lauantai 8. syyskuuta 2012

Hologrammilakkaa Nfu'Oh:ilta

Lakka kauneimmasta päästä. Nyt täytynee kyllä vielä hommata se aluslakka jonka kanssa saa nuo muutamat kaljut kohdat kokonaan pois. Olen kuullut siitä lakasta vain ja ainostaan pelkää hyvää. Noh kunhan saan rahatilanteen hieman parempaan suuntaan niin sitten... 

salamalla

salamalla

sisällä auringon paisteessa

sisällä ilman salamaa

ulkona päivän valossa

ulkona auringon paisteessa


Lakkaukseen olen käyttänyt seuraavia: Nfu'Oh NFU 66 hologrammilakka (saatu Pretty.fi), kynsitarroja (olen saanut nämä testettavaksi Pretty.fi kaupasta )ja  Sally Hansen Mega Shine päälyslakka (myös saatu Pretty.fi).

Olettekos itse käyttäneet Nfu'Oh:in hololakkoja paljon?

9 kommenttia:

  1. Tykkään tosta lakasta toooosi paljon vaikkei mulla olekkan sitä :) Toi on hyvä korvaaja Goshin 549 sitten kun multa se loppuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakka on todella kaunis ja mulla onkin useampi Nfu'Oh merkin hololakka kun ihastuin näihin niin kovin :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Nämä hololakat on semmoisia että on ilo käyttää vaikka ei aurinkokaan paistaisi. Holo efekti näkyy myös ihan hyvin mun mielestä näin varjoisinakin päivinä.

      Poista
  3. Mä olen nyt myös lakkaillut muutaman päivän Nufun holoilla kun vihdoinkin ostin ne:) AIvan mahtavia ja itsekkin miettinyt tuon aluslakan käyttöä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tuo aluslakka kruunaisi nämä hololakat aivan täysin. Mutta eihän se tosiaan mikään välttämättömyys ole :) Mutta kyllä se mulla on kuitenki Must Have-listalla.

      Poista
  4. Nooni omnom omat nufut vasta matkalla kotiin ja sitten kun saan testata sen appelsiinin tuoksuisen kynsinauhaöljyn!

    VastaaPoista
  5. WOW! upea lakka ... eipä noita nufun holoja turhaan kehuta !

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)