sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Sekalainen setti ostoksia jotka ovat jääneet esittelemättä

Tuleehan sitä silloin tällöin hommattua enemmän ja vähemmän tarpeellista tavaraa ja tuotetta. Nämäkin oon hommannut melkoisen pitkän ajan sisällä ja kuvat ovat roikkuneet arkistojen perukoilla jo pitkään... Nyt tässä sitten tälläinen kooste ja mielipiteitä.

Seuraavat lakat olen ostanut Tarjoustalosta... silloin taisi olla joku ale päällä, muuten tuskin olisin näin paljoa ostanut. Kiekolla lakat kokeiltuna. Lemppariksi näistä on noussut tuo maitokahvin värinen Flormar... joka on siis kuudes vasemmalta :)



Tiimari ostoksia... nämä luokassamme ihan tarpeetonta mutta ihanaa!!! Pikkuinen muistilehtiö käsilaukkuun ja pyyhekumit lähinnä koristeiksi :)

Mun tämän kesän kaulakoruni :) Ostin Sokoksesta ja oli ihan edullinenkin. Mulla on aika voimakas nikkeli allergia mutta yllätyksekseni tästä ei oo tullut mitään oireita! Kaulakorussa on se kiva puoli että kerrankin löysin juuri sopivan mittaisen :)

Sokosen verkkokauppa tilaus... punainen väri haalistuu hiuksissa ihan törkeen nopeesti, vaan eipä ole nyt haalistunut. Eli voimme todeta että tämä Four Reasons punaisille hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine toimii. Ovat riittoisia, tosin mullahan nyt tällä hetkellä ihan poikatukka. Tuoksu miellyttävä :) Jees, mä oon tyytyväinen ja kun nää alkaa loppumaan niin tilaukseen lähtee sama satsi :)
Isadoran kirkas päälyslakka on jo kolmas mulla. Laatu takuu hyvää ja kuivuu nopeasti. Monikäyttölakka mulla ainakin. Sitten sain jotain rasva näytteitä... ovat yhä vielä kokeilematta. Ehkä joskus paremmalla ajalla sitten.

Inkki Pinkin tilaus, eka se mmoinen mun kohdallani. Löysin halvalla halloween kokoelman pari lakkaa. Ja vielä halvemmalla ne sain kun hyödynsin blogi tuttuni sivuilla olevan ale koodin. Metallisia tarroja tilasin ja pinsetit myös... Tilaaja lahjaksi sain todella kaunista pinkkiä hilettä reilun pusillisen :) Hyvä kokemus ja nopea toimitus :)
Lakat ovat siis China Glaze Crackle lakka Black Mesh ja It's Alive.

Että tämmönen pläjäys tähän väliin :)
Kerääntyykö teille ostettuja tavaroita/tuotteita niin että olette ajan puutteen takia vaan jättänyt ne esittelemättä?

3 kommenttia:

  1. ei kerry pyrin postaan samana tai viimestään seuraavana päivänä .ainoastaan jos on lomalla nii sit pitemmältä ajalta.kivoja ostoksia ,mä oon kans harkinnu noita pyyhkäreitä

    VastaaPoista
  2. Flormar lakat varsinkin nuo korkeat pullot on aina jossain kadoksissa kun yritän niitä etsiä :( jos huomenna onnistais salaa pujahtamaan kauppaan katsomaan jos niitä näkyis minullekin asti.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)