keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Ei niin onnistuneet kynnet

Niin aina välillä näitäkin sattuu, vaikka pitäshän mun tietää jo kokemuksen kautta että tuo Konadin kultainen leimauslakka ei oo mistään kotoisin. Jospa vain mun parempi kultainen lakkani joka ei ole edes vartavasten leimauksia varten ostettu olisi niin kökkööntynyt jo, niin olisin sillä leimannut...
Tästä johtuen ja tietenkin tuon China Glazen Wagon Trail lakan omasta kultaisesta sävystä kynnet olivat sairaan vaikeat kuvata. Oikeestaan nuo leimaukset ei edes päivän valossa näkyneet niin hyvin kuin olisin halunnut. Tämä tarkoittaa sitä, että kun joskus saan himppasen ylimääräistä pätäkkää niin mun pitää ostaa kunnon kultainen lakka jolla saan leimattua. Jokseenkin voin sanoa että harmittaa nuo Konadin kultainen ja hopea lakka kun ovat niin "mietoja" pigmentiltään kun taas muut leimaus lakat joita minä olen käyttänyt ovat aivan yli hyviä... Jospa vain heitä tulisi näiden tilalle paremmat, niin antaisin kyllä niille mahdollisuuden.

Kuvia ja niitä on taas paljon jotta edes jotain saisitte selvää kokonaisuudesta. Koittakaa kestää, jaksaa ja niin edelleen ;D










Elikkäs tällä kertaa siis käytin Konadin kultaista leimauslakkaa, China Glaze Wagon Trail, päälle Seche Vite ja leimaukset MiMax:ilta ostetusta XL-leimauslaatasta 30

Aika jännän värinen tuo CG:n Wagon Trail... En oikeen tiädä onko se loppujen lopuksi vihreä vai ruskea vai vähän molempia, kultainen säväys tuo kyllä väriin oikein mielenkiintoisen lisän. Olen oikein mielissäni että "uskalsin" tämän tilata aikoinaan. Varmasti tulee syksymmällä käytettyä enemmänkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)