sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Näinkö tähtiä?

Nyt kun tässä on tullut pengottua laatikoita ja pakattua niitä ihan toden teolla olen myös joutunut järjestelemään myös kynsitavaroitani uuteen järjestykseen. Osan lakoista olen pakannut jo pois, samoin osan koristeista. No sitä tehdessäni hoksasin nuo mun peilaavat tähteni josta sain idean. Toteutus sujui näin...
Siis nämähän on ehkä viikon takaiset kynnet ja vielä pitkät...
Eli alle käytin Golden Rosen Fantastic Color nro.179 lakkaa, peitti hyvin kahdella kerroksella vaikka mulla siis on tuo geeli ranskis alla. Päälle sipaisin kerroksen KleanColor 234 Chunky Holo Purplea ja päälle lätkin muutamia tähtiä. Ihan tarkoituskella sikin-sokin :) Lopuksi Seche Viteä. Ihan kiva lopputulos mun mielestä, joskaan ei kovin käytännöllinen noiden tähtien takia kun jäävät kynnen pinnalle silleen "terävästi". Joten tähdet lähtivät yksi kerrallaan parin vuorokauden sisällä pois jäämällä aina johonkin kiinni. Kauniita ne ovat mutta ehkä tosiaan sopivat paremmin geelin alle jossa niitä olen aikoinaan enemmän käyttänyt.
Mutta tässä jälleen kuvia. Harmi ettei mun kamera suostunut ottamaan kunnolla sellaisia kuvia joissa tuo KleanColorin loisto näkyisi niin hyvin kuin luonnossa. Erittäin kaunis lakka meinaan...










Jaahan... kai mun pitää mennä jatkamaan siivoomista & pakkaamista. Mä en oo ihan oikeesti edes tajunnut kuin paljon tuota tavaraa on siunaantunut nurkkiin!
Palaillaan toivottavasti huomenna jälleen postauksen parissa :)

8 kommenttia:

  1. onko tuo golden rose dupe china glazen flying with the dragonille??? :)) Ja kivat nuo kynnetkin ovat:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole dupe, Golden rose on ihan perus lakka ilman mitään hileitä tai muitakaan hienouksia. Värikin on luonnossa aivan eri. Mutta joo tuossa yhdessä kuvassa jossa noi KleanColorin hippuset eivät heijasta niin on kyllä kieltämättä hyvin saman näköinen.

      Poista
  2. IItekki tykkäisin tollasista peilaavista koristeista vai mitä paljetteja ne on... Mutta tosiaan sopii paremmin geelin alle, kun jäävät muuten törröttämään reunoista ja lähtevät herkästi irti. Sääli, kun ne ois niin nättejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onse harmi että jäävät noin ikävästi törröttämään. Tykkään kans että ovat nättejä.

      Poista
  3. Kivat kynnet! Mie oon ratkaissut tollasten koristeiden törröttämisen sillä, että vähän väännän niitä ja laitan PALJON päällyslakkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mulla ei oo ees tullu mieleen vääntää niitä! No seuraavalla kerralla täytyy ehdottomasti kokeilla moista kikkaa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)