sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Laukun tuunausta ja pari amigurua

Niin mun piti tehä tänään uudet lakkaukset mutta sain astioita tiskatessa peukaloon puukolla tehtyä viiltohaavan ja ajatus kynsilakan poistoaineesta siinä ei ole miellyttävä. Joten enköhän odota huomiseen suosiolla.

Sen sijaan olen tässä parin päivän sisällä jälleen innostunut tuunailusta ja käsitöistä (koko ajanhan  mulla on jotain tekeillä, mutta nämä sain siis valmiiksikkin).
Sain vanhemman poikani kummitädiltä todella ihanan käsi-/olkalaukun jota hän ei enään käyttänyt. Siitä se sitten ajatus taas lähti... vaikka laukku onkin kaunis noin juurikin, mutta tälle mun harakka ominaisuudelle luonteessani en näköjään mahda mitään. Kimallusta oli saatava!!! Ja sitä sitten päätin lisätä :)

Laukku ennen tuunausta:

Ja kuvia tuunaamisen jälkeen...




Kimaltelee ihan kivasti, eikö?

Ja sitten niitä amiguruja. Näitä en olekkaan pariin vuoteen tehnyt. Suurin osa mun langoistani on jossain verkkokellarissa laatikoissa. Tarttis varmaan käydä hakemassa ne sieltä, mutta tälläiset sain aikaiseksi niistä langoista mitä tähän hätään löysin :)
Elikkäs nuorempi poikani sai poron.
 



Ja vanhempi poikani toivoi Angry Birdiä. Tähän mulla ei ollut mitään ohjetta vaan tein ihan omasta päästäni...



No mitäs tykkäsitte? Onko edes vähän söpöjä? Mun pojat ainakin tykkää, ja lisää kuulemma pitäisi tehdä :)

12 kommenttia:

  1. Tosi kiva laukku tuli tuunauksen jälkeen ja olihan se kiva myös ennen tuunausta!:)
    Ihania noi amigurumit<3 vitsit ku osais ittekki tehdä tommosia, oon kyllä kokeillut mutta ei onnistunut:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laukku oli todellakin kiva jo ennen tuunausta, mutta nyt tykkään kyllä vielä enemmän :)
      Mä oon pienen elämäni väkertänyt käsilläni vaikka ja mitä, mutta ohjeissakin on hirveesti eroja. Joistain en minäkään ota mitään selvää, mutta tossa porossa oli hyvät ja helppo ohje. Ja yleensä ei ihan kaikkein vaikeimmasta päästä muutenkaan kannata alkaa kokeilemaan näitä...

      Poista
  2. ihana laukun tuunaus ja toi poro ja angry bird aivan huippu hienoja ,pojat onnessaan =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Pojat vaan tahtois kokoajan lisää jotain uutta ja toiveita pukkaa puolentunnin välein lisää :D Ei taija oikein tahdissa meikä nyt pysyä...

      Poista
  3. Kivannäkönen laukku, varsinkin tuunattuna! Ja noi amigurumit on ihan hurjan sulosia! Ja siis teit to Angry birdinkin ilman ohjetta?!? Oot kyl taitava! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu ilman ohjeita tein sen, mutta toisaalta se ei ollu kyllä mikään vaikee... periaatteessa 4 kolmiota ja sit noi naaman osat+töyhtö ja pyrstö :)

      Poista
  4. Ihana toi laukku ja noi lelut :D aww! Mä en varmaan ikinä osais tehdä tollasta :D

    VastaaPoista
  5. mä oon jo pitkään halunnu sellasta mustekala amigurua. Ne on vaan niin ihania, monessa blogissa ihastellu muitten näpertelytaitoja. Ite kun en osaa tehdä mitään langalle ja puikoille.. Ei osaanpas, kaulaliinan. :)
    Eli olen kateellinen sun käsityötaidoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin yrittää kattoa josko löytäisin mustekalalle ohjeen... ja ehkäpä saisin sellaisen aikaiseksi... sitähän ei sitten teidä mistä se kodin löytää jahka jakun sellaisen saisin tehtyä ;D

      Poista
  6. AWWWWWW, toi poro on ihan supersöpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sen nimi on kuulemma Sarvi :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)