lauantai 25. elokuuta 2012

Reissuun kynnet

Ajattelin tosiaan pitkästä aikaa tehdä koristellut geelaukset. Kynnet olivatkin jo huollon tarpeessa. Näillä pitäisi nyt sinnitellä reilu viikko. Saattaa olla että tiukkaa tekee kun olen tottunut jo niin tuohon lakkaustahtiin. Yleensä mulla on max.2päivää yhdet lakkaukset, toki nyt tähän hässäkkään on mahtunut pari poikkeustakin.
Mutta siis tosiaan nämä on tehty kokonaan geeleillä, ensin ajttelin kokeilla sitä mistä olin lukenut. Jotkut olivat tehneet kynnet akryylin ja geelien sekoituksella. No mulla ei riittänyt aika sen ihmettelyyn tällä erää joten kynsille pääsivät mun luottogeelini Rose Nails:in kolme vaihe geelit ja värilliset geelit ovat 38 Fräulein uv-color geelit. Ai niin ja tosiaa käytinhän mä myös tuolle vaalealle alueelle noita heksagonin mallisia "kirkkaita" hileitä.Tälläiset näistä tuli :)


sisällä otettu salamalla

ulkona ilman salamaa

sisällä ilman salamaa

ulkona ilman salamaa


Peukusta vielä vielä pari lähikuvaa :)

Tämmöiset siis sitten reissuun ja värihän tietenkin pitää olla niin myös kimallusta. Öööh... voi olla että nyt lipsahti mopo käsistä kimalluksen suhteen, mutta tässä oikeestaan kyllä huomaa etten hirveesti ole noita värillisiä geelejä käyttänyt ;D  Värit kyllä passaavat oikeestaan yllättävänkin kivasti yhteen ja mitään syksyistä en vielä edes halunnut kynsille.
Nooh, mitä mieltä olette?



6 kommenttia:

  1. oi miten hienot!

    toivottavasti kestävät reissun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Hyvin ovat kestäneet ainakin alku reissun ajan :)

      Poista
  2. Aivan ihanat! On kimallusta, muttei lainkaan liikaa! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nää on kyllä aika Bling-Bling auringon valossa, mutta onneksi paljon hillitymmän näköiset noin muuten kun oon sisätiloissa :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, näistä kyllä huomaa etten ihan hirveesti oo itselleni tämmöisiä geeli kynsiä tehnyt, kun tykkään enemmän lakkauksin koristella. Mulla on jopa vaikeuksia olla lakkaamatta!!! Ja kaikkein kamalinta etten ottanut yhtään lakkaa mukaan nyt tälle reissulle.... Kestää kestää kun on pakko :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)