lauantai 4. elokuuta 2012

Sinistä välillä

Eilen tein, voisikohan sanoa että kerrankin mätsäävät varpaan kynsien ja sormien kynsien lakkaukset.
Mulla on jo tämä Nfu'Oh lakka ollut tuolla mun lakkahyllyssä jonkin aikaa ja nyt se sitten vihdoin ja viimein pääsi kynsille asti. Kolme kerrosta vaati, mutta on vaan kaunis lakka. Pitää vielä koittaa miltä tää näyttää valkoisen ja tumman lakan päällä. Käsiittääkseni tämä on jonkin sortin helmiäsilakka... Korjatkaa jos olen väärässä.
Koristeina käytin pieniä heksagonin mallisia hileitä ja valkoisia kynsitarroja. Ja joo tarra-arkista en sitten tajunnut ottaa kuvaa ennen laittoa, mutta kynsillä ne näkyy. Ne on hommattu ebaysta joskus kauan aikaa sitten ja ovat niitä semmoisia pehmeitä 3D tarroja joissa on pienen pieniä kirkkaita kiviä. Hileet on ostettu MiMaxilta ja Nfu*Oh on ostettu Näytä Kyntesi kynsisalongin nettikaupasta.
Tässäpä sitten kynsistä kuvia...








Nfu'Oh NFU091, hileet + kynsitarrat ja päälle Seche Vite.


Alimmaisena mun varpaasta kuva, muuten kynnet on niissä vaaleansiniset. Olipahan pirskatin hankalat kuvata! Näihin käytin lisäksi vielä keltaista hilettä, jonka oon saanut jostain arvonnasta palkinnoksi :)
Ovatpahan nyt ihan erilaiset verrattuna edellisiin kynsiini.

Juu se olisi taas siivousta tänä viikonloppuna tiedossa, maanantaina on uusi näyttö taas. Toivottavasti ei sada vettä, sillä mä ja pojat joudutaan lähtemään evakkoon leikkipuistoon näytön ajaksi... onneks oon saanu pidettyä kämpän aika hyvässä kuosissa niin siivoomista ei oo todellakaan niin paljon kuin edellisenä viikonloppuna.

Lukijoitakin on näemmä kadonnut :(
No mutta sen kyllä saatoin arvata tän mun tilanteen takia... Avioero ei oo helppo, jos suoraan sanon. Ja varsinkin kun on lapset kuvioissa mukana. Joten valitettavasti mulla ei todellakaan ole ollut puhtia ihan joka päivä tehdä uusia kynsiä saati sitten jotain ihan turhanpäiväisiä postauksia jotka ei koske millään tavalla kynsiä.

Ja taas on sadellut asiattomia kommentteja. Ei kiva, mutta en mä niistä osaa loukkaantua jos se on tarkoitus. Jokaisen mielipide on omansa, asian voisi kyllä muotoilla ehkä hieman erillä tavoin... asiattomiahan mä en täällä julkaise jos se ei ole jo aikaisemmin käynyt selväksi. Kritiikki, asiallinen sellainen on aina tervetullutta, mutta jos se on muotoiltu suoraan haukkumiseksi ja vielä lisäksi kiroiltu... niin noup, en julkaise.

12 kommenttia:

  1. Voi ei :( Tosi inhottavaa jos joku lähettää haukkumisviestejä! Multakin on pari lukijaa viikon sisään hävinnyt... Tsemppiä sulle ja pojille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, meitähän on moneen junaan. Ei ne mua oikeestaan ees haittaa ja en tosiaan niistä pahoita mieltäni. Eihän kaikki voi kaikesta tykätä. Mutta viitti tommosia kuitenkaan läpi päästää.
      No jospa ne mun lukijat tulis syksymmällä takas kun pääsen taas normaaliin elämän rytmiin ja on noi erojutut hoidettu pois alta. Kiitos <3

      Poista
  2. Harmittavaa kun ihmiset eivät osaa netikettiä :/ Onneks sitä ei tosiaankaan tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, en nimittäin usko että kovin moni ilkeiden kommenttien laittaneista tuntee sua ihan oikeassa elämässä joten turha arvostellakaan. Tsemppiä vaan sulle! :)

    Ja niin, ihanan herkät kynnet, kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ymmärtänyt että koulussa jo nykyään tuosta nettiketistä puhutaan, mullehan se on iskostunutihan kokemuksen kautta kun oon nettiä alkanut näin vanhempana käyttämään. Mutta joo kurjaa jos ei asiallisesti voi kommenttia kirjoittaa.
      Tää oli kyllä eri kuin se joka mua yleensä haukkuu ja mollaa, oli ihan eri tyylinen...
      Niin kiitos, kynnet ovat kyllä ihan ulkona mun mukavuus alueelta, mutta todellakin kivaa vaihtelua ja pääsinpä käyttämään "uutta" lakkaakin joka on varmaan talvella kovassa käytössä :)

      Poista
  3. Onpa ikävää käytöstä : ( Hienoa, että osaat suodattaa kuitenkin tuommoiset kommentit etkä niitä jää murehtimaan. Kurjaa kyllä jos lukijoita katoaa, ymmärrettäväähän se on, ettei postaustahti ole ennallaan. Voimia ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen! Saatte muutettua niin eiköhän ala helpottaa. Ja postailet juuri itsellesi sopivaan tahtiin, minä ainakin pysyn matkassa mukana ; )
    Niin ja kauniit on kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos positiivisesta ja tsempaavasta viestistäsi :) Ja todella kiva kuulla ettet meinaa luovuttaa blogini suhteen. Tänään on tarkoitus lakata kynnet, mutta saas nähdä ehdinkö ne sitten postaamaan jo tänä iltana, toivon ainakin :)

      Poista
  4. Mun motto on että mitä pienistä jos pienet ei meistäkään :-) Elämässä tapahtuu muutoksia. Joskus ikäviä joskus ihania ja siltä ei voi välttyä. Mikäli ihmiset eivät sitä ymmärrä eivät he ymmärrä elämää. Hienoa kuitenkin että jaksat postailla hienoja tekeleitäsi silloin kun sinulle on oikea aika. Olen saanut paljon oppia, ideoita ja hyvää ajanvietettä blogistasi ja jatkan seuraamista.
    Itse omassa blogissani olen ottanut tavaksi että postaan kun pystyn ja sillä siisti. Jätä siis murehtiminen hevosille niillä on isompi pää ;)
    Olet varmasti vahva nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas ihanan positiivinen viesti, nämä tälläiset auttavat jaksamaan kummasti :)
      Juu ja on totta että hepoilla on isompi pää, mielelläni jättäisin kaikki murheet niille mietittäväksi. Ja kyllä pyrin pysymään vahvana niin itseni kuin lastenikin takia <3

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)