torstai 27. syyskuuta 2012

Folioidut kynnet

Sainpa jälleen aikaiseksi tehtyä nämä... on ollut tuo kaunis folio (TieDye Suprise) jo pidemmän aikaa tuolla laatikossa. Kiitos Minna, kun otit foliot puheeksi :) No nyt on muuten aikas bäheet kynnet mulla! Tai siis mä ainakin tykkään, teistähän en tiedä mitä mieltä ootte... sen voi kyllä kertoa :)
Tää kyseinen folio on ostettu Ihanat Kynnet verkkokaupasta, liiman olen saanut sieltä muutaman muun folion kanssa testattavaksi. Juurin niiden testattavien folioiden takia intouduin ostamaan niitä lisää ja nyt niitä onkin varastossa jo monta josta valita. Tämä pääsi nyt ekaa kertaa kynsille, ja oon kyllä todella tyytyväinen.
Alle lakkasin Color Clubin Fly Whit Me lakkaa ja se näyttikin passaavan sinne alle hyvin. Sen vielä kun muistaisin ettei Seche Vite kuulu näiden folioiden kanssa sitten lainkaan yhteen... se rypisti jälleen folion pinnan. Onneksi kuvio foliossa on aika anteeksi antava ja ihan normi katselu etäisyydeltä tuota rypistymistä ei huomaan, kuvissa kyllä...







Alimmaisessa kuvassa näkyy nyt sitten sellainen päälyslakka vaihtoehto joka ei mulla ainakaan rypistänyt folion pintaa... pitää kokeilla myös noita mun muita päälyslakkoja mitä ne tekee... mutta tosiaan tässä yhdistelmässä ei-ei Seche Vitelle!

Musta nää on kiva vaihtoehto lakkaamiselle ja varmaan huomenna jos vaan ehdin niin kokeilen mitä näistä tulee kun leimaa jotain kivaa tähän päälle :) Mutta tänään mennään pelkillä kimaltelevilla folio kynsillä.

16 kommenttia:

  1. Mielettömät väripläjäykset! Tosi ihana piristys varmaan tähän syksyn harmauteen, täällä ainakin on tosi pimeetä :)

    VastaaPoista
  2. Tuli tossa just oikeestaan tuosta syksystä ja pimeydestä mieleen että milloinhan tulis sellainen folio kynsille jossa olis heijastin ominaisuus...? Ainakin näin suomen syksyssä se ois aika kiva ominaisuus :D
    Joo, kyllähän nää kivasti piristää näin syksyllä ja on aika blingkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, heijastinkynnet! Se oliskin...jossain jo luin, että tehdään sellaista "lakkaa" mikä mahdollistaa kosketusnäyttöpuhelimien käytön kynsillä :D Harmi kun en nyt yhtään muista missä...

      Poista
    2. Mä taisin kans lukee tosta koksketusnäyttö lakasta jostain... mä vaan mietin miten se toimis esim. mun puhelimen kans kun käsiittääkseni siinä ainakin pitää olla sillain että sormesta osuu tietty määrä sormenpäätä näyttöön ennen kuin reagoi mitenkään... ja mun kynnen päät on ton muodon takia ainakin ns.pienet... Mä oon kyllä tottunu ihan sormenpäillä touhuumaan ton luurin kanssa joten tuskin ees oppisin kynsillä sitä käyttämään ;D

      Poista
  3. Haluaisin itekkin kokeilla noita folioita :) Pitäis ostaa tarvikkeita jossain veiheessa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän nuo tarvikkeet onneksi ihan mahdottomia maksa ja liima on tosi riittoisaa. Suosittelen kyllä kokeilemaan :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Eiks tullukki :) Onhan näissä himpan työtä ku laittaa, mut lopputulos on kyllä aikas ihana :)

      Poista
  5. Ihanat! Itsehhän en ole vielä kertaakaan onnistunut folioiden kanssa ja motivaatio uuteen yritykseen on aika nollilla! Joku kuvallinen tuto näistä ois aika jees :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, multa on vissiin aikaisemminkin tästä folion käytöstä pyydetty tutoa ja silloin en kiireiden takia sitä ehtinyt tekemään, mutta jospa nyt ottaisin itseäni niskasta kiinni ja toteuttaisin sen :) Ja nimenomaa kuvien kanssa, en yhäkään oo saanu mun video kameraa pelittämään...

      Poista
  6. Ihan mielettömän upeet! Tosi huikeat värit ja ihana kiilto (8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä vahtaan nyt kokoajan mun kynsiäni kun kimaltelee niin voimallisesti (jos asian näin voi ilmaista...), päälys lakkka kyllä viimeistee ton folion pinnan ja lisää niiden kestoa huomattavasti. Itse foliohan on ihan tosi-tosi ohutta.

      Poista
  7. Ihanat. Mulla on kans tuota folioo ja pari muutakin voisin kanssa kyl niitäkin käyttää välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kauhia kun en oo muistannu vastata. Mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan, eikö?

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)