tiistai 7. elokuuta 2012

Leikitään lisää vastaväreillä

Niin innostuin sitten ajatuksesta ja nyt on vielä tämän postauksen jälkeen luvassa yksi vastaväri pari ja muutamia kynsiä ainakin rinnakkais väreillä (sikäli niitä voi nyt sillä nimellä kutsua) eli väriympyrän vierekkäin sijaitsevilla väreillä. Voi olla että tää poikii vielä lisää ideoita...
Mutta tänään on siis kynnet sinisellä ja oranssilla.
Onneks mulla on huononäkö ;D, niin ei ihan kaikki yksityiskohdat erotu noin hyvin kuin noissa valokuvissa ja toki eihän niitä oikeesti noin lähetä pällistellä. Kynnet ovat oikeesti aika paljon siistimmän näköiset... mutta saahan sitä seli-seli-selitellä vaikka millä mitoin jos vaan jaksaa ja nyt en jaksa ;D

Kuvia...









Käytetyt lakat ovat: China Glaze Blue Year's Eve, Cross Iron, Color Club Sparkle and Soar ja Konad pastelli oranssi. Laatta on on ostettu MiMax:ilta ja laatan numero on A48, josta kuvan mukaiset karppi kuviot leimasin :)
Aika hyvin korostaa tuo oranssi sinistä, tykkään yhdistelmästä :)
Seuraavaksi sitten oiken shokki yhdistelmä... vihreä ja punainen... ja en tee mitään jouluista, lupaan ;)

29 kommenttia:

  1. Hienot! Näyttää ihan mosaiikilta :)

    VastaaPoista
  2. Tosi makeet! Ihanat väriyhdistelmät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olikin yllättävä vaikea väriyhdistelmä vaikka mullekkin on noita lakkoja kertynyt jo aika paljon. No onneksi poikani jälleen auttoivat mua valitsemaan ;D

      Poista
  3. Onpa ne ihanat! Mulle tulee näistä ihan etninen fiilis, ehkä vähän japanilaisen näköiset :) Noissa sun laatoissa on kyllä tosi erikoisia ja hienoja kuvioita. Pitää kyllä itsekin katsella Mimaxin valikoimaa kun joskus päätän tän ostolakon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ois varmaan tullut vielä enemmän japanilaisemmat jos näihin olisi lisännyt kirkkaan punaista ja kultaa, mutta nyt oli ideana pysyä näissä kahdessa värissä.
      Joo noita laattoja ja tätä mitä nyt käytin, en voi muuta kuin isolla ja lämpimällä sydämellä suositella. Olen ollut niihin tosi tyytyväinen ja eivätkä ole tosiaankaan sieltä kalleimmasta päästä :)

      Poista
    2. Mun on ihan pakko vielä palata tähän aiheeseen, kun en saa noita sun leimauslaattoja mielestä :D Kuinka "syviä" noi kuviot on esim. Konadiin verrattuna? Mulla kun on ollut jumalattomat vaikeudet yhden nimeltä mainitsemattoman XL-laatta Bn kanssa, kun en saa leimaamista onnistumaan... Mietin että mahtaisiko näillä onnistua hiukan isompikin kuvio. Ne ainakin näyttää vähän isommilta kuin Konadin laatoissa kuviot...

      Poista
    3. Enhän mää tietenkään mitään oo mittaillut, mutta musta nää on aikalailla samaa luokkaa kuin konadit. Noi Xl-laatathan eivät ole konadeja :) Mun XL-laatat ovat olleet ihan hyviä ihan yhtä kahta kuviota lukuun ottamatta ja mun tuurilla ne kuviot ovat olleet just sellaisia joista en oo ite niin edes välittänyt. Bundle monsterin laatat taitaa olla ainoat joista mulla on huonoja kokemuksia... ei vaan onnistu niillä leimaaminen :(
      Nää laatat ja tuo mikä tuossa oli käytössäkin ovat jonkin verran isompia kuin konadin laatat ja koko kynnen kuviot ovat sen kokoisia että aika pitkään kynteen saa siitä riittämään kuvion. Laadullisesti nämä ovat olleet (mulla näitä laattoja taitaa olla 5kpl) kaikki ihan hyviä ja kuviot joita olen ehtinyt käyttämään ovat leimautuneet hyvin. Toki lakallakin tässä on iso merkitys, itse käytän pääsääntöisesti konadin leimauslakkoja, mutta olen kokeillut muillakin. Shimmerillisillä en ole onnistunut kunnolla, mutta perus hyvin pigmenttiset cremet ja mattalakat ovat toimineet loistavasti :) Toivottavasti tästä vastauksesta oli jotain apua :)

      Poista
    4. Kiitos kun vastasit :) Tää auttoi kyllä paljon ja meinaan kokeilla noilla. Mulla ei varmaan vaan XL-laatalla leimaamiseen ole nopeus riittänyt, oon kyllä konadin lakoilla leimannut, mutta ei vain onnistu.

      Poista
  4. Tosi upeat :-) muutenkin kiva idea!

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Nooh... ei kai nyt sentäs ;D Kiva kun tykkäät :)

      Poista
  6. ihanat - tulee jotenkin Tuhannen ja yhden yön tarinat mieleen jalokivikaloineen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on itellä aika selkee mieli kuva miltä karpit näyttää saduissa, ja sitä lähdin hakemaan. Ei ihan sellaisia tullu mitä tahdoin, mutta kimaltaa nää kyllä valossa tosi nätisti :)

      Poista
  7. Tosi kivat, ja tuo kuvio on ihan älyttömän hieno! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tässä laatassa on muitakin kuviota josta tykkään paljon joten oli mulle kyllä nappi ostos :)

      Poista
  8. Aivan mahtavat kynnet :) Kyllä sinä sitten osaat. Mulla menee hetki enne kuin teen mitään kynsiä :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytti sun sormet olevan hurjassa kunnossa :( Anna nyt vain niiden kunnolla parantua ennen kuin edes harkitset lakkaamista.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)