voimia sinulle .tää on sun blogi joten kerrot ja kirjoitat ,mitä itse tykkäät =)

    VastaaPoista
  2. voimia sulle<3 :)

    kyllä mä luulen että jaksetaan odotella sun postauksias, vaikka niitä ei niin usein tulisikaan :)

    VastaaPoista
  3. Nätit kynnet (: Ja postaat silloin kun sulla on aikaa :) se on ymmärrettävää <:

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille ymmärryksestä, eiköhän tää postaustahti tosiaan tän hässäkän jälkeen taas parane entiselleen :)

    VastaaPoista
  5. Kyntesi ovat edelleen tosi kivan näköiset! Itse pidän enemmän lyhyemmistä kynsistä, niin olen melkein innoissani tulevista lakkauksistasi - jospa vaikka osaisi vähän ottaa mallia!

    Ja kaikkea hyvää ja jaksamista sinulle! Elämä jatkuu kyllä, kuten itsekin sanoit, mutta tiedän, että välillä on vaikeaa. Mutta kyllä se siitä jossakin välissä! Ihan omassa rauhassa ja tahdissasi etenet nyt vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan näihin ihan kiva taas tehä erilaisia lakkauksia :)

      Aikaahan tää mun tilanne vaatii, se on totta. Mutta toisaalta tää blogin kirjoittaminen on mulle tosi iso henkireikä ja siksi surettaa kun ei aika riitä tähän niin paljon kun haluaisin.

      Poista
  6. Jaksamisia sinne! Kynnet ovat todella kauniit :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)