maanantai 17. syyskuuta 2012

Lähes valkoiset kynnet

On niin ihanaa, että nyt on taas enempi aikaa laittaa kynsiä. Nyt siis pääsikin pari uutta lakkaa testaukseen oonkin tuon Orlyn jo aikoja sitten ostanut, mutta tuo ero ja muutto sekotti niin tasan mun elämän etten vain ole ehtinyt sitä testaamaan. Tuon Nfu'Oh  NFU37 vaalean flakies lakan sain Pretty.fi:ltä testattavaksi samalla kun lakkauskilpailun palkinto tuli. Leimaukseen käytin vaihteeksi kahta väriä pastelli oranssia ja violettia. Leimat ovat MiMax:ilta ostetusta XL-laatasta 30.
Sen verran vielä tuosta Nfu'Oh lakasta, että sitä mun pitänee vielä testata jokin tummemman lakan päälle, voipi tulla huomattavasti parempi, mutta onhan tuo kaunis kimallus nytkin. Mä oon niin rakastunu näihin Nfu'Oh lakkoihin!!! Onhan niitä mulle nyt pikkuhiljaa kertynytkin jo kahdeksan :) Itseasiassa mun pitäsi varmaan seuraavaksi kokeilla niiden ihan ns.tavallisia värejä. Niitä kun mulla ei oo yhtään, vain holoja, flakies ja shimmer lakkoja... ja se aluslakka pitäsi kans hommata...
Niin ja tuo Orly Au Champagne olikin mulle yllätys, peitti todella hyvin kahdella kerroksella ja oli MATTA! Aivan ihana helmen värinen lakka josta taisi tulla nyt mun lemppari valkoinen. Mutta tämä lakoista ja nyt kuvia.








Leimaukset eivät menneet aivan niin putkeen kuin olisin toivonut, mutta hei, harjoitus tekee mestarin. Varmaan tästä syystä tykkäänkin käyttää enemmän noita koko kynnen leimoja, ne kun melkein aina takuulla onnistuvat. Toisaalta oli hauskaa miettiä kuviot jotka passaisivat jollain tavoin yhteen ja sopisivat myös pari päivää vaatteisiin :)

Muutenpa ei oo oikeestaan mitään ihmeellistä tapahtunut. Ollaan poikien kanssa käyty tutustumassa lähi leikkipuistoihin ja paljon oltu säiden salliessa ulkona. Värjäsin eilen hiukset ja nyt on taas kirkkaan punaiset. Kamala kun mun ohimoilla on oikeesti ihan harmaita hiuksia ja juurikasvu oli jotain todella järkyttävää...! No mutta nyt taas pärjää melko pitkään ja olipa kiva laittaa hiuksetin tänä aamuna kun oli "uus" tukka :)

Nyt pitänee lähteä vielä hakemaan vanhan asunnon varastosta pojille hiekkalaatikko lelut, on mullekkin jotain tekemistä siinä laatikon reunalla istuksiessa ;D

2 kommenttia:

  1. Ihanat! Valkoista näkeekin mun mielestä liian harvoin (ainakaan itse sitä ei oikein tule käytettyä) ja harmi, koska siitä saa kivoja lakkauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Joo, musta valkoinen on ollut aina vähän hankala kun ainakin noilla mitä mulla on noita valkoisia lakkoja ollut on joutut kerrostamaan hirveen monta kertaa ennen kuin saa tasaisen lakkauksen... on viiruttunut tai muuten vaan jääneet läpikuultaviksi. Mutta nyt löytyi hyvä lakka joten eiköhän mullakin nyt tulla useammin näkemään valkoisella pohjalla olevia kynsiä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)