tiistai 14. elokuuta 2012

Punaista ja violettia eri kontrastein

tai jotain :) Joo mun ihan oikeen ehdan punaiset lakat ovat yhäkin muuttolaatikossa... saapa nähä kuin kauan saavat siellä virua. Mutta yhden punaisen lakan olin näköjään jättänyt, tää on ikeestaan enemmän viininpunainen, mutta muutakaan ei tosiaan tähän hätään ollut. Violettina lakkana käytin yhtä mun nykyisistä lemppareistani :)
Tämmöiset kynnet sain aikaiseksi ja tarkoitus oli leikitellä myös kiiltävän ja mattalakan yhdistelmällä... Niin ja elkää välittäkö mun huonosti putsatuista kynsinauhoistani, mun sivellin joka on jo palvellut hyvin mua kohta vuoden alkaa sanomaan itsensä irti. Pitäisi hommata uusi.

Tästä kuvasta näkee hyvin minkävärinen punainen lakka on.






Elikkäs käytössä olivat nämä lakat: Delia art nro. 23, Seche Vite, China Glaze Visin of Grandeur ja Golden Rose Matte Velvet nro.107.

Kuin tykkäätte? Onko matan ja kiiltävän lakan ero tarpeeksi selvä? Mä tykkään näistä itse aika paljon ja tokihan piti vähän glitter lakkaakin sinne ympätä, mutta tällä kertaa ihan vähän vaan :)

Muistakaas käydä sivupalkin puolelta klikkaamassa tonne äänestys jutskuun... vaikuttakaa asiaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)