tiistai 4. syyskuuta 2012

Hurjan vanhat kynnet, osa 5

Hui kamalaa kuin vanhoja kynsikuvia multa tosiaan löytyy tuolta kansiosta... Näiden ottamisesta on ainakin puolivuotta aikaa!

No kun tänään aikaisemmin julkaisemani postaus oli jo aikaisemmin julkaistut kynnet, niin laitetaan sitten nämä perään... oonkohan mä nämä jo julkaissut aikaisemmin??? Ihanoikeesti musta tuntuu jo aika hurjalta etten enää pysy perässä mitä oon julkaissut ja mitä en, mutta tästä saan syyttää vaan ihan omaa "kohnoa" päätäni ;D Kertokaa jos oon nämäkin jo aiemmin julkaissut :)

No mutta kyseessä on sellainen harvinaisempi tapaus jossa olen innostunut leikkimää hileiden kanssa :) Yhdistelmänä dramaattinen punainen ja musta... ja sitten teko vaiheessa huomasin ettei mulla ole kirkkaan punaista hilettä ollenkaan! No asia on nyt jo korjattu, nyt löytyy pakista sitäkin :) Eli punaisen hileen sijaan mustalla kynnellä on punaisia isoja heksagon hileitä... jotka kyllä muttuivat sitten mustan päällä tuolleen erikoisen keltaisiksi ;D








Käytetyt lakat... Flormar jotain... muistaakseni muutama kerros riitti, MNY musta hilelakka jonka olen jo myyny eteenpäin joten sävyä en voi tarkistaa... purkissa olevat glitterit ja hileet... päälle mun vakkaria Seche Vite:ä.
Olivatkos terpeeksi erilaiset, harvoin mulla tämmöisiä kynsiä on...?

2 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)