perjantai 5. lokakuuta 2012

Halloween haaste

Löysin tuolta Lakka-addikitin päiväkirja blogista tämmöisen kivan halloween haasteen ja päätinpä tehdä minäkin tämän... vähän myöhässä oon mutta se kai on pääasia että kohdat tulevat tämän kuun aikana tehtyä. Eli aloitin ensimmäisestä kohdasta...

Tässä kaikki kohdat joita haasteessa pyydetään tekemään :)


Jonkin aikaa jouduin miettimään minkä kauhuelokuvan tähän valitsisin... sillä mä oon nähny niitä ihan toluttoman määrän, voisipa mut jollain tavoin kauhu friikiksi luokitella... niin kirjallisuus kuin elokuvatkin joita kaikkein mieluiten luen/katson ovat nimenomaa kauhua. Stephen King on suurin suosikki kirjailijani, minulla on aikoinaan ollut kaikki (siis silloin julkaistut) kirjat, nykyään ei kun möin ne. Veivät mielettömän tilan kirjahyllystä... No onneksi on kirjasto lähellä josta lainata. Leffoja katson kun pystyn... silloin kun muksut ovat nukkumassa ja niin tänäkin halloweenina on tarkoitus nautiskella kylmistä väreistä ja kunnon kauhuleffasta.
Niin siis tämä kaikki selitys johtaa siihen että valitsin elokuvaksi Stephen King:in IT leffan. Tajuttoman hyvä ja olen nähnyt leffan kymmeniä kertoja, samoin kuin myös lukenut sen kirjoina ainakin yhtä monta kertaa :)


Näitä kuvia käytin kynsien mallina....



Ja sitten niitä kynsien kuvia...






Akryyliväreillä tein ja ainoa lakka jota käytin oli Isadoran Clear lakka... niin pohjalla kuin päälläkin. Näyttääpä toi alin kuva aika hupsulta kun eivät ole kohdakkain... :D No ei se mitään, ei mua haittaa.
No ovatko tarpeeksi kauheet?

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hih-hiii ;D Ehkäpä ne sitten onnistui...En oo koskaan ollu mitenkään erikoisen hyvä piirtämään ihmistä tai mitään sen kaltaisia juttuja, kukat ja muut on ennemikin mun juttu, mutta pitäähän sitä ainakin yrittää ;D

      Poista
    2. Noi on hienot :) Onneksi ei valittu samaa elokuvaa. Hilkulla oli...

      Poista
    3. Kiitos, piti valita itselle sellainen elokuva joka on muhun oikeen vaikutuksen tehnyt :) Hyvä leffana ja vielä parempi kirjana :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)