sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Paaavoooo.... miksiiiiiii?????

Joopa-joo, Paavo Pesusieni muuten tulee juuri nytkin telkusta kun teen tätä postaustani.
Tänään tuli lasiin minulle 35 vuotta. Mä oon niii-in vanha! Samoin mun hyvälle ystävälleni tuli tänään vuosia tänään ja postaan siis tänään hänen synttäri kynnet, koska yksin kertaisesti ne on hauskemmat kuin omani. Huomenna näette mun kynteni.
Meillä on mielenkiintoinen ongelma ystäväni toisen käden kynsien kanssa. Geelit napsuvat koko ajan yleensä viikon sisällä irti :( Ja mitään tippejä ei olla laitettu, sillä tarkoitus on saada oma kynsi kasvamaan. Siksipä siis käsien välillä on kynsien pituudessa huomattava ero. No nyt sitten kokeiltiin niin että tässä kädessä josta geelaukset lähtevät irti laitettiin akryylikynnet (jei, mä pääsin niitäkin harjoittelemaan) joten nyt sitten toivotaan että nämä pysyisivät. Mutta niin kuin minäkin ystäväni tykkää Paavo Pesusienestä ja mähän olin XL-arkin water decalseja joissa näitä kyseisiä Paavoja oli tilannut MiMaxilta. Nyt oli siis valinnan varaa oikein kunnolla. Pohjalle mietittiin eri väri vaihtoehtoja ja päädyimme siniseen, Paavohan asuu veden alla :) Kulpia leimattiin kolmesta eri laatasta ja näiden päälle sitten erilaisia Paavoja :)
Tässä lopputulos:









Niin ja mitäs mun piti vielä...
Ai niin joo tuossa kynsikilpailun finaalikynsien äänestys aika alkaa olemaan loppumaan päin ja nyt häämöttää kolmas sija niin lähellä että mä en enää tiedä miten päin olisin! Tää olis mun elämän paras synttäri lahja jos pääsisin kolmannelle sijalla, joten jos et ole vielä käynyt äänestämässä niin olisin TOSI-TOSI-TOSI iloinen ja kiitollinen jos antaisit äänesi minun kynsilleni (jotka kilpailevat numerolla 6). Sivupalkin kautta kuvaa klikkaamalla pääset äänestämään tai TÄSTÄ.

Nytpä tää tytteli lähtee natustelemaan kakkua... tänään saan herkutella hyvällä omalla tunnolla ja onhan multa tasan 12kg lähtenyt painoakin :) (Saapa nähä mitä vaaka huomenna näyttää :P )

9 kommenttia:

  1. Onnea synttäreistä! Itelle tuli tänään mittariin 21. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja onnea myös sulle synttäreistä. Meillä on tosi hyvä synttäri päivä :)

      Poista
  2. Onnea teille :) ja toi on harmillista. Mun ystävällä ei kans pysy geelit. Minä en voi enää geelejä edes käyttää. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No mä toivon että noi akryylit pysyis, saataisiin noi kynnet nyt edes vähän pidemmiksi.
      Mites sun sormi vaivat, onko menny pahemmiksi vai? Mä ku niin toivoin että olisivat olleet jo paremmassa kunnossa.

      Poista
    2. Joo parani ne ja menin tekemään kynnet torstaina. Lauantai aamuna oli kaikki sormet turvoksissa osan kynsinauha mäti ja kutina oli helvettiä. Olen siis 99% varmuudella allerginen niille :(
      Tstaan kaikki kuitenkin vielä erikseen jos se onkin joku muu kuin toi geeli mutta epäilen asiaa :/

      Poista
  3. Onnea syntymäpäivän johdosta:)

    VastaaPoista
  4. onnittelut :)

    oi miten söpöt paavo-kynnet, oon niin paavo fani :D

    ja ohhoh, 12kg on paljon!! onnea siitäkin :)

    VastaaPoista
  5. Noi Paavo-kynnet on niin söpöt!!!! <3
    Mun on varmaan kans tilattava noita samoja kuvia.

    T. Mamma 36 vee, ja joo, lapsettaa :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)