sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Lepakoi

Nää ei oo yhtään mun näköiset kynnet! Jotenki näistä tuli oudot niin väriensä pulesta kuin muutenkin, mutta onpahan kuitesi tehty ;D
Lepakoi ja monta... Hih-hih punaisella taivaalla... mitähän mun päässä taas liikkui? Vai liikkuiko mitään :D On ollu olevinaan taas niin hirmu kiire koko ajan... en vaan oo saanu mitään erikoisen järkevää aikaiseksi. Paljon oon aloittanut, mutta tuskin mitään oon loppuun saakka tehnyt. Mistä lie taas tuulee, mutta on josteskii hirmu levoton oli jatkuvasti.

Kynnet kuitenkin tässä. Ja unohdin akryyliväreistä ottaa kuvan mutta niissä siis käytin valkoista, keltaista ja sinistä ainostaa.





Leimat ovat XL-laatasta OB-J, ostettu Cesarsilla

Leimat ovat XL-laatasta Holiday desing K, ostettu MiMaxilta

Käytetyt lakat ovat China Glaze Roguish Red, Rimmel matte Finish (matta päälyslakka siis) ja Konad musta leimauslakka.

Niin tänään siis viedään viimeistä päivää lakkauskilpailun osallistumisen osalta. Aikaa on minuuttia vaille keskiyöhön. Tänään on kyllä tullut oikein mukavasti uusia osallistujia ja vielä ehtii hyvin jos vain haluaa.... Huomenna yritän ehtiä tekemään postauksen, mutta mulla on asioita hoidettavana päivällä joten jos ehdin niin se jää kuitenkin illemmalle, jos en niin sitten tiistai aamuna kuitenkin.
Äänestämis ohjeet laitan tosiaan siihen ja sitten vain reippaasti äänestämään. Kaikki voittaja kynnet ilmoitan sitten yhdessä ja samassa postauksessa :)
Nyt tää sanoo heippa ja menee kattelemaan kauhuleffaa :D

19 kommenttia:

  1. Hienot :) mä tykkäsin kun oli niin selkeän väriset ja muutenkin kaikki erottui hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, onhan nää kyllä ehkä selkeemmät mitä normaalisti teen, ehkä nää ei siks tunnukkaan niin omilta sillä olenhan mä itsekkin vähän monimutkainen ja vaike selkoinen luonne ;D

      Poista
  2. No vaikka ei oliskaan sun näköiset niin karsean hienot ne on! Luulin jo alkuun että itse olit lepakkoiset maalaillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu en oo tosiaan tällä kertaa kokonaan kynsiä ite maalannut vaan lepakot leimasin. Voipi olla ettei muuten noita lepakko leimoja hirveenä tuu käytettyä kuin näin halloweenin aikoihin joten pitihän niitä päästä testaamaan.

      Poista
    2. No joo, kuka nyt leimais lepakoita keskikesällä :D Kiva laatta silti.

      Poista
  3. Oi noi on upeat !:D Mäkin muuten luulin ensin että lepakotkin oli maalattu ja ihmettelin miten oot saanut niistä noin täydellisiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei noi lepakot oo mun mielestä lähelläkään täydellisiä ;D levisivat päällyslakkaa laittaessa jälleen jonkun verran... mutta ei haittaa menevät kyllä huomisen ihan hyvin ja illasta taas ois tarkoitus tehä uus lakkaus jotta en tipahda ihan kyydistä ton halloween haasteen osalta.

      Poista
    2. Musta ne on aika lähellä täydellisiä :D Ja voi mä oon tipahtanut täysin halloweenin osalta !

      Poista
  4. Mahtavat kynnet! Jotenkikn sellaset että jää tuijottamaan, tuo punanen ja sininen sopii jotenkin tosi kivasti yhteen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noissa melkoisen "räväkät" värit, alkaa mullakin jo vähän silmä näihin tottumaan :)

      Poista
  5. Voi ei! Mun piti lähettää mun lakkauskilpailukandidaatit tänään sulle mutta unohdin ja nyt oon töissä, enkä pystyy enää lähettää... :-( Voi höh! Kerro jos tämä kommentti yhtään auttaa että olen periaatteessa muistanut tämän vielä osallistumisajan puitteissa ja että jos huomenna saa vielä lähettää?
    Mä kun tein ne kynnet jo alkuviikosta, mutta en heti viitsinyt lähettää niitä jos kävisi niin että saisinkin paremmat aikaiseksi mutta enpä sitten saanut. Lahopää, mikä lahopää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylläpä se nyt on semmonen juttu kun on ollut 4 viikkoa aikaa osallistua niin pidän kiinni aika rajasta :(

      Poista
    2. Ymmärrän hyvin, se on ok! Harmitti vain huomata töihin tultuani tämä unohdukseni.

      No mutta, sittenpä vain odottelemaan osallistujien tekeleitä julkaistavan!

      Poista
  6. Oooo, ihanat kynnet taas! Halloween on ihanaa aikaa kun saa nähdä muiden tekemiä 'pelottavia' kynsiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oliko nää mukamas "pelottavat" ;D ? Joteskin on ollut näiden kynsien kanssa ajatus hukassa, mutta sitäkin enemmän oon saanut näillä ihan mukavaa huomiota kun kävin tänään kaupungilla :)

      Poista
  7. Tosi ihanat. Mä tykkään just tollasen selkeen värisistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :) Aika moni on tykännyt näistä väreistä kans. Ite ehkä eniten vierastan tota punaista, tosiaan sitä arvemmin mun kynsillä näkee. Mutta tosi kivaa vaiteluahan nämä ovat olleet :)

      Poista
  8. Moikka! Saako finaalissa olevia kynsiään mainostaa omassa blogissa? Tai mainita..?
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun puolesta saa, en näe siinä mitään pahaa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)