maanantai 9. heinäkuuta 2012

No niin ja nyt omat kynnet

Elikkäs mä tein itselleni synde kynnet jotak ovat taas vihreet, mutta tähän valintaan vaikutti kovasti mun leningin väri joka oli tuollainen kirkaan vihreä-musta-valkoinen.
Tein oikeestaan kynnet pariinkin otteeseen kun ensimmäiset kynnet eivät vain ottaneet onnistuakseen oli suunnitelman vaihdon vuoro.

Tässäpä olisi mun kynsistäni kuvia:









Alle siis lakkasin pari kerroista valkoista lakkaa ja päälle sitten vasta tuota W7 fluorencoivaa vihreää, annoin kynsien kuivua ja pääsin kokeilemaan ekaa kertaa koko kynnen water decalseja jotka olen saanut jonkun tulauksen kaupan päälle MiMax:ilta, samoin tuo W7 lakka on sieltä ostettu.
Musta näistä tuli ihan kivat, ja tänään mulla onkin ollut sitten mustien housujen kanssa tuollainen neon vihreä t-paita. Eli tänäänkin on ollut yhteen sopivat kynnet.

Mulla muuten on tällä hetkellä tosi hyvä käsirasva käytössä. Liberon Cream Perusvoide, täähän on oikeesti tarkoitettu lapsille ihon rasvaukseen, mutta toimii muuten hyvin käsissäkin ja imeytyy nopsaan :)

Mutta ulkona on vielä tosi ihana ilma joten taidan suunnata vielä sinne hetkeksi. Palaillaan taas huomenna asiaan ja haluan kiittää jo tässä vaiheessa kaikkia minua äänetäneitä, vielä ehtii äänestää jos haluaa :)

7 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet ja ihanaa syntymäpäivää <3 Toivon että pääset palkinnoille :)

    VastaaPoista
  2. Heh, taisin tilata jsut noita samoja water decalseja itselleni. :D Kun aattelin et ne vois olla hauskan näköisiä kun näyttää vähän leimauksilta.

    VastaaPoista
  3. Nätit on tosi nätit :) no nyt näet mun blogista kuinka kävi sen allergian kanssa....taas

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)