torstai 16. elokuuta 2012

Violetilla pohjalla sinistä eri sävyissä

Seuraava väri pari vuorossa ja uskokaa tai älkää mutta tosiaan tuo pohjalla oleva lakka on violettia vaikkakaan mun kamerani ei sitä kunnolla suotunut kuvaamaan. Muutenkin olivat aika kinkkiset kuvattavat.








Käytetyt lakat vasemalta oikealle: OPI Into The Night, Flormar Pretty P28, Essie Aruba Blue, Models Own Dream Stream, Isadora:t Dazzling Acqua ja Blue Sky, Seche Vite

Nää onkin olleet mulla kohta kolme vuorokautta kynsillä ja tänään meinasin ehtiä tekemään uudet lakkaukset.
Iloisia uutisia muutenkin mun elämäni saralla, mulle tarjottiin tänään asuntoa jonka meinaan ottaa vastaan. Se että pääsenkö sinne muuttamaan milloin on ihan siitä kiinni miten saavat siellä remontin tehtyä, sillä seiniä pitää maalata ja tapetoida samoin kuin muutama kaappi pitää korjata. Mutta muuten olen asuntoon oikein tyytyväinen ja kokoa sillä on kuitenkin 79 neliötä. Pojatkin saavat oikein kivan kokoisen oman huoneen :) Ja minä saan aivan oman huoneeni myös. Eli näin mukavasti asiat alkavat pikkuhiljaa sujumaan :) ja vieläpä asunto sijaitseen aika lähellä tätä nykyistä asuntoa joten mun ei tarvitse murehtia poikien hoitopaikan puolestakaan. Olen aika onnellinen juuri nyt :)

2 kommenttia:

  1. oi, hyvä että saitte asunnon!! tiiän että on ressaavaa koko ajan miettiä että mistä saisi asunnon.. :/

    VastaaPoista
  2. kiva varmasti helpottaa kun ei tarvi järjestää pojille uutta hoitopaikkaa ja lyhyt matka muuttaa

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)