lauantai 11. elokuuta 2012

KYSELY: kumpi seuraavaksi blogilleni

Moikka, ihan tämmöistä tulin utelemaan että kumpi näistä olisi kivempi?
Eli olen ajatellut taas järjestää blogille jotain säpinää, mutta olisiko se sitten TIETOVISA (aiheena kynnet, lakat ja koristeet) vai LAKKAUSKILPAILU (aiheena rakkaus... tähän tulee pari alakategoriaa josta voi sitten valita mieleisensä)?
Nyt on mahdollisuus vaikuttaa asiaan... toisessa vaikuttaa tieto ja taas toisessa taito :)
Laittakaas kommetti puolelle viestiä kumpaa toivotte!!!!

Muoksis!Unohtupa tuo vastausaika tänne laittaa... mutta siis vastauksia otan vastaan 18.8. klo.23.59 saakka ja sit lasketaan kumpainen voitti :)

27 kommenttia:

  1. Lakkauskilpailu, koska tietovisassahan voi vaikka googlata vastauksia, jos ei itse tiedä.. :D

    VastaaPoista
  2. Minä olisin lakkauskilpailun kannalla! :)

    VastaaPoista
  3. ehdottomasti lakkauskilpailu kun on noin kiva aihe.

    VastaaPoista
  4. Ai kauheeta... Molemmat olis kivat :D Mut jos on ihan, ihan, ihan pakko valita niin lakkauskisa!

    VastaaPoista
  5. Mieluummin ehkä lakkauskilpailu, sillä tietovisan vastauksen on helppo esim. googlettaa.. :D Ja näin minä taas ensimmäisenä mietin, miten on mahdollista huijata... Mikä meni väärin? XDD

    VastaaPoista
  6. Lakkauskilpailu (vaikka tietovisa onkin (ainakin mulle) uus ja hauska idea!) :)

    VastaaPoista
  7. Minä olen lakkauskilpailun kannalla. On aina kiva jännittää pääseekö omat kynnet mukaan ja näkee muiden tekemiä hienoja kynsiä.

    VastaaPoista
  8. Lakkauskilpailun kannalla olen, kun on noin kiva aihekin! :)

    VastaaPoista
  9. Lakkauskisa! Rakkaus-aihetta olin itsekkin ajatellut kun mietin lakkauskisan ja korttitempauksen väliltä, mutta päädyin sitten lähettämään postikortteja lukijoille :)

    VastaaPoista
  10. RakkausLakkauskilpailu vois olla hyvä, mutta tietovisa on parempi erikoisempi niin valitaan tietovisa :)

    VastaaPoista
  11. Elikkäs lakkauskisa ratkesi voittajaksi ja kisa potkaistaan käyntiin kun olen saanut muutettua uuteen asuntooni :) Eli syyskuun puolella siis :)
    Kiitos kaikille jotka tahtoivat vaikuttaa!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)