lauantai 22. syyskuuta 2012

Jälleen finaali paikka ja tälle illalle hauskan pito kynnet

Aloitetaan vaikka otsikon mukaisessa järjestyksessä :)
Eli olin päässyt Pilvihattaraa blogin järjestämässä kilpailussa finaalin. Kilpailen numerolla 6. TÄSTÄ pääsee äänestämään. Ihania muitakin kynsiä on jälleen kilpailemassa.
Olen kiitollinen kaikista saamistani äänistä... ja äänestäneiden kesken arvotaan jälleen palkinto :)

Mutta siis tänään on harvinainen "pitkä" lapsi vapaa viikon loppu mulla ja meinaan käyttää tilanteen hyväkseni ja lähden nollaamaan.
Kynnet siis päätin tehdä sen mukaiseksi jotta niillä kehtaa lähteä liikenteeseen...




Pelkästää pohjalla käytetystä lakasta kuva...

Elikkäs käytin tällä kertaa kynsien tekoon Orlyn RoBo Romance lakkaa, joka muuten on aikas kaunis ihan vaalean pinkki glitter lakka. Kärkiin laitoin KkCenterHk:lta saamani "ranskalaiset" water decalsit (WDB020). Muuten todella ihat ja tykkään kuvioista ihan sikana, mutta mulla on himppasen liian leveät kynnet näihin joten reunoista jäi vähän vajaaksi. Ei kyllä niin paljoo että mua häiritsisi. Decalsien rajalle laitoin vielä metallinhohtosia niittejä (joita en tietenkään ole tajunnut kuvata...) ja päälle Seche Viten.

Mitäpä tykkäätte mun "hillunta" kynsistä?

7 kommenttia:

  1. Kivat kynnet, luulin ensin, että oot ite maalannut:)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana! Mäkin luulin eka että oot itse maalannut kun on niin sun näköiset :D Onnea muuten sullekin finaalipaikasta, mäkin pääsin ja ihan ekaa kertaa vielä :D

    VastaaPoista
  3. Tosiaan ihanat kynnet! Ja niimpä minäkin luulin, että oot ne itse maalannut. :D

    VastaaPoista
  4. Olin ihan varma, että oot ite maalannut noi! :D Mut hienot ne on silti 8)

    VastaaPoista
  5. Kivat kynnet, ihanan värikkäätkin :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)