torstai 12. heinäkuuta 2012

Varpahaisen kynsiä vuorostaan

Niin varpaan kynnet ovat jääneet auttamattomasti todella huonolle huomiolle. Joo oon kyllä yksi värisiä lakkauksia niillekkin tehnyt, mutta en oo koristellu lainkaan. No nyt tein jotain muutakin vähän.
Ja mitäs muutakaan ku Hello Kittyä...
Väriksi valitsin persikan väriä, jotenkin vähän toi pinkki alkoi tökkimään jo...
Tässä pari kuvaa mun pikku varpahaisista, toivottavasti niistä nyt edes jotain selvää saa. Kuvat on otettu kun lakkaukset ovat olleet jo lähes viikon, joten osittain jo kuluneet.





Lakkana siis Isadoran 713 Souht Beach ja tarroina kyseiset hello kitty tarrat jotka olen voittanut arvonnasta. Päälle aina niin normi mulle tuo Seche Vite :)

Oon tänään ollut lähes koko päivän jälleen liikenteessä tai poikien kanssa ulkona. Ilma on ollut aivan ihana! Ja arvatkaas kenen nahkaa kuumottaa ihan kiitettävästi.
Niin ja sormien kynnet lyhenivät toooodella paljon. Nyt on ihan hirveen outoa kirjoittaa. No kaippa mä taas totun näihin. En muista oisko ihan reilusti yli puol vuotta kun mulla on ollu näin lyhyet kynnet. Tässä on nyt ollu niin paljon kaikenlaista pesemistä ja käsien liottelua niin omatkynnet olivat kärsineet gelauksien alla jo aika pahoin joten tämä ratkaisu tehtiin vain kynsiäni ajatellen. Onneksi ovat kasvava luonnon vara. Näillä mennää siis nyt. Eli ei kannata kiinnittää huomiota siihen että kynsien mitta heittelee paljon kuvissa, mulla on meinaan aika monet vanhat lakkaukset vielä esittelemättä ja niissähän kynnet ovat vielä pitkät...

Palaillaan taas pian asiaan. Nyt mä meen syömään kun sekin on vähän niinko unohtunu tänään ;D

6 kommenttia:

  1. Hello kitty <3.
    juu, samma här.. eipä noille varpaan kynsille tule taiteiltua mitään, yleensä vaan lakat vaihtoon samalla, kun ehdin joskus jalkakylvyn itselleni suomaan ;).

    kiirettä pitää näköjään sullakin... <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kiirettä pitää, ehkä vähän liiaksikkin mun makuun kun jää tää blogi niin vähälle huomiolle. Mutta jostain se aika on aina revittävä.

      Poista
  2. hello kitty aina yhtä söpö =) onnex joku muukin laittaa varpaista kuvaa etten oo ainoa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmittaa kun on jääny tänä kesänä niin vähälle huomiolle noi varpaat, mutta toivottavasti saan aikaa tässä lisää jonkin tovin kuluttua...

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)