keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kauhean kamalan ihanat vihreä-punaiset

ÄÄÄÄÄÄ!!!! Ihan oikeest mä en tiedä mitä mieltä oon näistä. Minuutti sitten nää tuntui ihan ihanilta kun olin auringon paisteessa ulkona ja nyt sisällä nää tuntuu ihan kamalilta. Idea ei mennyt ihan putkeen, no ei sen puoleen kyllä toteutuskaan... mutta onhan nää nyt lakkaukset kuitenkin vaikkakin mun lakkaus aikojen ehkä todellakin epämääräisimmästä päästä. Jotenkin tää väri yhdistelmä ei vaan oo hyvä... ja siksi useampaa eri vihreetä etten tahtonut näistä jouluisia ja siltikin ne jotenkin on, siis jouluiset, johtuneeko tuosta kukan mallista tai jotain.
Alan piinaamaan silmiänne nyt näillä kuvilla ;D





Käytetyt lakat: China Glaze Sour Apple, Color Club Untamed Luxury, vihreä ja punainen akryylimaali, konad punainen leimauslakka ja Seche Vite. Koristeina puolikkaita helmiäisiä helmenpuolikkaita.

No niin nyt on vastavärit käyty läpi. Seuraavaksi tulee väliin mun ystävän kynnet ja sitten aloitetaan noita vierekkäisiä värejä käymään läpi :)

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Heh, mää en ihan oikeesti oo vieläkään päättäny tykkäänkö vai vihaanko ;D

      Poista
  2. Mä tykkään näistä =) mutta vihreä onkin mun lempi väri ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli aika jännä kuin ton tummemman vihreesn takia vaaleen vihreä näyttää lähes keltaiselta nyt... Punanen on se mikä näissä mulla tökkii ja vihreähän on se toinen munkin lemppareista :)

      Poista
  3. Mulla kävi niin ettei näyttänyt yhtään joulusilta enen kuin satuit mainitseen joulun :D Kivat on kyllä!
    Tein muuten tässä just itsekin joulukynnet :D http://korukynsilla.blogspot.fi/2012/08/god-jul-eiku.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no se on vaan varmaan mun mielikuva jonka vaan näiden värien kanssa yhdistän aina jouluun :) Vaikka oisin leimannut esim. nalleja punaisella tohon päälle niin mulle ois tullut joulu fiilis... piintyneitä mielikuvia... :D

      Poista
  4. Mulle tuli näistä mieleen joulutähti ;) Jännä tuo sivuttainen liukuväri, näyttää niin kivalta että haluan koittaa joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi kukan malli on aika sama kuin joulutähdessä ja tajusin sen vähän liian myöhään :) Kannattaa ilman muuta koittaa tota sivusuunnassa tehtyä liukuvärjäystä saa kyllä ihan erinnäköiset kynnet aikaiseksi :)

      Poista
  5. Minustakin näytti heti jouluisilta. Kauniit silti. Jouluhan on ihan kohta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, ei tullut omppuja niin kuin ensin ajattelin ;) Niin onhan joulu tosiaan ihan nurkan takana jo :D

      Poista
  6. ihan kivat ja tosiaan tulee mieleen joulu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, lähtivät kyllä nää tänä aamuna poistoon.

      Poista
  7. Kivathan nuo on :)! Ei mun mielestä mitenkään jouluiset. haluan niin ton CG:n sour applen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu kyllä ihan hirveenä mun makuun, joten tosiaan poistin jo.
      CG:n sour apple on tosiaan ihana lakka, mutta nyt poistaessa taas muistin miksi sitä niin vähän käytän...

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)