perjantai 10. elokuuta 2012

Ystävän kynnet hololakalla

Niin se vain tärkeä päivä lähestyy ystävälläni ja toki minullekin. Tosin minun on melkein vuorokauden aikaisemmin koska teen hääkynnet hänelle edellisenä iltana. Eli tämä on toiseksi viimeinen huolto...




varjossa otettu kuva


Nfu'Oh  hololakka NFU064, Water Decalsit joissa kirsikkapuun oksia ja päälle Seche Vite. 


Kynsien lisäksi pääsin pitkästä aikaa maalaamaan :) Mutta kuten olen luvannut ystävälleni niin nämä paljastetaan vasta heidän hääpäivänään. Niin siis tuo maalaus juttu on sellainen kyltti joita laitetaan tienposkeen opasteeksi, mutta tämä on vain näyttävämpi ja tulee itse juhlapaikan pihaan :) Ihanaa kun saa jotain muutakin ajateltavaaja tekemistä illoiksi...

Marjalta Lakka-addiktin päiväkirja blogista ostamani geelit tulivat kotiin eilen. Mulla oli oikein hauskaa availla pakettia. Sillä ihan oikeesti näin ne pitääkin pakata jos kyseessä on avattu tuote. Fyllinkiä oli tarpeeksi ja purkit olivat vielä elmukelmuun teippauksien kera kääritty. Ei todellakaan tarvinnut miettiä ovatko vuotaneet! Kiitos vielä kerran Marjalle hyvistä kaupoista :)

Ensimmäiset rinnakkaisväri kynnet ovatkin jo tehty ja ne olisi tarkoitus huomenna teille ehtiä postaamaan..
Ehkä ehdin myös esittelemään mun uudet mini Opit jotka sain Ranskasta... Ne on ihania. Mutta nyt pitää mennä tekemään lapsukaisille välipalaa ja jatkamaan siivousta jälleen kerran :) Palaillaan.

11 kommenttia:

  1. tosi ihanat kynnet =) toi lakka on mahtava =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yksi mun parhaimpia hololakkoja <3

      Poista
  2. Onpa kauniit! Ihan huikea tuo holoefekti, ei kyllä monesti näe noin hyvin kameraan tallentuneena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Näistä tuli munkin mielstä tosi nätit :)

      Poista
  3. Tosi ihanat ja toi on nätti lakka. En ole raaskinut ostella noita :) mutta kyllä minä vielä jonain päivänä ostan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä suosittelen näitä Nfu'Oh hololakkoja, ovat aivan omaa luokkaansa. Mutta niin kuin monet muutkin asiat niin nämä jakavat mielipiteitä aika paljon...

      Poista
  4. muistatko enää mistä oot noi water decallist ostanu??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on ostettu Mango nailsilta... siellä on melkoiset postikulut, joten kannattaa harkita kimppatilausta jos sieltä meinaa tilata :) Itekkin olin kimpassa mukana silloin kun nää oon ostanu.

      Poista
  5. Kiitos, kaunis lakkahan tuo kieltämättä on :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)