maanantai 27. elokuuta 2012

Kynnet taas valokuva-arkistosta osa 1

Reisun päällä kun tosiaan olen niin mulla ei oo aikaa tehdä postauksia niin kuin haluaisin joten saatte nyt sitten tämän viikon ajan nähdä näitä tämmöisiä pika postauksia mun vanhoista julkasemattomista kynsistäni joista ehdin kotona ollessa vääntää luonnokset ... Elkää hermostuko reissun jälkeen takuulla tulossa uudempaa materiaalia, mulla on jo nyt hirveä hinku päästä lakkaamaan kynnet. Mutta empä ottanut yhtään lakkaa mukaan... Huomenna suuntaamme täältä maalta Oulun suuntaan. Ihanaa kun näen sukulaisia ja ystäviä sieltä suunnalta. Onhan siitä edellisestä Oulun reissusta jo kohta neljä vuotta aikaa!

Niin nämä ovat kai sellaiset kynnet joita en ole aiemmin julkaissut. Saapi huomauttaa jos oon... Postauksia on jo niin paljon etten ihan oikeesti jaksa niitä kaikkia käydä läpi... Mutta mun valokuva galleriaan en oo näitä ainakaan vielä laittanut.







Lakat näyttäisivät olevan Color Club The Lime Strats Here, Isadora Yellow Mellow, Joku Wild and Crazyn lakka (joka on jo pakattu niin en pääse tarkistamaan nimeä...) Color Club Yum Gum, Seche Vite ja olenpa näköjään kiinnittänyt helmen puolikkaa Lumene päälyslakalla :) Leimauslaatta josta ei näköjään kuvaa olekkaan on XL-laatta E jonka olen ostanut MiMax:ilta
Leimausta olen sitten maalannut vähän värikkäämmäksi...

No muistatteko olenko nämä postannut jo aikaisemmin?

2 kommenttia:

  1. kauniit en muista nähneeni aiemmin

    VastaaPoista
  2. Kiitos, näin mulla itellä oli ainakin sellainen muistikuva etten olisi näitä aiemmin julkaissut :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)